Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ στη γιορτή αγάπης του ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ




                                                   Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


Φίλες μας, ευχόμενοι Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, σας προσκαλούμε το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019 στην καθιερωμένη Γιορτή Αγάπης του ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ που θα πραγματοποιηθεί για μία ακόμη χρονιά στο Ξενοδοχείο ΑΜΑΛΙΑ στην Αθήνα.

Το ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ συνεχίζει να προσφέρει αγάπη και φροντίδα στα παιδιά που προστατεύει ,στηριζόμενο αποκλειστικά στην αγάπη και προσφορά των φίλων του . Είμαστε ευγνώμονες για την παρουσία σας και μας ευχαριστεί ιδιαίτερα αυτή η ετήσια συνάντηση στην Αθήνα , που μας δίνει την ευκαιρία να χαρούμε μαζί σας την ζεστή ατμόσφαιρα της φιλικής μας παρέας , να πραγματοποιήσουμε την καθιερωμένη κλήρωση των λαχνών μας με τα ξεχωριστά δώρα ενώ παράλληλα ,όπως έχει καθιερωθεί, θα υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε μοναδικά χειροποίητα κοσμήματα, τσάντες, κεντήματα, πίνακες , κεραμικά διακοσμητικά, κηροπήγια, φανταστικές υφασμάτινες ποδιές και μοναδικές, χρηστικές πάνινες τσάντες "Ψωνιστρούλες" !!!

Σας περιμένουμε, εκφράζοντας τις αμέριστες ευχαριστίες μας για την παρουσία σας και την στήριξή σας.


Οσες από εσάς, επιθυμείτε να προσφέρετε χειροποίητες δημιουργίες σας, μπορείτε να τις στείλετε ταχυδρομικώς πρίν από τις 16/02/19 (συνεννόηση με μέηλ ή τηλεφωνικά με τις κ. Νικόλ Λιακοπούλου liakopouloumaria52@gmail.com και Κλαυδία Μάμαλη claude _mml@yahoo.gr ) ή να τις παραδώσετε αυτοπροσώπως την ημέρα διεξαγωγής της εκδήλωσης.

17 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία Κλαύδια μου .
    Διόρθωσε τις ημερομηνίες .
    Στην αρχή γράφεις 2018
    και στο τέλος γράφεις 12/10/2019.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου γιά την επισήμανση, έχω πάθει παράκρουση με τον εγγονό....

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία Κλαυδία μου. Να σαι καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις. Εννοείς 12/2 /2019 ναι; Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου, μακάρι οι άνθρωποι να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα αυτών που έχουν ανάγκη...

      Διαγραφή
  4. Καλη επιτυχία μπραβο για το εργο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατά δύναμιν προσπαθούμε, όσο και όπου μπορούμε....Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  5. Αυτός ο εγγονός πραγματικά σε τρέλανε , στο τέλος κοίταξε την ημερομηνία εκεί που γράφεις 16/10/2019!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως έχω πάθει μεγάλη ζημιά....πρώτη φορά γιαγιά....τι να σου κάνω....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία να έχετε και να μπορείτε πάντα να διοργανόνετε τέτοιες εκδηλώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Nατάσσα μου , τους ανθρώπους που προσφέρουν έργο με ειλικρίνεια και αυταπάρνηση προσπαθούμε να τους συνδράμουμε με κάθε τρόπο...

      Διαγραφή
  7. Θα ειμαστε εκει νοερά Κλαυδια μου και με τις λιγες δυναμεις μας απο μακρυα σταλμενες με αγαπη παντα.. καλη επιτυχια παντα στις επαλξεις να είσαι καλα ..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού παρούσα γλυκιά μου Ρούλα, ωκεανός αγάπης και προσφοράς, μας εμπνέεις ν΄ακολουθούμε τα βήματά σου... και δεν είναι εύκολο...Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Με το καλό να ξαναβρεθούμε από κοντά στη γιορτή, Κλαυδία μου. Εννοείται ότι θα είμαι εκεί. Όσο για δημιουργίες από εμένα, απλά περίμενέ με. Αν προλάβω θα τις στείλω νωρίτερα, αλλιώς θα τις φέρω τη μέρα της γιορτής. Πολλά φιλιά, φίλη μου, και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου θα χαρώ να βρεθούμε στη γιορτή αυτή , υποστηρίζοντας το έργο του Αντωνοπούλειου. Καλό μήνα, σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Κλαυδία μου, καλησπέρα.
    Να σου ζήσει ο θησαυρος σου και να σε ξεμυαλιζει πάντα με τη γλύκα και το γέλιο του.
    Ετοιμαζω κι εγώ δύο τρία ταπεινά πραγματάκια και θα έρθω κι εγώ να σας ανταμώσω.
    Την αγάπη μου και καλή επιτυχία 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή