Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Ημιτελή, μισοαρχινισμένα, μισοτελειωμένα.....


Αποτέλεσμα εικόνας για Κοριτσάκι που κεντάει

 
Λοιπόν εξομολογούμαι με κάθε ειλικρίνεια…..διαθέτω ένα μεγάααααλο στοκ ημιτελών δημιουργιών, και για να εξηγούμαι,κυρίως κεντημάτων, πολλών κεντημάτων, τα οποία φυλάσσονται επιμελώς έχοντας καταλάβει ολοκληρωτικά  τον αποθηκευτικό χώρο του καναπέ του καθιστικού….
Αποτέλεσμα εικόνας για Ιχθεις

Ψάρι γαρ, με όλα τα χαρακτηριστικά του ζωδίου στον υπερθετικό βαθμό, αναβλητικότητα υπέρμετρη, νωχελικότητα στην ανώτερη βαθμίδα , δημιουργικότητα ανεπτυγμένη αναλόγως συγκινησιακών ερεθισμάτων, αλλά αποτελεσματικότητα…μετρίως έως καθόλου ασκουμένη. Ρέμβη, στοχασμοί, σχεδιασμοί μακροπρόθεσμοι, μεσοπρόθεσμοι και άνευ προθεσμίας… συνεχείς, ενθουσιασμός, αγάπη για τα χρώματα, για την τέχνη γενικότερα δεδομένη, αλλά διάθεση για κοπιώδεις ενασχολήσεις γενικώς πεσμένη έως ανύπαρκτη ,συναίσθημα, τέρμα τα γκάζια , αυτοσαρκασμός και χιούμορ, μάλλον ικανοποιητικά…. Κατά τα άλλα, πορεύομαι ξεγλιστρώντας από την πραγματικότητα, αρμενίζοντας στα κύματα της φαντασίας μου και ακροπατώντας στα σύννεφα των ονείρων μου…..χωρίς ευτυχώς να αποκλείεται το συναπάντημα με την πραγματικότητα που συμβαίνει, δόξα τον μεγαλοδύναμο, στην καθημερινότητά μου, ιδιαίτερα μπροστά σε γκισέ Τραπεζών, πάνω από τις κατσαρόλες και τα ταψιά μου, στις οικογενειακές μου υποχρεώσεις, στις συναντήσεις με τις φίλες μου, στις καλλιτεχνικές μου ενασχολήσεις, που διαφέρουνε κατά καιρούς…..αναλόγως ερεθισμάτων και πετριάς που μ΄έχει βρεί.
Αποτέλεσμα εικόνας για κέντημα βελονιές
Εδώ και ένα δίμηνο λοιπόν, λίγο κάποια ίωση, λίγο το κρύο που με εμπνέει  για περισυλλογή και χουχούλιασμα (είμαι και τυχερή, στο σπίτι έχουμε καλοριφέρ !!! Ναι αλήθεια έχουμε ζέστη !!! Την πληρώνουμε βέβαια πανάκριβα, αλλά απολαμβάνουμε θαλπωρή! )
αποφάσισα να ανοίξω παρτίδες με τα ημιτελή κεντήματα….!!!

Μεγάλη απόφαση ,την πήρα όμως με ενθουσιασμό και θυμήθηκα ότι πριν από χρόνια, κάθε φορά που καταχώνιαζα ένα ημιτελές έργο σκεπτόμουνα : « Θα το τελειώσω όταν θα πάρω σύνταξη» και το εννοούσα και το πίστευα η ανυποψίαστη!!!

Είχα επινοήσει και το «δικό μου σύστημα αρχειοθέτησης»,  τρομάρα μου, κάθε κέντημα τοποθετημένο ξεχωριστά σε τσαντούλα (πάνινη, χειροποίητη παρακαλώ) με το σχέδιο, τις κλωστές και τη βελόνα καρφιτσωμένη επάνω, σε πολλά υπήρχανε και χειρόγραφες σημειώσεις σχετικές με την προέλευση, όπως : Γωνία από τραπεζομάντηλο Ματίνας, αδελφής Λευκοθέας, Σεμέν κυρίας Αλίκης απο Μεταξοχώρι, Παλιό σχέδιο πεθεράς Αντωνίας, Βασικό μοτίβο από ποδιά γιαγιάς Αρχοντίας , Σχέδιο χαρισμένο από Κούλα (φίλη Νότας Μαστραντώνη), Καρρέ Σταυρούλας, Δειγματολόγιο παλιό από περιοδικό BURDA….. Γεωμετρικό δανεισμένο από Μέλπω, Μικρό σεμέν Κατίνας…..Σετ Κλεοπάτρας …. κλπ…

Και για του λόγου το αληθές, παραθέτω σχετικές φωτογραφίες :

 
 
 


Πάντως αυτή η αναδρομή στην αναζήτηση των ημιτελών κεντημάτων , έγινε αφορμή για πολλές αναπολήσεις, μου υπενθύμισε στιγμές, οικείες εικόνες ανθρώπων, μου θύμισε τη λαχτάρα για κάθε καινούργιο εργόχειρο που τύχαινε να επιθυμώ διακαώς να αντιγράψω….(ούτε 15 ζωές δεν θα με έφταναν, αλλά λέμε τώρα…)

 
Πάντως αυτή η λαχτάρα για το κέντημα, δεν λέει να με εγκαταλείψει ακόμη, παρά τα προβλήματα όρασης που εμφανίστηκαν αδυσώπητα οχληρά για να με αποθαρρύνουν και να με δυσκολέψουν, αλλά εγώ εκεί….επιδεικνύω πρωτοφανή αντίσταση και συνεχίζω ακάθεκτη, σε πολύ χοντρό καμβά τώρα πιά, αλλά με πείσμα που είναι εντελώς ασύμβατο με το χαρακτήρα μου….

Βρήκα ένα κέντημα σε λινάτσα, με θέμα ένα σπιτάκι σε στυλ ναϊφ, ούτε θυμάμαι από πού το ξεσήκωσα και αποφάσισα, μιας και υπήρχε μπόλικο ύφασμα, να γίνει τσάντα !!! Πρόσθεσα στο πλάϊ μία ανδρική φιγούρα και ένα χαρταετό και η μανούλα μου ανέλαβε τα περεταίρω, έτσι ετοιμάστηκε αυτή η τσαντούλα που θα σταλεί στη Βέροια, συμμετέχοντας στο πανηγύρι της αγάπης της Πρωτοβουλίας για το παιδί  !!!

 
Ανακάλυψα με συγκίνηση και το πρώτο μου Δειγματολόγιο, αυτό που άρχισα το 1973, σημαδιακή χρονιά,(τότε ξεκίνησα να εργάζομαι) και εκείνη ακριβώς τη χρονιά , χάρη στα δρομολόγια των τραίνων ΑΘΗΝΑ-ΜΟΝΑΧΟ-ΑΘΗΝΑ, οι καλοί μου συνάδελφοι με εφοδίασαν με πολλά τεύχη του περιοδικού BURDA !!! O παράδεισος της κεντήστρας !!! Ανακάλυψα έναν καινούργιο κόσμο, γνώρισα τα Δειγματολόγια και την ιστορία τους,γοητεύτηκα από τη μοναδικότητα τους, κατακυριεύθηκα από τη Μαγεία  των συμβολισμών τους, τα «σπούδασα» στην κυριολεξία και αυτό το πάθος συνεχίζεται μέχρι σήμερα, σας έχω ήδη μιλήσει γι΄αυτό σε παλαιότερη ανάρτησή μου.

Αυτό λοιπόν, το κόκκινο Δειγματολόγιο που ξεκίνησε να δημιουργείται πριν τόσα χρόνια,(ήμουνα νιά και γέρασα στην κυριολεξία ) ήρθε επιτέλους η ώρα να ολοκληρωθεί !!!Μάλιστα !!!

 Βρήκα και τα παρακάτω, σε διάφορα στάδια προόδου , που κατάφερα και ολοκλήρωσα μέσα στο τελευταίο τρίμηνο,

 

 

 
 ενώ ξεπέρασα τον εαυτό μου κεντώντας εξ αρχής αυτό το Δειγματολόγιο αφιερωμένο στο 2015 !!!

 

 

Είναι βέβαιο ότι δεν θα μπορέσω να ολοκληρώσω όλα τα ημιτελή 
εργόχειρά μου, τώρα που έχω το χρόνο, δυστυχώς δεν έχω τα μάτια, ας είναι , θα συνεχίσω όμως να ολοκληρώνω όσα μπορώ, να δημιουργώ καινούργια, Δειγματολόγια πάντα, και όπου με βγάλει, εξ άλλου η απόλαυση μετράει και τίποτα δεν εκτιμώ περισσότερο, από την  ασύγκριτη χαρά της δημιουργίας…..
 
 
* Ζητώ την επιείκειά σας για τις άθλιες φωτογραφίες μου, δεν έχω ιδέα πως να τις επεξεργαστώ, ούτε καν πως να τις τοποθετήσω στη σωστή θέση.....
   
* Αν υπάρξουν ενδιαφερόμενες για επεξηγήσεις των συμβόλων των Δειγματολογίων, για οποιαδήποτε βοήθεια στη δημιουργία του δικού τους Δειγματολογίου,για ανταλλαγή σχεδίων κλπ, θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσουνε μαζί μου

48 σχόλια:

  1. Η τσαντούλα πανέμορφη !!!!!! Καλοτάξιδη !!!!!!! Τα δειγματολόγια ( τα είδα κι από κοντά) μου αρέσουν πολύ !!!! Με μεγάλη μου χαρά θα σε βοηθήσω να τελειώσεις τα ημιτελή- αυτά που είναι σε λεπτό καμβά και σε δυσκολεύουν !!!!
    Καλό βράδυ, Κλαυδία μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nίκη μου πολύ με συγκινείς και για τα καλό σου λόγια και για την καλή σου πρόθεση να δώσεις χέρι βοηθείας.....το εκτιμώ αφάνταστα, αλλά δεν τολμώ να επωφεληθώ....χρησιμοποίησε τον ελεύθερο χρόνο σου για να φτιάξεις τις δικές σου δημιουργίες, Δειγματολόγια, πλεκτά, κατασκευές με τσόχα, με φίμο και φυσικά να ανακαλύπτεις υπέροχα σχέδια στο διαδίκτυο και να τα μοιράζεσαι μαζί μας !!!

      Διαγραφή
  2. Κλαυδία,μπορεί να μην είμαι η πλέον κατάλληλη για επεξηγήσεις των συμβόλων των Δειγματολογίων,είμαι όμως η κατάλληλη για επεξηγήσεις στην επεξεργασία της φωτογραφίας!
    Είναι τόσο απλό που θα σκάσω αν δεν στο……επεξηγήσω!
    Στην επόμενη συνάντηση δεν την γλυτώνεις!
    Θα το μάθεις…..και δεν θέλω ουουου!χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xristin είσαι ο άνθρωπός μου και σωτήρας μου !!! Σε σένα στηρίζω τις ελπίδες μου για να με ξεστραβώσεις την αστοιχείωτη !!! Δεν τολμώ να απευθυνθώ σε κόρες κλπ....κανόνισε με Φλώρα και εγώ ετοιμάζω το τετράδιο για τις αναγκαίες σημειώσεις.....θα το μάθω κι αυτό, που θα πάει, είναι δυνατόν να αναρτώ φωτογραφίες ανάποδα;;;;Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Χαχα κι εγώ το έχω αυτό! Μάλιστα έχω ένα κέντημα και ένα σάλι μισοτελειωμένα από το Γυμνάσιο.. Στο μεταξύ έφτιαξα άλλα, άπειρα. Έχω επίσης και μια διπλωματική μισοτελειωμένη κι ελπίζω να ξεμπερδεύω άμεσα! Μη μασάς Κλαύδια!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου μερικά πράγματα πρέπει να ωριμάσουνε.......θέλουνε το χρόνο τους, μερικά πάλι μπορεί να είναι γραφτό να μην ολοκληρωθούνε ποτέ......τέλος πάντων , στα κεντήματα αναφέρομαι και τις λοιπές χειροτεχνικές εργασίες, η Διπλωματική εξαιρείται, αυτή πιστεύω ότι πρέπει να γίνει προτεραιότητα και να ολοκληρωθεί σύντομα, στρώσου λοιπόν !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Πάντα θαυμάζω την υπομονή και την αφοσίωση σ' εσας που ασχολείστε με τα κεντήματα,
    διότι δεν το έχω καθόλου. Έχω πολλά δώρα από όλο το... θηλυκό σόϊ, και με αυτά έχω ντύσει το σπίτι μου. Εγώ είμαι άλλης τέχνης, γραφιστικής, αχεδιασμού και ζωγραφικής!
    Κλαυδία μου είναι πανέμορφα κι είμαι σίγουρη πως θα καταφέρεις
    να τα ολοκληρώσεις για να στολίσουν όμορφες γωνιές στο σπίτι σου!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε κάποιους ανθρώπους ταιριάζει αυτό το χόμπυ, εγώ προσωπικά απολαμβάνω την αυτοσυγκέντρωση, χαλαρώνω με τις βελονιές στον καμβά, ενθουσιάζομαι με την ολοκλήρωση του έργου, παθιάζομαι με το σχέδιο, εκστασιάζομαι με τα χρώματα.....το απολαμβάνω υπέρμετρα, αυτό δνε σημαίνει ότι λειτουργεί σε όλους το ίδιο, αλοίμονο άλλωστε αν όλοι οι άνθρωποι είχαμε ίδια ενδιαφέροντα , ίδιες αντιδράσεις, ίδια ταλέντα , ο κόσμος μας θα ήτανε αφόρητα μονότονος....Πάντως ένας τομέας που είσης με μαγεύει είναι η γραφιστική, το σχέδιο και η ζωγραφική φυσικά !!! Μήπως μπορείς να βοηθήσεις σχεδιάζοντας μία ελληνική γραμματοσειρά κατάλληλη για μετρητό κέντημα (πχ σε μιλιμετρέ ή στον υπολογιστή σε τετραγωνάκια)Φιλιάααα

