Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Άρχισε να λες τις λέξεις “κλειδιά” που φέρνουν χαρά





Άρχισε να λες τις λέξεις “κλειδιά” που φέρνουν χαρά


Σύμφωνα με τον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό [NLP] οι λέξεις επηρεάζουν τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά

Ποιες είναι οι λέξεις;
Σήμερα ήταν μια «καλή μέρα»: Αρκεί να το πεις έστω μια φορά για να δεις τη ζωή σου πιο αισιόδοξα.
«Καταλαβαίνω»: Πιο σημαντικό από το να έχεις πάντα δίκιο, είναι το να έχεις πάντα επίγνωση.
«Σ’αγαπώ»: Όλοι θέλουν κατά βάθος να το πουν και όλοι θέλουν να το ακούσουν.
«Σε εμπιστεύομαι»: Όλοι χρειαζόμαστε συμμάχους σε αυτή τη ζωή.
«Μπορώ» και καλύτερα: Μόλις το πεις, έχεις κάνει τη μισή διαδρομή για να το κάνεις και πραγματικότητα.
«Έκανα» το καλύτερο που μπορούσα: Αν όντως είναι αλήθεια, θα νιώσεις πολύ περήφανος για τον εαυτό σου και όσα κατάφερες.
«Συγχαρητήρια»: Αν το πεις χωρίς ίχνος ζήλιας, θα σε εκτιμήσεις ακόμα περισσότερο.
«Συγγνώμη»: Είναι πολύ λυτρωτικό όταν το λες και το εννοείς.
Πήρα μια «απόφαση»: Η ευθύνη που εμπεριέχει αυτή η φράση, μετατρέπει οποιαδήποτε δραστηριότητα από αγγαρεία σε συνειδητή επιλογή.
Δεν «έχω» τελειώσει: Μόνο εσύ αποφασίζεις πότε ένα κεφάλαιο έχει κλείσει στη ζωή σου.
«Αρκετά!»: Χρειάζεται να ξέρεις που να βάζεις ο ίδιος τα όριά σου.
Δεν είναι πολύ «όμορφο;»: Όσο περισσότερο παρατηρείς την ομορφιά του κόσμου που σε περιβάλλει, τόσο πιο ευτυχισμένος νιώθεις.
Είσαι «καταπληκτικός»: Άσε τον εαυτό σου να νιώσει θαυμασμό για κάποιον άλλο και θα νιώσεις πολύ πιο δυνατός.
«Πιστεύω» σε αυτό: Είτε πρόκειται για το θεό, είτε για μια απλή ιδέα, πρέπει να δείξεις πίστη σε κάτι στη ζωή σου.
Δεν ξέρω πως να το «κάνω»: Καλύτερα να παραδεχτείς την άγνοιά σου για κάτι και να μάθεις, παρά να προσποιηθείς ότι γνωρίζεις.
Σε ευχαριστώ που βοήθησες να γίνει «πραγματικότητα» αυτό: Γιατί κανείς δεν μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του σε αυτή τη ζωή και χρειάζεται να δείχνει ευγνωμοσύνη σε αυτούς που τον βοηθούν.
Να θυμάστε η χαρά και η ευτυχία δεν είναι κάτι που έρχεται και μας χτυπά την πόρτα, εμείς του ανοίγουμε και το καλωσορίζουμε και αυτό ήταν. Η χαρά και η ευτυχία πηγάζουν από μέσα μας. Είναι θέμα επιλογής και όχι τύχης.

_______________________

~Στ. Πλουμιστός, Διευθ. Συμβουλευτικού Κέντρου ΕΥ ΦΕΡΕΣΘΑΙ.

Πηγή: ploumistos.com






13 σχόλια:

  1. Μου κίνησε πολυ το ενδιαφέρον η ανάρτηση σου, Κλαυδια μου και θα ακολουθήσω αυτές τις συμβουλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις, Κλαύδιά μου. Ειδικά οι λέξεις "συγνώμη" και "ευχαριστώ" είναι κρίμα να χάνουν τη σημασία τους. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ σε όλα Κλαύδια μου.
    Τόσο απλά πράγματα κι αλλάζουμε αμέσως διάθεση .
    Θα προσπαθήσω να τα θυμάμαι πιο συχνά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ....
    .ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙς.....
    .ΑΠΛΕς ΛΕΞΕΙς..
    ..ΜΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!
    !ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρον Κλαυδία μου !
    μακάρι για να μπορέσουμε να ανασαίνουμε λίγο αισιόδοξα στη ζωή μας.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ και καλά θα είναι να τις θυμόμαστε συχνά αυτές τις τόσο σημαντικές λέξεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα σε όλα, Κλαυδία μου!
    Δεν έχω να προσθέσω ή να διορθώσω το παραμικρό!
    Είναι αυτές οι "μικρές" αλλαγές στη ζωή μας που μας πάνε μπροστά!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι λέξεις έχουν δύναμη ειδικά οι ελληνικές λέξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μονο που το διαβασα αυτο Κλαυδία μου ενιωσα υπεροχα.. ποσο ομορφη προτροπή!!!ετσι πρεπει να κανουμε φιλεναδα ..
    Σε ευχαριστουμε που με τα κειμενα αυτά που δημοσιευεις μας υπενθυμηζεις πως ειναι να νιωθουμε ομορφα με απλες πραξεις!!
    Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ! Μερικές λέω από όσες αναφέρεις και όντως νοιώθω καλύτερα. Θα την κάνω την ανάρτησή σου φυλαχτό στο προσκεφάλι μου. Υπέροχα!
    Καλησπέρα Κλαυδία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άντε, ν' αρχίσουμε να ξεκλειδωνόμαστε σιγά σιγά.
    Λίγες λέξεις αρκούν. Τι ωραία υπενθύμιση αυτή σου η ανάρτηση Κλαυδία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ σοφή ανάρτηση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σήμερα ήταν μια "καλή μέρα", γιατί το άρθρο που διάβασα με τις λέξεις "κλειδιά", άνοιξε μια ακόμα πόρτα στις σκέψεις μου (που κάνουν και θόρυβο, για να μην ξεχνιόμαστε 😊) Καλό ξημέρωμα Κλαυδία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή