Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Καλό μήνα και καλό ποδαρικό....

Κατ΄αρχάς καλό μήνα...κατά δεύτερον ένα καλό ποδαρικό είναι απαραίτητο γι΄αυτό μερίμνησε η έμπνευσή μου, η οποία αν και ράθυμη και εντελώς απρόβλεπτη, αποφάσισε μετά την ανακοίνωση των 5 λέξεων του αγαπημένου  Παιχνιδιού  : 
"Παίζοντας με τις    λέξεις"https://mytripssonblog.blogspot.com/   να με βομβαρδίσει κυριολεκτικά. (Σας συνιστώ να πάτε να διαβάσετε τις υπέροχες 23 συμμετοχές   και σας πληροφορώ ότι Πρώτευσε η Μαρία μας από το Απαγκιο της με το ''Άριος Πάγος (*)''.
Ευχαριστώ πολύ τη MeMaria που ακούραστα στο ''Χάρτινο καραβάκι '' της διοργανώνει αυτό το δρώμενο που μας δίνει την ευκαιρία να γράφουμε και να διαβάζουμε υπέροχες ιστορίες και ποιήματα. )

Εξηγούμαι γιά να μην παρεξηγούμαι : Γράφω τις ιστορίες μου παρακινούμενη μόνο από τις 5 λέξεις "κλειδιά" του συγκεκριμένου παιγνιδιού, μυστήριο, παράδοξο, παράλογο αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα, έτσι μόνον λειτουργώ και στην προκειμένη περίπτωση, αν και αρχικά οι 5 λέξεις μου φάνηκαν πολύ ζόρικες γιά  να συνταιριαστούν, κατέφθασε η αλλοπρόσαλη έμπνευση να βάλει μία τάξη στο χάος του μυαλού μου, έτσι προέκυψε η ιστορία μου :







Το όνομα του εγγονού

-Πραξιθέα !!! Πάλι με νεύρα ξύπνησες κι εγώ έχω ξαγρυπνήσει…..

-Εμ βέβαια , κάθεσαι και χάνεις τον ύπνο σου παρακολουθώντας  αυτή τη  μεταμεσονύκτια εκπομπή….και μετά σου φταίνε τα νεύρα μου….και το Πραξιθέα είπαμε κομμένοι….Θέα….έτσι με φωνάζουν όλοι….εδώ και χρόνια…

-Το στεφανοχάρτι,  Πραξιθέα γράφει….εγώ το προτιμώ…και η εκπομπή είναι αξιόλογη ,  εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, σχετική με την Ελληνική Γλώσσα και με ευχαριστεί να την παρακολουθώ, βέβαια καλό θα ήτανε να την βάζανε νωρίτερα….αλλά βλέπεις τις νορμάλ ώρες, βάζουν όλες τις σαχλαμάρες….

-Κι εσένα Πολύβιο σε γράφει το στεφανοχάρτι,  αλλά μόνο στο γραφείο σου σε φώναζαν έτσι….Αν θέλεις να ξέρεις, κι εγώ ξαγρύπνησα με το φλέγον ζήτημα…..το στομάχι μου έχει δεθεί κόμπος….

-Είπαμε να αποστασιοποιηθούμε από το «φλέγον ζήτημα»……είναι θέμα των παιδιών μας…και το όνομά μου, που εσύ με το έτσι θέλω μου το άλλαξες χωρίς την συγκατάθεσή μου…  σε Πόλυ,  λες και είμαι παπαγάλος….δεν το αποδέχτηκα ποτέ!!!

-Ας αφήσουμε τα δικά μας ονόματα και να δούμε τι θα γίνει με το όνομα του εγγονού μας.

-Μαλλιά κουβάρια έχουν γίνει τα παιδιά, οι κουμπάροι, οι συμπέθεροι. Μόνο εμείς το παίζουμε «αποστασιοποιημένοι»  και «υπεράνω» λες και δεν μας αφορά…

-Αφορά τους γονείς, τελεία και παύλα.

-Πόλυ είσαι βαθειά νυχτωμένος και με εξοργίζεις..…..οι συμπέθεροι έχουν θέσει θέμα ηθικής υποχρέωσης.

-Κακώς.  Περάσαμε την αγωνία της αποκατάστασης της θυγατέρας μας, μετά από 5-6 ατελέσφορες σχέσεις και 3 αρραβώνες…..ε….τώρα θα κολλήσουμε στην ονοματοδοσία του εγγονού ;;;

-Δεν το θεωρείς σημαντικό ζήτημα;;; Ο συμπέθερος θέλει να βγάλει τον πατέρα του, Λουκά, γιατί  ήταν πρόκριτος στα Δερβενοχώρια. Η συμπεθέρα και η κουμπάρα, τον δικό τους πατέρα, Νίκο….γιατί ο ένας ήτανε Ψάλτης στην Μητρόπολη Αθηνών και ο άλλος ονομαστός Ξυλογλύπτης…Ο κουμπάρος κρατάει κλειστά τα χαρτιά του …..

-Ελα βρε Πραξιθέα, τι σημασία έχει, ας το βαφτίσουν το παιδάκι  επιτέλους να πάρει φώτιση και   ας του δώσουν ότι όνομα θέλουν….στο κάτω κάτω ας του δώσουν και τα δύο…

-Πόλυ δεν ξέρεις τι σου γίνεται ….αναλογίστηκες καλέ αν βαφτιστεί ο εγγονός μας Λουκάς και Νίκος,  στο σχολείο   θα του κάνουν καζούρα φωνάζοντάς τον ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ;;;Ανίδεος είσαι από ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ……θα δημιουργηθεί θέμα στο παιδί, ψυχικό τραύμα….και θα έχουμε συναινέσει….….

-Πότε γεννήθηκε ο μικρός ;;; 9 Ιουλίου.….Παγκρατίου Ιερομάρτυρος….Ας το πούνε Παγκράτιο….

-Τα έχασες τελείως μου φαίνεται Πόλυ,  σιγά μην το πούνε Βύρωνα, Κύψελο, Αμπελόκηπο….. βρέ γιατί να μην προτείνουμε το όνομα του πατέρα σου, Φωκάς που του άφησε και την γκαρσονιέρα στα Πετράλωνα, η του δικού μου, Ονούφριος που είναι σπάνιο και ασυνήθιστο ;;;

-Γιατί Πραξιθέα, κατάλαβέ το,  κανένα δεν θα γίνει αποδεκτό, η  δέσμη των ονομάτων που «παίζουν» είναι : Αλέξανδρος, Αχιλλέας, Φοίβος….

Τελικά ο μικρός βαπτίσθηκε σχεδόν δυόμισι ετών. Και το όνομα αυτού : Αγήνωρ !!!

Η συμπεθέρα κατέρρευσε μέσα στην εκκλησία, ο συμπέθερος έξω στο προαύλιο , η Πραξιθέα παρά τρίχα γλίτωσε το εγκεφαλικό, η κουμπάρα μπλάβιασε εκτοξεύοντας ύβρεις….  πάνω από την κολυμπήθρα, ο κουμπάρος ατάραχος ξέπλενε τα χέρια του  χαμογελώντας σαρδόνια, ο παπάς  σταυροκοπιότανε ασταμάτητα πριν αποθέσει τον νεοφώτιστο που έκλαιγε γοερά, τρομοκρατημένος  από  το σουρεαλιστικό σκηνικό, στην αγκαλιά του Πολύβιου,  του μόνου που  διατηρούσε την ολύμπια  ψυχραιμία του….



Το θέμα είναι ότι δόθηκε και συνέχεια....η ιντριγκαδόρισσα έμπνευση που λέγαμε,  είχε τρελά κέφια και το θέμα το προχώρησε ..... με στρίμωξε να περιλάβω τον αγαπημένο μου δεκαπεντασύλλαβο και να αναμετρηθώ εκ νέου με τις 5 ζόρικες λέξεις του παιγνιδιού... ιδού το αποτέλεσμα :





ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ

Βρε Πραξιθέα σύνελθε και μην με πιλατεύεις

το θέμα δεν μας αφορά τι ψάχνεις και γυρεύεις….;
εκεί που δεν σε σπέρνουνε τι θέλεις και φυτρώνεις
κακούς μπελάδες προκαλείς και βάρη μας φορτώνεις.
Τράβα κοιμήσου κι άσε με να δω την εκπομπή μου,
κόμπος γίναν τα νεύρα μου , χάθηκ΄η υπομονή μου,
μ΄ έπρηξες χρόνια ολόκληρα και νύχτα και ημέρα,
με την αποκατάσταση που θα ΄χει η θυγατέρα.
Κι όταν αυτό συνέβηκε κι είπα θα ξανασάνω,
άλλος νταλκάς προέκυψε, στο όνομα επάνω,
του εγγονού και πράγματι μ΄έχει προβληματίσει
γιατί το θέμα απαιτεί να του δοθεί μια λύση.
Κουμπάροι και συμπέθεροι έχουνε μπεί στη μέση,
κι ονόματα προτείνουνε σ΄όποιον ότι αρέσει….
Άλλος θέλει τον πάππο του και άλλος τον πατέρα,
τον ΄Αγιο Φλώρο απαιτεί, να βγάλει η συμπεθέρα,
μα ο κουμπάρος σφαλιστά, κρατάει τα χαρτιά του,
και ο γαμπρός μας την καρδιά κάνει στα γονικά του….
Τι δέσμη μέτρων πρότεινες , στην κόρη μας γυναίκα,
και το ζευγάρι έκανες από χωρία…….δέκα ;;;
Για ηθική υποχρέωση πήρε κάτι τ΄αυτί σου,
και άναψες και κόρωσες, δεν το χωράει η ψυχή σου,
να έχουν τέτοια απαίτηση οι δύο συμπεθέροι,
των προπαππούδων τ΄όνομα  το εγγόνι μας να φέρει,
Λουκάς και Νίκος δηλαδή ,  βρε μιά χαρά ταιριάζουν,
και στο σχολειό ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ όλοι να τον φωνάζουν !
Η σκέψη αυτή με τάραξε, το ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ είναι θέμα,
στην κάκιστη επιλογή, πρέπει να μπεί ένα τέρμα.
Αχ Πραξιθέα στα λόγια σου, έρχομαι κι ας μην θέλω
στους συμπεθέρους μήνυμα, άμεσα αποστέλλω…..
κι άμεση κοινοποίηση κάνω και στον κουμπάρο
ώστε η ενημέρωση να γίνει μ΄ένα σμπάρο !!!
Αγαπητοί μου το παιδί, τ΄όνομα που θα φέρει
σκεφθείτε το πολύ καλά , για να μην υποφέρει
θα είμαστε υπαίτιοι κι ένοχοι ταυτοχρόνως,
σε μια πράξη διηνεκή που δεν θα σβήσει ο χρόνος,
ας γίνει αρίστη επιλογή , μεταξύ ονομάτων
που θα τιμήσει το παιδί, μετ΄άλλων χαρισμάτων,
να δώσουμε οι παππούδες του, εν πρώτοις την ευχή μας
και όνομα ελληνικό, απ την παράδοσή μας,
απ΄την σπουδαία γλώσσα μας και τον πολιτισμό μας,
προίκα, καμάρι και τιμή στον πρώτο εγγονό μας !!!
ΑΓΗΝΩΡ ονομάστηκε εν τέλει το παιδάκι
κι η μάνα του ζορίστηκε να πιεί τέτοιο φαρμάκι,
όσο για τους συμπέθερους, δεν έχουν καταφέρει
απ τον κουμπάρο να δεχτούν, ετούτο το χουνέρι…
΄Ασε βρε Πραξιθέα μου κι εσύ τον κωπετό,
γιατί ματαίως αναζητάς,  υποκοριστικό…….
Εγώ είμαι ευτυχής παππούς κι έτσι θα παραμείνω
μ΄ελπίδα και κρυφή χαρά καλός παππούς να γίνω!!!






Σημείωση : Επειδή μου ήταν αδύνατον να επιλέξω ποιό από τα 2 πονήματά μου, θα συμμετείχαν στο παιχνίδι, ανέθεσα στην Μαρία να το κάνει γιά χάρη μου και επέλεξε την έμμετρη εκδοχή. 

36 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και τα δυο αλλά η έμμετρη έχει άλλη χάρη. Γι αυτό αγαπήθηκε. Πολύ όμορφο Κλαυδία μου και να σε εμπνέουν οι λέξεις...τι να πω; Μάλλον τροχοπέδη είναι για μένα και για εσένα έμπνευση; Μπράβο σου πολλές φορές όχι μία. (Αυτό το Λουκάς και Νίκος που παραπέμπει σε λουκάνικος....με έκανε και γέλασα πολύ. Μα πώς το σκέφτηκες!!!)
    Καλό μήνα να έχεις
    Συγχαρητήρια πολλά
    Καλό Σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άκρον άωτος της παραδοξότητας, οι 5 λέξεις του παιχνιδιού ξεκλειδώνουν την έμπνευσή μου αλλά και την διάθεσή μου να γράψω...όσο γιά το Λουκάς και Νίκος, πρόκειται γιά ανέκδοτο που μου είχαν πει κάποτε στο γραφείο και το ανέσυρα από την μνήμη μου, δοθείσης ευκαιρίας....Καλό Σ/Κ και καλό μήνα !!!

      Διαγραφή
  2. Είσαι ειδήμων σ αυτό το είδος Κλαύδια μου.
    Πολύ γέλασα με το όλο στόρι 😂😂😂😂😂
    Από το Λουκάνικος καλύτερο το Αγήνωρ.
    Υπάρχει στ αλήθεια αυτό το όνομα ;
    Θα ψάξω να το βρω.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου η σάτιρα είναι αγαπημένο μου είδος και χαίρομαι κάθε φορά που μου δίνεται η ευκαιρία να την υπηρετήσω....Τό Αγήνωρ είναι πραγματικό όνομα, υπάρχει μάλιστα μεγάλος έλληνας ζωγράφος με αυτό το όνομα. Ο Αγήνωρ Αστεριάδης ήταν Έλληνας ζωγράφος, αγιογράφος και χαράκτης της «Γενιάς του Τριάντα» κι εδώ μπορείς να δείς έργα του https://www.google.gr/search?q=%CE%B1%CE%B3%CE%AE%CE%BD%CF%89%CF%81+%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82&rlz=1C1NHXL_elGR804GR804&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjU1PmMwYDfAhXFJ1AKHZfHCzcQsAR6BAgCEAE&biw=1536&bih=775&dpr=1.25. Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Είναι και οι δύο εκδοχές καταπληκτικές !!!!
    Τι θα μπορούσαν να είναι άλλωστε αφού "δεν παίζεσαι" !!!!Το ταλέντο σου στο γράψιμο είναι ολοφάνερο και μάλιστα τα έμμετρα, εξαιρετικά και μοναδικά !!!!!
    Εγώ πάντως θα περιμένω το βιβλίο σου, που θα πάει μπορεί να το αποφασίσεις !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου εξυψώνεις το ηθικό μου με τα τόσο κολακευτικά σου σχόλια, και σ΄ευχαριστώ πολύ , όσο γιά βιβλίο το βλέπω πολύ απίθανο, με έχει συνεπάρει τόσο το Συλλογικό που δεν μπορώ να ασχοληθώ με οτιδήποτε άλλο....Σε φιλώ καλή μου φίλη, καλό μήνα και καλές γιορτές

      Διαγραφή
  4. Το πόσο μου άρεσε η συμμετοχή σου δε λέγεται, και φάνηκε από τις ψήφους που της έδωσα, που παρά τρίχα να ήταν οι τρεις. Μπράβο, Κλαυδία μου!
    Περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο παιχνίδι, όπου ελπίζω να με ξαναεντυπωσιάσεις με τη συμμετοχή σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου αμοιβαία τα αισθήματα γιατί κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος, ενδεχομένως και πλάτος....κι εγώ περιμένω το επόμενο παιχνίδι γιά να συνεισφέρω το κάτι τις μου, αλλά κυρίως για νά διαβάσω τις συμμετοχές των φίλων...Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Το έχασα το πρότζεκτ της Μεμαρίας, διότι είχα να κάψω κάτι τόουστ!
    Πόσο απολαυστική ιστορία!
    Και στις δύο βερσιόν, αλλά την έμμετρη εκδοχή του την αγάπησα και σπεύδω να την ξαναδιαβάσω!
    Εύγε Κλαυδία!
    Καλημέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου το δικό σου πρότζεκτ δικαίως απορρόφησε όλη την ενεργητικότητά σου και μας χάρισε μαγικές στιγμές με πλήθος πληροφοριών και αποκαλύψεων....Γράφουμε, διαβάζουμε, επικοινωνούμε,διακωμωδούμε,ζούμε.....κι αυτό είναι υπέροχο!!! Σε φιλώ και η συνταγή γιά το κοτόπουλο της κολάσεως , στη διάθεσή σου όποτε θελήσεις...

      Διαγραφή
  6. τι να πω τώρα κι εγώ; Το απολαύσαμε, γελάσαμε, το χαρήκαμε, το διαβάσαμε πολλές φορές και το βρήκαμε, όχι απλά καλογραμμένο αλλά ευφυές! Πολλά, πάρα πολλά μπράβο Κλαυδία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω τα μπράβο σου Αννετάκι μου και αισθάνομαι πανευτυχής γιά τα χαμόγελα που χάρισαν τα γραπτά μου....Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο! Γέλασα πολύ! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, χαίρομαι που γέλασες !!! Καλή εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  8. Κλαυδία μου,
    αγαπήθηκε ναι η συμμετοχή σου ! γεμάτη φρεσκάδα, χιούμορ, έμπνευση.
    Με ένα θέμα που ....ταλανίζει κόσμο και κοσμάκη και οδηγεί σε ...νευρικές κρίσεις. Το χειρίστηκες τέλεια !
    Μπράβο κορίτσι μου. Πάντα έτσι.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου ομολογώ ότι σε ψυχανεμίστηκα στο ατμοσφαιρικό γραπτό σου, και φυσικά με συνεπήρε η ιστορία σου, στον αντίποδα εγώ, αυτήν την πετριά της σάτιρας , την εξαργύρωσα σε πεζό και σε έμμετρο ....με μία πληθωρική διάθεση που σπάνια μου "βγαίνει". Σ΄ευχαριστώ Καλό μήνα και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  9. "σιγά μην το πούνε Βύρωνα, Κύψελο, Αμπελόκηπο…" ακόμα γελάω με την πεζή εκδοχή και σου βγάζω το καπέλο, Θεά του δεκαπεντασύλλαβου!
    Γνήσια σατυρική γραφή, εφάμιλλη των μεγάλων μας σατυρικών ποιητών που άφησαν εποχή με τα έργα τους. Τυχεροί όλοι εμείς που διαβάζουμε τα έργα σου. Νομίζω πως όποιες λέξεις κι αν σου δώσουν, θα πλέξεις μια καταπληκτική έμμετρη εκδοχή, με καυστικό χιούμορ και σπάνιες λέξεις (τα δε ονόματα που εφευρίσκεις, είναι εκπληκτικά!!!)
    Καλό μήνα Κλαυδία μου κι ευχαριστούμε για τα χαμόγελα που μας χαρίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου σε απόλαυσα, σε χειροκρότησα, σε καλοτύχησα γι΄αυτό το σπάνιο, μοναδικό ταλέντο σου να στιγματίζεις, να ανδεικνύεις, να στηλιτεύεις τα κακώς κείμενα με τον απαράμιλλο δικό σου τρόπο, με το βιτριολικό χιούμορ σου. Μακάρι να μπορούσα , έστω και στο ελάχιστο, να σε μιμηθώ. Ωραία η σάτιρα, διασκεδαστική , ευφραίνει καρδίαν, όταν όμως περνάει και μηνύματα καίρια, σημαντικά, αφυπνίζοντας και καταγγέλοντας, τότε επιτελεί ολοκληρωμένα τον σκοπό της....Εγώ χαρίζω απλώς χαμόγελα και το χαίρομαι ...ελπίζω στο μέλλον να καταφέρω και κάτι περισσότερο...και πιό ουσιαστικό....Εχεις μοναδικό χάρισμα, γράφε να σε διαβάζουμε !!!

      Διαγραφή
  10. Κι ενόσω έριξα το γέλιο της ψυχής μου με τους υπέροχους στίχους σου και με το παιχνίδι των ονομάτων, δεν μπορούσα και να μη σκεφτώ πόσες φορές τα ονόματα έχουν γίνει αιτία παρεξήγησης και τσακωμού πάνω από το αθώο μωρούλι! Πόσες κουμπαριές δεν έχουν χαλάσει και πόσα συμπεθέρια δεν έχουν βγάλει μαχαίρια! Να είσαι καλά πολλά μπράβο και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου το διαπίστωσα τελεσίδικα, όταν οι λέξεις είναι στριφνές , τότε η αλλοπρόσαλλη έμπνευσις αποφασίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της και προκύπτουν διαμάντια, μπριγιάν και λοιποί πολυτιμότατοι απαστράπτοντες λίθοι στο παιχνίδι...Θέλω να το προσέξεις....αυτό ακριβώς συμβαίνει ...σ΄ευχαριστώ , χαίρομαι γιά το γέλιο που σου χάρισαν τα σατιρικά μου πονήματα...

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία που σου άρεσε, σε καλωσορίζω στο σπιτικό μου !!!

      Διαγραφή
  12. Είναι να μη σε πιάσει αυτό το αλλοπρόσαλλο όπως λες και εσύ !!τότε πραγματικά μεγαλουργείς μας θυμίζεις καταστάσεις που έχουμε ακούσει όλοι !! Εχεις απίστευτο χιούμορ φίλη μου !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οι συγκυρίες Nicol μου, από την τέλεια απραξία, την καθημερινότητα, τα απρόβλεπτα, προκύπτει στα ξαφνικά στην έμπνευση να φέρει μία αναστάτωση, ένα δημιουργικό χάος και τότε....μου προκύπτουν τα πεζά, ενίοτε και τα έμμετρα και σπανιότατα και τα δύο μαζί, όπως καλή ώρα...Σε φιλώ

      Διαγραφή
  13. Η αλήθεια είναι πως φαντάστηκα εσένα ή τη Μαρία (memaria) σ' αυτή τη συμμετοχή. Κλαυδία μου, τι να λέμε, όταν το 'χει ο άνθρωπος, το 'χει κι αυτό φαίνεται. Κι εσύ το 'χεις με το χιούμορ και το έμμετρο. Είσαι μαστόρισσα απ' τις λίγες. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσίππη μου σ΄ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια, μαστόρισσα δεν θα με έλεγα, πολύ τιμητικός τίτλος, αλλά το είδος προσπαθώ να το υπηρετήσω όπως και όταν μου "βγαίνει" ....

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτική η ιστορία σου Κλαυδία μου! Και στην έμμετρη εκδοχή της απολαυστικότατη!!!
    Πάντα χαίρομαι πολύ να σε διαβάζω!!!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές!
    Φιλάκια πολλά! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και καλές γιορτές Marie Anne,χαίρομαι που η έμπνευση με αφορμή ένα παλιό ανέκδοτο, μου επέτρεψε να στήσω την ιστορία μου και να πλέξω τα στιχάκια μου ώστε να καταφέρω να χαρίσω χαμόγελα !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  15. Κλαυδία μου συγχαρητήρια και για τα δυο σου εξαιρετικά πονήματα! Μπορεί να με κέρδισε λίγο παραπάνω η έμμετρη εκδοχή, αλλά είμαι σίγουρη ότι όποια κι αν διάλεγα θα ξεχώριζε!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εγώ σ΄ευχαριστώ και σ΄ευγνωμονώ γιά το παιχνίδι, γιατί χωρίς αυτό και τις 5 λέξεις του.....δεν θα έγραφα απολύτως τίποτα , το πιθανότερο να διάβαζα μόνον τις ιστορίες και τα ποιήματα των άλλων .....οπότε κράτα γερά !!! Καλό μήνα και καλές γιορτές !!! Φιλιάαα

      Διαγραφή
  16. Στον έμετρο λογο εισαι απιαστη Κλαυδια μου..απολαυσαμε νομιζω μια εξαιρετική σάτυρα επανω σε ενα θεμα που πολλες φορες για χαρη του γινονται οτι γραφεις φιλεναδα ..
    Και τα δυο σου ηταν υπεροχα απλά το εμμετρο ειναι πολύ δυσκολότερο.. αλλά είδες οταν εχεις εμπνευση; βγαζεις διαμαντια...
    Μπραβο για την συμμετοχή σου..και σε αλλα με το καλό... να περνας ομορφα φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου ....τι να πω μόλις έγραψα το κειμενό μου και προσπαθούσα να το περιορίσω, γιατί είμαι και εξαιρετικά σπάταλη στις λέξεις, ήρθε και κατσικώθηκε ο πρώτος στίχος....αμέσως ακολούθησε ο δεύτερος....ε....η συνέχεια προέκυψε από μόνη της και με έφερε σε δίλημμα....και επειδή δεν μπορούσα να αποφασίσω, ανέθεσα στην Μαρία μας την επιλογή...Καλές γιορτές σου εύχομαι, χρόνα πολλά καλά κι ευλογημένα γιά την Γιορτή σου, υγεία και κάθε καλό !!!

      Διαγραφή