Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022

Συλλογή πειστηρίων....

 Αν και  συνήθως δεν ενδίδω στις προκλήσεις, οι φωτό της Μαίρης  από την Γήϊνη Ματιά https://ghinimatia.blogspot.com/   στο  αγαπημένο δρώμενο  της ΜΙΝΙ ΣΚΥΤΑΛΗΣ με έβαλαν σε πειρασμό.....και επειδή αυτή η φωτό δεν προτιμήθηκε μέχρι στιγμής , από κανέναν, αποφάσισα να μην την αφήσω παραπονεμένη.....




Και νόμισες βρε άτιμε πως εγώ μύγες χάφτω

το άθλιο τομάρι σου , κανόνισε και κλάφτο!

Ακόμα δεν γεννήθηκε αυτός που θα γελάσει

την αφεντιά μου κύριε , αυτό δεν θα περάσει…

Εχουνε γνώση οι φύλακες και είναι υπ΄ατμόν

κι αν πίστεψες τ΄αντίθετο, φύλαγε σεαυτόν !!!

Με κάμερα σ΄ακολουθώ , συλλέγω τα πειστήρια

Θα φθάσω χωρίς δισταγμό μέχρι τα δικαστήρια,

μα θα φροντίσω, ξέρε το , να διαπομπευτείς

σ΄όλους τους φίλους θα τα πω και θα ξεφτιλιστείς….

Δεν θα σου δείξω έλεος, δεν θα σου χαριστώ,

αυτό να τόχεις σίγουρο και θα στό ορκιστώ.

Με υποψίασαν ευθύς οι ύποπτες κινήσεις,

οι βιαστικές σου έξοδοι και οι μετακινήσεις…

άσε πιά τα μηνύματα με αμείωτο ρυθμό, 

βράδυ πρωί ασταμάτητα….εκεί στο κινητό…

και τα κρυφομιλήματα που δεν μπορείς να κρύψεις

κι ας προσπαθείς ανόητε,  κάπως να ξεροβήξεις….

………….

Τα ένοχα πειστήρια απέδειξαν εν τέλει

πως άνθρακες ο θησαυρός και όλα γάλα-μέλι

Ο ύποπτος στην τελική ….είναι ο άγγελός μου

Αθώος βρέθηκε, άσπιλος ο έρμος ο καλός μου….

Όλα αυτά τα μυστικά και οι συνεννοήσεις

δεν ήταν παρά φιλικές μονάχα συναντήσεις,

έκπληξη μου ετοίμαζαν , μια μάζωξη μεγάλη….

για να γιορτάσουμε μαζί όπως παλιά και πάλι

τα προσεχή γενέθλια,  που ήθελα να ξεχάσω,

όμως αγαπησιάρικα με φίλους θα γιορτάσω !

 

Κλαυδία Νοέμβριος 2022

26 σχόλια:

  1. Kαλά ούτε ψύλλος στον κόρφο του έτσι και του έρθει να κάνει κάτι ε; Τον έκαψες τον ανθρωπάκο! Έτσι σε θέλω να ορμάς! χαχαχα Μπράβο καμάρι μου! Όμως θέλω πολύ να κάνεις ανάρτηση, ειδικά αυτό που έγραψες για την εικόνα με τα χελωνάκια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερχονται και τα χελωνάκια και το σπίτι στην ομίχλη......είπα να μην σας βρυστομαχιάσω....και με συχτηρίσετε στο τέλος.....

      Διαγραφή
    2. Δώσε θάρρος στον χωριάτη εσύ......

      Διαγραφή
  2. Ααα για καλό πήγαινε ο άνθρωπος κι εσύ η καχύποπτη.....
    Πολύ καλό !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα Χριστοδούλου18 Νοεμβρίου 2022 στις 6:12 π.μ.

    Χαχαχα! Είσαι απίστευτη!
    Μέχρι και ιδιωτικός ντετέκτιβ έγινες!
    Ευτυχώς το αποτέλεσμα ήταν για καλό σκοπό.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απάντηση στην πρόκληση.....αυτό μου βγήκε παρατηρώντας την φωτό με την κοπελιά και την κάμερα....Προσωπικά ποτέ δεν μου δόθηκε αφορμή να είμαι καχύποπτη , αλλά έχω πολλά παραδείγματα άλλων.......