      Διαγραφή
    2. Κλαυδία μου, με χαρά μου, ότι θέλεις, μπορώ να σου σχεδιάσω, με λοξά γράμματα, μικρά ή κεφαλαία;;; Σε μιλιμετρέ βεβαίως! Δώσε μου οδηγίες και θα το έχεις. Το μόνο που θα χρειαστώ είναι να έχω λίγο χρόνο. Το e-mail μου, είναι: axnafros@gmail.com
      Περιμένω νέα σου, καλή μου φίλη! Να έχεις ένα ένα όμορφο βραδάκι!
      Τα φιλιά μου με αγκαλιά ζεστή!:))

      Διαγραφή
  5. Κλαυδία, τι αριστουργήματα είναι αυτά !!!!!!!!!!!
    Λοιπόν ένα ένα ξεκίνα και ολοκλήρωσέ τα με το μαλακό !!!
    Τα δειγματολόγια καταπληκτικά !!!!!
    Δεν είναι για να μένουν στα μπαούλα.
    Άντε καλή δύναμη ...... σου στέλνω φιλιά συμπαράστασης και κατανόησης !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναγύρισα για κάτι ακόμα, κι εγώ το 1973 ξεκίνησα να εργάζομαι χιχι !!!

      Διαγραφή
    2. Ράνια μου τελευταία έδειξα μία πρωτοφανή εργασιομανία στον Τομέα Δειγματολόγια, έχω εκπλαγεί κι εγώ η ίδια, γιατί δεν χαρακτηρίζομαι ιδιαίτερα από την φιλεργατικότητά μου...
      Πάντως το χάρηκα που κατάφερα να τελειώσω κάποιες απο τις ημιτελείς μου εργασίες και πανικοβλήθηκα όταν διαπίστωσα τον αριθμό αυτών που είναι στη σειρά προς ολοκλήρωση, αν αυτό συμβεί ποτέ.....Εμείς της παλαιάς κοπής 1973 έχουμε κοινά βιώματα και ενδιαφέροντα......αυτό το πρώτο μου Δειγματολόγιο μου ανέσυρε μνήμες....Σε φιλώ και συνεχίζω....

      Διαγραφή
  6. Έχω κι εγώ, αλλά εσύ με ξεπέρασες.
    Άκου ταξινομημένα και με σημειώματα!
    Δεν νομίζω ότι προλαβαίνω να τα τελειώσω σε αυτή τη ζωή αλλά τι πειράζει;
    Ας είναι σε επόμενη
    Χαχαχα! !!
    Οι τσαντούλες όμως μου έκλεψαν την καρδιά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου έχω καταλήξει ότι είμαι ....βουλιμική όσον αφορά τα σχέδια κεντήματος......σίγουρα δεν με φθάνουνε 15 ζωές για να φτιάξω όσα μου αρέσουν, σχεδόν όλα δηλαδή......Οι τσαντούλες είναι μία μανία που απέκτησα μετά το πρώτο μου ταξίδι στη Γερμανία, εκεί διαπίστωσα ότι οι Γερμανίδες πηγαίνανε για ψώνια με την πάνινη τσάντα τους !!! Μιλάμε για πολλά χρόνια πριν, τέλος της δεκαετίας του ΄70, μόλις επέστρεψα, έβαλα τη μαμά μου να γαζώνει αβέρτα πάνινες τσάντες.....Κόλλησα!!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Διαβάζοντας την ανάρτηση ομολογώ, ότι μου θυμίζετε τον εαυτό μου σε πολλά σημεία. Στην αρχειοθέτηση βέβαια υστερώ. Τα ημιτελή κεντήματα απλά τα έχω βολεμένα σε ένα συρτάρι. Όμως δεν πειράζει τελικά. Που θα πάει θα τα τελειώσουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου είμαι κακό παράδειγμα, αλλά δεν μετανιώνω......πάντως πήρα ένα μάθημα από αυτή την πλεονεξία μου, ότι αλλιώς τα σχεδιάζουμε εμείς τα πράγματα και διαφορετικά μας έρχονται.....υπολόγιζα να κεντώ με ευχέρεια μέχρι το τέλος της ζωής μου, αλλά η πραγματικότητα με διέψευσε...Θα κάνω πάντως ότι μπορώ, σε χοντρό σχολικό καμβά ....Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Το ότι θαυμάζω αυτά που κάνεις νομίζω ότι στο έχω πει.... τα κεντήματα σου είναι υπέροχα και άψογα φτιαγμένα και στην παραμικρή τους λεπτομέρεια!!!!! Μέσα στα ημιτελή σου λέω να σου φέρω και κάτι δικά μου.... μπας και τα τελειώσεις, γιατί εγώ δεν... με το κέντημα έπαψα εδώ και χρόνια να έχω καλές σχέσεις!!!!! Η τσαντούλα με τον χαρταετό φανταστική.... πάω να την αναρτήσω!!!! Πολλά φιλάκια φιλενάδα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου λατρεύω οτιδήποτε χειροποίητο!!! Θαήθελα να ασχοληθώ με τα πάντα, και το πλέξιμο μου αρέσει και το βελονάκι, και το μακραμέ και η ζωγραφική.....κόλλησα με το κέντημα, ίσως γιατί μου ταίριαξε περισσότερο....η ονειροπόλα φύση μου βρήκε καταφύγιο και πεδίο δράσης λαμπρό....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Άστο Κλαυδία μου κι εγώ που είμαι Τοξότης σκοντάφτοντας περπατάω μια και τα σύννεφα έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από την γη…
    Μακάρι να τα τελειώσεις όλα αυτά … αλλά και να μην τελειώσουν, φτάνει η ευχαρίστηση που σου έδωσαν και στο τέλος, η πρόθεση μετράει!
    Καλημέρα καλή μου, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπες κάτι πολύ σπουδαίο "φτάνει η ευχαρίστηση που μου έδωσαν" είναι μεγάλη αλήθεια αυτή, σίγουρα σε ότι κάνουμε, η ύψιστη απολαβή είναι η ευχαρίστηση που αποκομίσαμε!!!
      Τα εργόχειρα κάθε είδους, πιστεύω ότι είναι άσκηση φόρτισης με θετική ενέργεια και η πρόθεσή μου είναι να συνεχίσω όσο μπορώ !!! Φιλιάαα

      Διαγραφή
  10. Καλήμερα Κλαυδια ...ημιτελών εργόχειρα έχω και εγώ ..
    να δούμε ποτε θα τα τελειώσω ...πολύ όμορφη η τσάντα ..καλοτάξιδο ..
    μου αρέσουν πολύ δειγματαλογια ..μπράβο σου ..
    καλο Σαββατοκυριακο να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω καταρρίψει όλα τα ρεκόρ νομίζω, αν και δεν τόλμησα να τα μετρήσω,νομίζω ότι είναι περισσότερα από....30, κάθε φορά που μου άρεσε κάτι, και μου αρέσανε πολλά δυστυχώς, έπαιρνα ένα κομμάτι καμβά, τις αντίστοιχες κλωστές και το ξεκίναγα, μετά άλλο, κλπ μετά ήρθε ο έρωτας για τα Δειγματολόγια και όλα τα άλλα έμειναν πίσω στις τσαντούλες τους να με περιμένουνε.....

      Διαγραφή
  11. Αχ αυτά τα ψαράκια, τα υπέροχα ζώδια που δεν ξέρω γιατί με τραβάνε σαν μαγνήτες.
    Κλαυδία μου, το κάθε εργόχειρο απίθανο......
    ακόμη και ημιτελές.
    Ξέρεις πως όταν έχουμε πίσω μας εκκρεμότητες
    δεν έχουμε χρόνο να πλήξουμε.
    Έπειτα κάθε κεντήστρα έχει πίσω της κάποια μισοτελειωμένα.
    Τελευταία προσπαθώ κι εγώ να βάλω μια τάξη τελειώνοντας τα δικά μου μισοτελειωμένα
    αλλά εις μάτην.
    Δεν τελειώνουν με τίποτα αφού πάντα ξεπηδάνε καινούριοι έρωτες
    που τα αφήνουν πάλι πίσω.
    Τα δειγματολόγιά σου παλιά και καινούρια καταπληκτικά....
    μια ιστορία το καθένα τους.
    Ξέρεις πως με έκανες να τα λατρεύψω.
    Να μετράς κομμάτια... να δούμε πότε θα προκύψει η έκθεσή τους.
    Φιλάκια πολλά χρυσοχέρα φιλενάδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψαράκι νομίζω ότι είσαι κι εσύ Φλώρα μου και κολυμπάμε στην ίδια θάλασσα, της αγάπης για τα κεντήματα, τα σχέδια, τις κλωστές, τους καμβάδες......εσύ βέβαια επιδίδεσαι σε εργασίες δικού σου σχεδιασμού, ολογέμιστα κεντήματα με άπειρη δουλειά, με θαυμαστή συνέπεια και υπομονή που με αφήνει άφωνη κάθε φορά που μας τα παρουσιάζεις......Εννοείται πως μία κεντήστρα δεν νοείται να μην έχει μισοτελειωμένα, απλώς εγώ το παράκανα......πιστεύοντας αφελώς ότι μετά τη συνταξιοδότηση θα είχα τη δυνατότητα να αφιερωθώ στο αγαπημένο χόμπυ μη υπολογίζοντας τη φυσική φθορά του χρόνου στις δυνατότητές μου....Τα δειγματολόγια τα παλιά, ευτυχώς ήτανε σε στάδιο τέτοιο, που με λίγο ξήλωμα σχετικά, αποκτήσανε ελληνικές γραμματοσειρές, προς μεγάλη μου ικανοποίηση, αυτό το τελευταίο του 2015 βρήκα το σχέδιο στο διαδίκτυο και το προσάρμοσα αναλόγως....μετράω κομμάτια, ευχαρίστηση και στιγμές χαλάρωσης....ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Κλαυδια υποκλίνομαι γιατι εγω δεν το εχω καθολου με το κεντημα!!
    Αν εχεις τόσα ατέλειωτα ποιός ξερει ποσα εχεις τελειωμενα!!! Παντως αυτα που βλεπουμε ειναι υπεροχα!!!!!!!
    Η τσαντουλα πανεμορφη!
    Καλο σου βραδυ και να εχεις μια ομορφη Κυριακη!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εσύ δεν το έχεις με το κέντημα, το έχεις όμως με κάτι άλλο εξ ίσου θαυμαστό, δημιουργικό και υπέροχο !!! Ο κάθε ένας εις το είδος του......ανάλογα με την προσωπικότητα, την ιδιοσυγκρασία ίσως και το ζώδιο.....του κάθε ενός .......προβάλλει και η κλίση του, τα ταλέντα του...τα πράγματα που τον ευχαριστούν.....Ευλογημένη η διαφορετικότητα !!!.Φιλιάααα

      Διαγραφή
  13. Κι εγώ τοξότης και συννεφο-χτυπημένη που λέει κι η Λεβίνα πιο πάνω.
    Θυμάμαι ότι είχα κεντήσει κάτι (με το στανιό) όταν ήμουν μικρή. Έκτοτε, η κεντιστική τέχνη πήρε τις κλωστές και τους καμβάδες της και μ' εγκατέλειψε οριστικά...
    Ειλικρινά εντυπωσιάζομαι απ' την τάξη που έχεις στα πράγματά σου. Δείχνει έναν άνθρωπο μεθοδικό και οργανωμένο. Δεν ξέρω κάποιον που θα έκανε κάτι τέτοιο.
    Η τσάντα με τον χαρταετό είναι μοναδική! Όλα σου δηλαδή είναι φτιαγμένα με τέχνη και φινέτσα. Είναι αυτό που αποπνέεις κι η ίδια εξάλλου.
    Εύχομαι να είσαι καλά και να τα ολοκληρώσεις όλα κι άλλα τόσα.
    Για τις φωτογραφίες μη σε νοιάζει. Θα σε αναλάβουμε εμείς για "ιδιαίτερα". Κέντα εσύ και μη σε μέλλει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοξότης και κέντημα δεν μου κολλάει με τίποτα !!! Με γραφίδα όμως και πληκτρολόγιο που πετάει φωτιές μια χαρά σε βλέπω.....Λοιπόν μην εντυπωσιάζεσαι καθόλου, θα κάνω αποκαλύψεις τώρα, ώς γνήσια εκπρόσωπος του ζωδίου ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ με την τάξη και τη νοικοκυροσύνη γενικότερα.....είμαι όμως πολύ καλή στην παραπλάνηση και το βόλεμα ΄
      Δεν έχω τάξη στα πράγματά μου, μην ξεγελιέστε από την "αρχειοθέτηση" των κεντημάτων, εκεί ξεπέρασα τον εαυτό μου γιατί τα αγαπημένα μου κεντήματα τυχαίνουν ιδιαίτερης προσοχής από μέρους μου, κατά τα άλλα καταφέρνω να επιβιώνω στο χάος και καμία σχέση δεν έχω με την η τάξη και τη μεθοδικότητα Μπρρρρρ..Μην σας ξεγελάω λοιπόν...πάντως παραδόξως είμαι απόλυτα συνεπής στις υποχρεώσεις μου , τα ραντεβού μου, τα γεύματά μου....αυτό πιθανόν το οφείλω στο λιοντάρι που συνυπάρχει με τον ψαρίσιο εαυτό μου (ωροσκόπος)....Ιδιαί...τερα για τις φωτογραφίες χρειάζομαι οπωσδήποτε.....άλλος καημός αυτός, η ανικανότητά μου σε ότι σχετίζεται με την τεχνολογία...Φιλιά Κανελλάκι μου.

      Διαγραφή
  14. Απόλαυσα την ανάρτησή σου Κλαυδία μου...Θαυμάζω όσες ασχολούνται με το κέντημα, θέλει τόση προσοχή και λεπτοδουλειά που νομίζω είμαι αρκετά άτσαλη για να το προσπαθήσω.
    Αυτό με τα Δειγματολόγια εδώ σε σένα το είδα πρώτη φορά σε μια παλαιότερη ανάρτηση σου, είναι ξεχωριστό, χωρίς να ξέρω καλά καλά αν συμβολίζει κάτι.
    Από τότε που έμαθα να πλέκω εκτιμώ περισσότερο τα εργόχειρα. Κάποτε άφηνα και γω μισοτελειωμένα, τώρα όμως το έχω βάλει στόχο, να τελειώνω πρώτα αυτό που κάνω και μετά να πάω στο επόμενο, γιατί μετά θα με πιάσει άγχος, εγώ βλέπεις είμαι Παρθενάκι και όσο και να θέλω να ξεγλιστρίσω, από τον κριτή-χίτλερ εαυτό μου δεν μπορώ.
    Καλή εβδομάδα να έχεις! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θαυμάζω τα πλεκτά, τις δαντέλλες, τα υφαντά, από παιδί τα χειροποίητα πράγματα μου ασκούσανε μία παράξενη γοητεία.....δεν αγαπούσα τα ετοιματζήδικα παιχνίδια, τις κούκλες ....Παρθένος και άτσαλη δεν γίνεται, οποτεδήποτε θελήσεις να ασχοληθείς με το κέντημα είμαι στη διάθεσή σου, έχω χιλιάδες σχέδια , βιβλία, περιοδικά, προσεχώς θα γράψω κάτι για τους συμβολισμούς, έχει ενδιαφέρον !!!
      Καλή εβδομάδα, σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
    2. Παρθένος και άτσαλη και όμως γίνεται (εντάξει όχι πάντα)...
      Θα περιμένω να διαβάσω με πραγματικό ενδιαφέρον για τους συμβολισμούς, ευχαριστώ επίσης πολύ Κλαυδία μου για την προσφορά σου να με μάθεις, είναι σπουδαία η κίνησή σου.
      Καλό ξημέρωμα :-)))))))

      Διαγραφή
  15. Γλυκιά μου Κλαυδία να φτιάχνεις πάντα τα αριστουργήματά σου για να τα καμαρώνουμε και εμείς.
    Είναι όλα πανέμορφα, πραγματικά.
    Εύχομαι να έχετε ζέστη πάντα και στο σπίτι σας και στην καρδιά σας και πολλές πολλές δημιουργίες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, όταν παθιάζομαι με κάτι, το κάνω ολοκληρωτικά και υπερβολικά.....και το κέντημα των Δειγματολογίων το έχω λατρέψει στην κυριολεξία......η ζέστη στο σπίτι έχει βοηθήσει τη δημιουργικότητά μου και η δημιουργικότητα με τη σειρά της, μου ζεσταίνει την καρδιά ....δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς να έχω τη δυνατότητα να κάνω κάτι με τα χέρια και το μυαλό μου φυσικά........Σε φιλώ

      Διαγραφή
  16. Είσαι απίστευτη Κλαυδία μου...
    Με την οργάνωση που έχεις ακόμ ακαι στα ημιτελή μου θυμίζεις τόσο έντονα εμένα ...
    Εντάξει ξαδερφάκια στα ζώδια...καρκίνος και ιχθύς μοιάζουν σε πολλά ..... εγώ να δεις πόσα έργα προς ολοκλήρωση... Φυσικά όχι εργόχειρα...γιατί ετούτη την τέχνη δεν την κατέχω , μα ούτε και την όρεξη!
    Η μπορντωκόκκινη τσαντούλα για τη Βέροια υπέροχη ! :)))
    Μπράβο για την προσφορά σου!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιστέα μου αν και έχω θέμα με την τάξη (η απόλυτη τάξη με αποδιοργανώνει) το χάος μου ταιριάζει καλλίτερα, είμαι και της αναβολής, και του άστο αύριο ίσως μου έρθει μία καλλίτερη ιδέα.....καταφέρνω να τα βγάζω πέρα......το ψαράκι καταφέρνει να ξεγλιστράει από τις δυσκολίες, την πραγματικότητα, τους κανόνες .....εσύ πάλι είσαι ταγμένη αλλού, βρήκες αυτό που σε εκφράζει και σε ευχαριστεί κι αυτό είναι πραγματικά θαυμάσιο !!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!

