Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Οδηγίες προς ψηφοφόρο.....

Δώστε βάση παρακαλώ..........






ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΨΗΨΟΦΟΡΟ
--------------------------------------------------------
Ηγγικεν ψηφοφόρε μου των εκλογών η ώρα
και στόχος υποψήφιων εσύ θα είσαι τώρα.
Πύρινους λόγους θα εκφωνούν σηκώνοντας τα χέρια ,
και θα σου τάζουν φουκαρά τον ουρανό μ αστέρια.

Οι τόνοι θ' ανεβαίνουνε,θ'ανάβουνε τα αίματα
και θα σε βομβαρδίζουνε με θηριώδη ψέμματα.
"Δέκατη τρίτη σύνταξη εμείς θα απονείμουμε,
μερίσματα,επιδόματα,σ'όλους θα διανείμουμε.

Στο θέμα των συντάξεων λύση θα βρούμε δόκιμον
μειώνοντας σημαντικά του βίου το προσδόκιμον.
Με νόμο θα επιβάλλουμε στους γέροντες λιτότητα
για να οδεύσουν σύντομα προς την αιωνιότητα.

Θα δώσουμ' αναδρομικά σ'ολους αγάλια-αγάλια
προμηθευτείτε τάχιστα ευρύχωρα τσουβάλια
Μισθός υποκατώτατος θα γίνει ευθύς κατώτατος
και εις μέλλον λίαν μακρινό θα καταστεί ανώτατος

Της ανεργίας το θεριό εμείς θα το πατάξουμε
επάνοδο απ' την ξενητιά των νέων θα διατάξουμε.
Οι υποσχέσεις με το "θα" αυτιά λαού χαϊδεύουν
και τα "κουκιά' οι ρήτορες με μέθοδο ανιχνεύουν.

Απ' όσα ακούσεις φίλε μου τίποτα μην πιστέψεις
γιατί μετά τις εκλογές στα ίδια θα επιστρέψεις
Αυτοί που μπαίνουν στη Βουλή και γίνονται ηγούμενοι
χωρίς ντροπή κραυγάζουνε πως φταίν' οι προηγούμενοι

Από τις υποσχέσεις τους, καμιά δεν θα τηρήσουν,
τα βάρη που σου φόρτωσαν θα τα διατηρήσουν,
θα ισχυριστούν πως αδειανά βρήκανε τα Ταμεία
και για να σωσεις θα κληθείς χώρα κι' οικονομία.

Και όταν με την ψήφο σου πάρουν την εξουσία
αίφνης θα παθουν ολοι τους ανίατη αμνησία
Τα αίτια της κρίσεως σε σένα θ'αποδώσουν
κι αυτοί στον Πρόεδρο θα παν τον όρκο τους να δώσουν

Δια ταύτα ψηφοφόρε μου που εκτιμήσεως χαίρεις,
ποιούς θα ψηφίσεις πρόσεχε μη γίνεις κοψοχέρης.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Μαρία Λιώτη   Μάϊος 2019

Και επειδή το παραπάνω στιχούργημα , ενδεχομένως να μελοποιηθεί   (ως ρεμπέτικο).....μάλιστα εκδηλώθηκε τέτοιο ενδιαφέρον !!! Ενεκα τούτου γράφτηκε και ρεφρέν.....



Ψηφοφόρε αφυπνίσου, τώρα είναι η στιγμή σου,
κοίτα της Βουλής το χάλι, η ευθύνη σου μεγάλη !
Την ψήφο σου επέλεξε σε ποιούς θα την χαρίσεις
θα είσαι αδικαιολόγητος, ρεμάλια αν ψηφίσεις !!!

Την πάτησες πολλές φορές, φίλε μου αναλογίσου,
τα ίδια λάθη συνεχώς , στοιχειώνουν τη ζωή σου
....
Πρόσεξε λοιπόν πολύ, ποιούς θα στείλης στη Βουλή !!!



14 σχόλια:

  1. Συνυπογράφω τις παρατηρήσεις αλλά και τις υπενθυμίσεις σου Κλαυδία μου. Ας σκεφτούμε κάποια στιγμή σοβαρά στη μεγάλη αυτή ώρα.
    Δεν ψηφίζουμε γιαλιστερούς και κοστουμάτους κύριους και κυρίες. Δεν ψηφίζουμε το φαίνεσθαι. Η Ψήφος δεν είναι ...ραντεβού. Είναι ιδεολογία και άποψη.
    Ψηφίζουμε το "είναι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μαρία Λιώτη πιάνει τον παλμό της επικαιρότητας, έχει αυτό το μοναδικό ταλέντο....ελπίζω και ο έλληνας ψηφοφόρος να μπεί στον κόπο να σκεφτεί επιτέλους σοβαρά την όλη διαδικασία και να μην υποπέσει στα απατηλά ατοπήματα του παρελθόντος......καθόλου αισιόδοξη δεν είμαι γιά τα "ειναι" που θα ψηφιστούν....

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό το στιχούργημα της κ. Λιώτη!
    Με το ρεφραίν να ξεχωρίζει ιδιαιτέρως, καθώς κι αυτό αλήθειες λέει, όπως άλλωστε και όλο το υπόλοιπο.
    Και μακάρι να το διάβαζε όλος ο κόσμος.
    Και, επίσης, μακάρι να έχει γίνει άσμα, τουλάχιστον, έως τις εθνικές εκλογές!
    Εύγε, λοιπόν, στην κ. Λιώτη!
    Καλό βράδυ Κλαυδία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου οι φίλοι μου Αρχιτέκτονες και ερασιτέχνες μουσικοί, το προσπαθούν να το μελοποιήσουν γιατί τους έκανε κλικ γιά ρεμπέτικο.....να παίζουν την κιθάρα και το μπουζουκάκι τους, να τραγουδάνε και να ξεδίνουν.....Οταν και εφ όσον η προσπάθεια ευοδωθεί, θα σας ενημερώσω....

      Διαγραφή
  3. Όπως πάντα άκρως επίκαιρη και εξαιρετική η Μαρία Λιώτη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεπανάληπτη η Μαρία στην στιχουργική περιγραφή της επικαιρότητας !!!Μοναδικό ταλέντο !!!

      Διαγραφή
  4. Όλο θα και θα και θα πάψε βρε παραμυθά που λέει και το άσμα,ο εθνικός τους ύμνος παραμονές εκλογών. Δυστυχώς Κλαυδια μου είναι πολλοί αυτοί που τους ακολουθούν και δεν σκέφτονται την κοροϊδία που τους κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου δυστυχώς παρά τα παθήματα....η μνήμη είναι κοντή και οι προσδοκίες χωρίς πολλή σκέψη....

      Διαγραφή
  5. Μεγάλο ταλέντο η κυρία Λιωτη!!! Έχει χιούμορ και είναι πανέξυπνη! Εύχομαι να σκεφτεί σωστά αυτή τη φορά ο κάθε ψηφοφόρος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου , πράγματι μεγάλο ταλέντο και απόλυτα τεκμηριωμένα τα γραφόμενά της, μακάρι οι ψηφοφόροι αυτή τη φορά να έχουν συναίσθηση της ευθύνης τους....

      Διαγραφή
  6. Πέρασα, γέλασα, συμφώνησα και αποχώρησα χαχα
    Το χιούμορ και των δυο σας, αναζωογονητικό!!!!
    Χάρηκα ιδιαίτερα που σε γνώρισα Κλαυδία.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δική μου η χαρά Μαρία μου γιά το συναπάντημά μας, λυτρωτικό το χιούμορ γενικώς και με κάθε ευκαιρία το επιστραστεύουμε, εξ άλλου η επικαιρότητα μας δίνει άφθονο υλικό γιά έμπνευση !!! Σ΄ευχαριστώ γιά την επίσκεψη και το σχόλιο !!!

      Διαγραφή
  7. Να αγιασει η πένα της Μαρίας Κλαυδια μου που λέει την πασα αληθεια φιλη μου. καυτηριαζει οχι μονο την σημερινή πραγματικοτητα!! αλλά που να βαλουμε μυαλο εμεις .. μια απο τα ιδια καθε φορα..αχ!!
    Σε καθε στιχο έλεγα πες τα χρυσοστομη..!!!
    Να είναι καλα και να γραφει να της πεις.. φιλεναδα ..να περνας και εσύ ομορφα.. την αγαπη μου παντα..φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου μας χαρίζει μοναδικούς στίχους η Μαρία με το τόσο στοχευμένο και ποιοτικό χιούμορ της . Χαρισματικός άνθρωπος, χαίρομαι το συναπάντημά μας και εύχομαι να είναι καλά να γράφει.... Σε φιλώ

      Διαγραφή