      Διαγραφή
  4. Κορύφωση του δράματος στο πρώτο μισό, μαζί σου κι εμείς για τον άθλιο, που συνεννοείται στα κρυφά πίσω από την πλάτη σου, άραγε με ποια;
    Και μετά η λύτρωση, ένα χαμόγελο ζωγραφίζεται στο πρόσωπό μας, μα πως την πατήσαμε κι εμείς έτσι, παρασυρθήκαμε και το αδικήσαμε, μα τέλος καλό όλα καλά!
    Ωραία, παιχνιδιάρικη εγγραφή, Κλαυδία!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν έχω προσωπική εμπειρία, ευτυχώς, δανείστηκα εμπειρίες άλλων και κατέγραψα παιχνιδιάρικα, απαντώντας στην προκληση να περιλάβω όλες τις φωτό του δρώμενου.....αν και διστακτική στην αρχή, τελικά ενέδωσα.....με την ελπίδα ότι δεν θα σας κουράσω...

      Διαγραφή
  5. Ότι θα σου έφερνε αυτή την έμπνευση η φώτο δεν το περίμενα. Και ντεντέκτιβ και επιτυχημένος αφού βρήκε την έκπληξη. Ωραίο το σατιρικό σου και το έχω ξαναπεί θέλει ταλέντο όλο αυτό. Μπράβο Κλαυδία μου χάρισες χαμόγελα πρωινιάτικα.
    Καλό Σ/Κο κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου, το γεγονός ότι αυτή η φωτό δεν προτιμήθηκε απο κανέναν, μέχρι τώρα τουλάχιστον, αποτέλεσε πρόκληση γιά έμενα και την περιέλαβα στιχουργικώς....όπως μου βγήκε....με ζητούμενο πάντα το χαμόγελο...

      Διαγραφή
  6. αχαχαχαχαχα!
    Κλαίω! Ότι αυτή η φωτό θα οδηγούσε σε κάτι που θα μας έφτιαχνε
    τόσο χαριτωμένα τη διάθεση ούτε που το είχα φανταστεί!
    Τι γύρισμα ήτο αυτό! Μόνο η Κλαυδία μας με τη σούπερ πένα της!
    Εύγε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου να χαμογελάς θέλω....όχι να κλαίς...αν βέβαια το κλάμα προκαλείται από το γέλιο αλλάζει....κλάψε ελεύθερα, εγώ γι αυτό είμαι εδώ , να σκαρφίζομαι περιπαικτικές ιστορίες....Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Ο Σουρής της μπλοκοπαρέας θεωρώ πως είσαι Κλαυδία μας και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Ανατρεπτική, και άκρως σατιρική.
    Ούτε ψύλλος στον κόρφο του δεν θα ήθελα να ήμουν. Έτσι έτσι "να έχουν γνώσιν οι φύλακες". Δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη. Η συμμετοχή σου με αφορμή αυτή τη φωτογραφία ήταν μια ευχάριστη έκπληξη!
    Σ' ευχαριστώ για το πρώτο γέλιο της μέρας μου. (Ελπίζω να ακολουθήσουν κι άλλα).
    Πολλά φιλιά και ευχές για ένα ξεκαρδιστικό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μακάρι να ειχα και το 1/1000 του ταλέντου του σπουδαίου ΣΟΥΡΗ ο οποίος έγραφε καθημερινά την εφημερίδα του, έμμετρα, συμπεριλαμβάνοντας όλα τα γεγονότα της καθημερινότητας....ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟΣ ! Το κατά δυναμιν κι εγώ βεβαίως, με τετάστια ικανοποιηση από τα χαμόγελα όσων με διαβάζουν !Καλό και χαμογελαστό Σ/Κ

      Διαγραφή
  8. Είδες τι κάνει η καχυποψία και η ζήλεια, Κλαυδία μου ναι; Για αυτό προσοχή και μακριά από τέτοιες νοσηρές επιλογές και μεθόδους!
    Πολύ ωραία η έμπνευσή σου, καλή μου φίλη, μάς έδωσε μια ανάσα γέλιου με τη φρεσκάδα της στο χιούμορ. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοσηρές κααστάσεις φίλε μου, μακριά από εμάς , που όμως δίνουν υλικό γιά σάτιρα και χαμόγελα....Η φωτό με προκάλεσε και έπραξα τα δέοντα, χαίρομαι που εκτιμάτε το χιούμορ μου !!! Ευχαριστώ και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  9. Kάθε φορά που διαβάζω κάτι δικό σου, ο νους μου ταξιδεύει στις ένδοξες εποχές των θεατρικών επιθεωρήσεων και των σατιρικών έμμετρων διαλόγων που έγραφαν οι συγγραφείς τότε, για να τους αποδώσουν στο σανίδι οι σπουδαίοι μας ηθοποιοί. Νομίζω πως θα διέπρεπες αν υπήρχε αυτό το είδος ακόμα. Έχεις ένα μοναδικό ταλέντο να καυτηριάζεις πολιτικά και κοινωνικά θέματα, κεντώντας τα πάνω στο δικό σου καμβά. Ότι θα σε πήγαινε ως εκεί αυτή η φωτογραφία, μήτε που το φανταζόμουν. Αλλά είσαι παντελώς απρόβλεπτη και ανατρεπτική, Κλαυδία μου. Εύγε σου!!! Το καταχάρηκα 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου διανύω εποχή υπέρβασης και αντιπερισπασμών....από τη μία το καλάθι της νοικοκυράς και η γενικότερη κοροϊδία που βιώνουμε από την άλλη τα προβλήματα της καθημερινότητας στην οικογένεια , με κάνουν να αναζητώ στο χιούμορ ένα ασφαλές αντίβαρο....αν και αυτό με δυσκολεύει όλο και περισσότερο....ας είναι καλά η Μαίρη, το δρώμενο και οι φωτό της που με προκαλούν.....έτσι χαιρόμαστε παρέα και γλιτώνουμε, προς το παρόν, τις ψυχοθεραπείες...Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Εντάξει, είσαι επική. Φανταστικό το ποίημα. Ευτυχώς που όλα ήταν για καλό και αποφύγαμε τα δικαστήρια.
    Πολλά φιλιά Κλαυδία μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου χάρη στα ισχυρά πειστήρια...γλιτώσαμε τα δικαστήρια , θα απολαύσουμε μάζωξη ευχετήρια.... μιας και ξεδιάλυναν άπαντα τα μυστήρια....Καλό Σ/Κ Φιλιά πολλά και χαμογελαστά

      Διαγραφή
  11. Η πένα σου με έβαλε στις πονηρές τις σκέψεις,
    την έμπνευσή σου φίλη μου πως να την συμμαζέψεις.
    Που τρέχει ασταμάτητη και δεν την προλαβαίνεις,
    με ότι εικόνα και δεις, ευθείς στο θέμα μπαίνεις.
    Νόμιζες πως τον τσάκωσες, τον άντρα το μπερμπάντη
    να τον εκάνεις τσακωτό, το έβαλες γινάτι.
    Με μια ωραία κάμερα τον παρακολουθούσες
    και λάθος δεν εσκέφτηκες να κάνεις πως μπορούσες.
    Μα έλα που δεν ήτανε εκείνο που φοβόσουν,
    αλλά μια ωραία έκπληξη που ούτε την σκεπτόσουν.
    Κι όλα ωραία και καλά τελείωσαν Κλαυδία
    Με ρίμα πάλι εμπνεύστηκες κι αυτήν την ιστορία.
    Και μ έβαλες ξανά μανά στου ταραχτά την δίνη
    να σχολιάζω έμμετρα και ότι θέλει ας γίνει.🤣

    Μέχρι την επόμενη έμμετρη ανάρτησή σου που θα τα ξαναπούμε φιλενάδα,
    να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο. Την αγάπη μου φιλιαααα...






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου απίστευτο με τα στιχουργικά σου
      και με τα κουλουράκια σου και όλα τα καλά σου
      δεν λέω ξεγελάστηκα ....την πάτησα κοινώς....
      αλλά πολλά συμβαίνουνε τριγύρω γενικώς
      οι γέροι ξεμωραίνονται , κι αν είναι επιρρεπείς...
      άντε να μείνεις ήσυχη, να τους εμπιστευτείς...
      πήρα την κάμερα λοιπόν και με ισχυρά πειστήρια,
      γλιτώσαμε τον διασυρμό μα και τα δικαστήρια !!!

      Σε φιλώ Ρούλα μου και ετοιμάζομαι γιά τα κουλουράκια με την συνταγή και τις οδηγίες σου !!!!

      Διαγραφή
  12. Τρελάθηκα με την έμμετρη γραφή σου. Άργησα να έρθω από δω, αλλά καλύτερα γιατί απόλαυσα τα σχόλια που ανταλλάξατε με την Ρούλα. Νομίζω πως θα μπορούσατε για ώρες να απαντά η μία στην άλλη έμμετρα.
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σε κέφια απροσμέτρητα βρεθήκαμε οι γραίες ....
      κι ασύστολα ριχτήκαμε στις ρίμες τις ωραίες...
      στο μέλλον να προσέξετε να μην μας προκαλείτε....
      γιατί ελοχεύει ο κίνδυνος, να σκυλοβαρεθείτε....

      Ομολογουμένως το διασκεδάζουμε τρελά...Ελπίζουμε τα αυτά και δι υμάς...Φιλιά

      Διαγραφή