      Διαγραφή
  17. Έχω κι εγώ από τα χεράκια σου μια τέτοια τσαντούλα (λαχανί!) και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό! Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα Κλαυδία μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετράδι μου οι κεντημένες τσαντούλες μου είναι σήμα κατατεθέν !!! Τις αγάπησα και τις φτιάχνω με τη βοήθεια της μαμάς μου πάντα, για να τις προσφέρω με αγάπη σε αγαπημένες φίλες .....εννοείται ότι έχω χαρίσει πολλές ενώ έχω φτιάξει και πολλές δικές μου, τις οποίες χρησιμοποιώ για φύλαξη κυρίως των κεντημάτων μου, αλλά και στις καθημερινές μου βόλτες στη γειτονιά για μικροψώνια..(απεχθάνομαι τις πλαστικές σακούλες)..Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Για άλλη μια φορά με άφησες άφωνη !!!! Τι υπέροχα αριστουργήματα είναι αυτά!!!! Μπορεί να μην έχω ιδέα από κέντημα , αλλά μπορώ να διακρίνω την καθαρή , καλόγουστη και καταπληκτική δουλειά σου!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!! Η τσάντα είναι όνειρο , αλλά και όλα τα ημιτελή και τελειωμένα είναι άψογα, Κλαυδία!! Γεια στα χεράκια σου!!! Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου όταν επιδίδεσαι σε κάτι που αγαπάς, το ψάχνεις, το απολαμβάνεις,το προσεγγίζεις με αληθινό ενδιαφέρον , είναι φυσικό να προκύπτουνε έργα αξιόλογα και μοναδικά....τα δικά μου εργόχειρα βεβαίως, μπορεί να μην έχουνε φθάσει σε βαθμό τελειότητας τέτοιο ώστε να θεωρούνται αριστουργήματα όμως μου έχουνε χαρίσει απέραντη ευχαρίστηση και αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό!!! Χαίρομαι που σου αρέσανε, γιατί τα καλλιτεχνικά σου κριτήρια είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα και εσύ είσαι πολυτάλαντη και πολύ παραγωγική....!!! Σε φιλώ .

      Διαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα!!!!!τι υπέροχα κεντήματα είναι αυτά;μπράβο σου!!!!η τσαντούλα καταπληκτική!!!!!!!καλοτάξιδα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα καλώς όρισες στο σπιτικό μου, με το κέντημα και τα Δειγματολόγια ειδικότερα, έχω μεγάλο πάθος και αναζητώ παλαιά σχέδια σε Μουσεία, σεντούκια, παλιά βιβλία και περιοδικά ενώ προσπαθώ να συνθέσω κάποια αντλώντας έμπνευση από τη λαογραφική μας παράδοση...η τσαντούλα ταξιδεύει ήδη....Φιλιά

      Διαγραφή
  20. Kλαυδία μου,έχω κι εγώ ένα συρτάρι γεμάτο με τσαντούλες που η κάθε μια έχει και τις κλωστές και περισσότερες απο ότι θα χρειαστούν τελικά, με το φόβο, μήπως αλλάζει η απόχρωση . Δεν πειράζει όσα προλάβουμε . Ευτυχώς δεν μας πιέζουν οι κόρες . Καλά γλιτώματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδούλα μου ούτε σε 1000 ζωές....ένα θα τελιώνουμε, 5-6 θα αρχίζουμε και τελειωμό δεν θα έχουμε....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  21. ΔΕΝ νομιζω να υπαρχει ατομο που να εχει περισσοτερα μισοτελειωμενα απο μενα κοριτσιααα, Ετσι και αρχισω να δημοσιευω τα μισο τελειωμενα μου...θα χρειαστει μηνας, αχαχαχα!!! Ναι αληθεια λεω...τωρα ομως ζηλεψα και παω να τα ψαξω...ευχαριστω Κλαυδια μου...με την ιδεα της ανακαλυψης !!! τα φιλια μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τρέφω μεγάλη συμπάθεια και εκτίμηση στα άτομα που διαθέτουν πολλά μισοτελειωμένα....υπάρχει μία ταύτιση, μία κατανόηση, μία μυστήρια σύνδεση....Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη Φιλιά

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα σας έχω ημιτελές κεντήματα κ κλωστές τα προσφέρω ξέρετε να μου πείτε κατ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή