Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Γυναίκες.....να θυμάστε....







Γυναίκες …
Να θυμάστε ότι ένα στρώμα σκόνης προστατεύει τα έπιπλα …
Ένα σπίτι είναι πιο όμορφο όταν μπορείτε να γράψετε «σ ‘αγαπώ» στη σκόνη πάνω στα έπιπλα.
Δούλευα 8 ώρες κάθε Σαββατοκύριακο για να κάνω τα πάντα τέλεια, «για την περίπτωση που κάποιος έρθει.» Τελικά συνειδητοποίησα ότι «κανείς δεν ήρθε», επειδή όλοι ζούσαν τη ζωή τους περνώντας καλά!
Τώρα, αν κάποιος έρθει, δεν χρειάζεται να εξηγήσω για την κατάσταση που βρίσκεται το σπίτι: ενδιαφέρονται περισσότερο να ακούσουν όλα τα ενδιαφέροντα πράγματα που έχω κάνει ζώντας τη ζωή μου.
Στην περίπτωση που δεν το συνειδητοποίησες … η ζωή είναι σύντομη, απόλαυσέ τη!
Καθάρισε, μόνο εάν είναι απαραίτητο …
Θα ήταν καλύτερα να ζωγραφίσεις ένα πίνακα, να γράψεις ένα γράμμα, να κάνεις ένα κέικ, να φυτέψεις ένα λουλούδι, ή να σκεφτείς τη διαφορά μεταξύ των ρημάτων «Θέλω» και «πρέπει».
Καθάρισε, μόνο εάν είναι απαραίτητο, γιατί ο χρόνος είναι λίγος …
Υπάρχουν πολλές παραλίες και θάλασσες για να κολυμπήσεις, πολλά βουνά να αναρριχήσεις, πολλά ποτάμια να περιηγηθείς, μια μπύρα να πιείς, μουσική να ακούσεις, βιβλία να διαβάσεις, πολλοί φίλοι να αγαπήσεις , πολλά δημιουργικά χόμπυ να καταπιαστείς και ζωή μπροστά σου για να ζήσης.....
Καθάρισε, μόνο εάν είναι απαραίτητο, αλλά …
Υπάρχει ένας κόσμος εκεί έξω όπου: ο ήλιος μπορεί να χτυπήσει στο πρόσωπό σου, ο άνεμος να φυσήξει στα μαλλιά σου, το χιόνι που πέφτει, ένα ντους βροχής … Αυτή η μέρα δε γυρνάει πίσω …
Καθάρισε, μόνο εάν είναι απαραίτητο, αλλά …
Να θυμάστε ότι τα γεράματα έρχονται και δεν θα είναι ποτέ όπως τώρα … Και όταν έρθει η σειρά σου, θα  μετατραπείς κι εσύ σε σκόνη .....



20 σχόλια:

  1. Έχεις πάρα πολύ δίκιο Κλαυδία!
    Εμένα η σκόνη δεν με πειράζει και τόσο πια, τώρα που μεγάλωσα, αλλά θέλω να είναι όλα τα πράγματα στη θέση τους.
    Θέλω να υπάρχει τάξη στο σπίτι που κατοικώ, αλλιώς δεν χαλαρώνω. Δεν ηρεμώ.
    Δεν ξέρω, ίσως και να φταίει η εσωτερική μου αταξία, που επιθυμώ την τάξη στον χώρο που με περιβάλλει!
    Καλημέρα και με το καλό να υποδεχτείς τον Οκτώβριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου ποτέ δεν υπήρξα υστερική με την καθαριότητα, τα απαραίτητα μόνο, γιατί είχα τόσα καλύτερα πράγματα να κάνω από το να κυνηγάω τους κόκκους της σκόνης....Προτιμούσα και προτιμώ πιό δημουργικές δραστηριότητες...μαγειρική, κέντημα, διάβασμα, βόλτες στα Μουσεία , χειροτεχνίες....Τώρα που τα κουράγια έχουν μειωθεί, και ο χρόνος όπως και τα κιλά με έχουν βαρύνει, ακόμη και τα απαραίτητα γίνονται χαλαρά....και το σ΄αγαπώ, μπορεί να γραφτεί στα καρυδένια μου έπιπλα, σε όλους τους χρόνους και όλες τις κλίσεις...μπήκε βλέπεις και το σερφάρισμα μαζί με το μπλόκινγκ και το FB στη ζωή μου !!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις!... Κι όπως η Αρτίστα, έχω κι εγώ ένα θέμα με την ευταξία. Ή που θα το καταπολεμήσω, ή που θα καταντήσω υστερική στο τέλος.
    Μου άρεσε πολύ αυτό που έγραψες Κλαυδία μου!
    Να γίνει το ευαγγέλιό μας, τώρα που λιγοστεύουν οι αντοχές μας και επιβάλλεται να συνθηκολογήσουμε με τη σκόνη.
    Φιλιά πολλά και καλό νέο μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου να διευκρινίσω ότι το άρθρο δεν είναι δικό μου, αλλά δεν βρήκα και τον συγγραφέα του....εμφανίστηκε ξαφνικά μπροστά μου και επειδή ταυτίστηκα απόλυτα, το δημοσίευσα πάραυτα...Ποτέ δεν υπήρξα μανιακή με την καθαριότητα...τα απαραίτητα και μάλιστα με ρέγουλα...πάντα είχα τόσα καλύτερα πράγματα να κάνω...Μαγειρέματα, κεντήματα, βόλτες στα Μουσεία, χειροτεχνίες, διάβασμα....τώρα μάλιστα που έχω χρόνο , δυστυχώς δεν έχω αντοχές και μάτια γιά να ασχοληθώ όσο θα ήθελα με τα αγαπημένα μου χόμπυ ...Εχω συνθηκολογήσει προ πολλού με τη σκόνη και χωρίς τύψεις, έχω αφεθεί στην ενασχόληση με τα καλά μου μου προσφέρει το διαδίκτυο...επιμορφώνομαι συστηματικά και με συνέπεια απολαμβάνοντας τις διαδικτυακές φιλίες !!! Καλό μήνα να έχουμε !!!

      Διαγραφή
  3. Συγκλονιστικό αλήθεια!
    Με πολύ μεγάλες αλήθειες και ανατροπές στην σκέψη. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μια υστερία με την καθαριότητα. Να πω την αλήθεια η ευταξία μου αρέσει. Γιατί ένας όμορφος δικός σου χώρος βγάζει ψυχολογική υγεία. Το να ζεις π.χ. σε ένα αχούρι, δεν νομίζω να σε βοηθήσει στην καθημερινότητά σου. Εκεί ζούμε, εκεί αναπνέουμε.
    Αυτό δεν σημαίνει υστερία. Δεν σημαίνει ώρες ατέλειωτες με ένα ...ξεσκονόπανο. Δεν σημαίνει αποστείρωση. Υπάρχει μέτρο και ισορροπία σε αυτήν την παρουσία στο χώρο μας. Μπορούμε να την πετύχουμε.
    Καλή βδομάδα Κλαυδία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε Γιάννη...ποτέ δεν υπήρξα μανιώδης με τα οικιακά και ιδιαίτερα με τα ξεσκονόπανα και τις σφουγγαρίστρες...πάντα είχα πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω, να μάθω, να αφομοιώσω....Με καταδυνάστευε πάντα η ιδέα της εργαζόμενης μαμάς/νοικοκυράς που έπρεπε να είναι τέλεια σε όλα γι΄αυτό την απέρριψα εξ αρχής χωρίς ενοχές και αντί γιά νευρωτική ενήλικη, υπήρξα πολύ ισορροπημένη γιατί από ένστικτο απέφυγα να πέσω στην παγίδα ....Νοικοκυριό με ρέγουλα ,καθαριότητες κλπ...μαγειρικές, γλυκά κλπ με πολύ κέφι, διάβασμα μπόλικο, παρακολούθηση σεμιναρίων κλπ...χειροτεχνίες, κεντήματα και όλα όσα μου άρεσαν, δεν τα στερήθηκα, αντίθετα κατάφερα να τα χωρέσω όλα χωρίς να παραμελήσω τα ουσιαστικά...και ναι , στα καρυδένια μου έπιπλα μπορεί κανείς να γράψει όσα σ΄αγαπώ θέλει...πάντα μπορούσε...

      Διαγραφή
  4. Ναι!!!
    Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη αυτή η άποψη και με δεδομένο το ότι υπήρξα μια γυναίκα φορτωμένη με πολλά "πρέπει" και ενοχές, πολλή προσπάθεια να γίνονται όλα όπως πρέπει.
    Η αλήθεια όμως είναι αυτή. Η ζωή είναι απίστευτα μικρή και ειδικά μετά τα τριάντα τρέχει σαν το νερό στ' αυλάκι.
    Καλό απόγευμα Κλαυδία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου όσο μεγαλώνω, φροντίζω να απενοχοποιούμαι....και πιστεύω ότι στις γυναίκες, εδω και πολλές γενιές, έχουν φορτωθεί δυσανάλογα πολλά πρέπει....Ο χρόνος αμείλικτος τρέχει σαν νερό.....και έχουμε υποχρέωση στον εαυτό μας να προλάβουμε να ζήσουμε !!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Όχι υστερίες με την καθαριότητα...αλλά μια τάξη μ' αρέσει. Έναν δικό μου κόσμο που δεν απαιτώ αλλά θα μου άρεσε να σέβεται ο οποιοσδήποτε στο σπίτι. Αλλιώς δεν υπολογίζει τον κόπο μου. (άλλωστε τώρα πια οι δουλειές στο σπίτι γίνονται όλο και πιο δύσκολα) Δεν θα κρίνω όμως ποτέ ένα σπίτι ακατάστατο, όταν μάλιστα ξέρω ότι ο χρόνος της νοικοκυράς δεν επαρκεί.
    Το κείμενό σου καταπληκτικό!
    Ας δούμε τα πράγματα και από άλλη οπτική γωνία. Ευτυχώς!
    Κλαυδία μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου , ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ....καθαριότητα, τάξη, τουλάχιστον στα σπίτια μας πρέπει να έχουμε ποιότητα ζωής...το θέμα είναι ότι οι γυναίκες έχουν επιφορτιστεί με δυσανάλογα μεγάλο μερίδιο υποχρεώσεων....εντός και εκτός σπιτιού...Κάποιες έχουν και ψυχαναγκαστικά σύνδρομα,που εκδηλώνονται με την σχολαστικότητα, την μανία, την υστερία με την καθαριότητα....Πολύ κοντινό συγγενικό μου πρόσωπο, έφυγε απο τη ζωή πριν μερικά χρόνια, δεν έβρισκε χρόνο να πιεί έναν καφέ με φίλες, γιατί ποτέ δεν είχε προλάβει να ολοκληρώσει την καθαριότητα του σπιτιού...Καλό μήνα σου εύχομαι !!!

      Διαγραφή
  6. Σήμερα το πρωί ξεσκόνισα Κλαύδια μου.
    Πού να ξέρω να περιμένω το σ αγαπώ!😂
    Κάποτε ήμουν dustbuster.
    Την κυνηγούσα μανιωδώς.
    Με τα χρόνια την άφησα στην ησυχία της.
    Προτιμώ όπως λες, άλλες ασχολίες πιο καλλιτεχνικές .
    Το τελευταίο με τσάκισε 🤣🤣🤣🤣
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    Ίσως χρειαστεί η σκόνη μας για να αφήσει κάποιος το μήνυμά του.
    Καλό μήνα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου εσύ σίγουρα έχεις βάλει προ πολλού τις προτεραιότητές σου και δεν αναλώνεσαι στο κυνήγι της σκόνης...κάνεις τόσα άλλα δημιουργικά πράγματα, φροντίζεις την οικογένεια, κάνεις πράγματα γιά τον εαυτό σου αλλά και γιά τους άλλους και κυρίως ασχολείσαι με τις εγγονούλες, προσφέροντάς τους την πολύτιμη και ανεκτίμητη παρουσία σου στη ζωή τους. Καλό μήνα να έχουμε , πολλά φιλιάαα

      Διαγραφή
  7. Α θα το κάνω ευαγγέλιο! Κοίτα να δεις Κλαυδία μου, μανιώδης με την καθαριότητα δεν είμαι αλλά με έχουν ποτίσει τόσα πρέπει που δεν μπορώ να ησυχάσω αν δεν γίνουν. Μπορώ συγρόνως να κάνω δυο δουλειές α για να τελειώνω γρήγορα.
    Ωραία είναι να γράφουν στη σκόνη μας το ''σ'αγαπώ'' μην γράφουν ''θέλω ξεσκόνισμα'' να λες.
    Ναι η ζωή είναι μικρή και οι υποχρεώσεις την ροκανίζουν. Αλλά η καθαριότητα δεν μπαίνει στις υποχρεώσεις. Κάνει κάθε γυναίκα όπως και όταν το θέλει. Γιατί της αρέσει Κατά τα άλλα ζούμε όσο γίνεται καλύτερα
    Καλό μήνα σε 5'
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου τα πρέπει που μας έχουν φορτώσει εδώ και γενιές , μας έχουν κάνει ενοχικές και καταπιεσμένες....και βεβαίως η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά, ίσχυε όμως γιά μία εποχή που οι γυναίκες είχαν να φροντίσουν αποκλειστικά την οικογένεια και το σπιτικό τους, πολλές φορές και με βοήθεια θειάδων, γονιών κλπ....Τώρα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά, η γυναικεία χειραφέτηση πρόσθεσε νέες και πολύ απαιτητικές υποχρεώσεις με αποτέλεσμα η εργαζόμενη γυναίκα να ταυτίζεται με την Μαίρη Παναγιωταρά...πόσο ν΄αντέξει η δόλια ;;;;Προκειμένου να μην καταρρεύσει, νομίζω θα πρέπει να συμφιλιωθεί με την ιδέα του "θέλω ξεσκόνισμα" πάνω στα έπιπλα..Καλό μήνα, πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ τα πάω πολύ καλά με τη σκόνη... είμαστε φίλες χαχα όχι υστερίες, έχω άλλα πολλά να ασχοληθώ και το σπίτι δεν διαμαρτύρεται ....
    Τα φιλιά μου και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου εμείς είχαμε τον χρόνο και την πρόνοια , να το φιλοσοφήσουμε και να συμφιλιωθούμε και με τη σκόνη και τα ασιδέρωτα και τα θαμπά τζάμια....εξ άλλου ασχολούμαστε με τόσα άλλα πράγματα που καλύπτουν το 24ωρό μας, οπότε δεν περισσεύει χρόνος ....αλλά και να περίσσευε, δεν νομίζω ότι θα τον χαλαλίζαμε στο κυνήγι της σκόνης...Καλό μήνα, σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Και εγω στο κλαμπ εχω μπει εδω και λιγα χρονια ...να πω την αληθεια μου απο τοτε που αρχισα να μπλοκάρω..χι.χι...εξ αναγκης εχω γινει πιο χαλαρη με την σκονη.. ολα γινονται πια σε πιο αργους ρυθμούς..ολα με το μετρο..οι δουλειες μπορουν να περιμενουν ..η ζωή οχι...ας απλαυσουμε πρωτα εκεινα που μας κανουν χαρουμενους...Κλαυδια μου..
    Ποσο συμφωνω με το κειμενο!!!!!!
    Να περναμε καλα φιλη μου και να νιωθουμε ομορφα μέσα μας με οτι κανουμε....Καλό μηνα φιλεναδα.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου έτσι ακριβώς....το εμπεδώσαμε πιά οι δουλειές δεν τελειώνουν ποτέ, μιά χαρά μπορούν να περιμένουν....η ζωή όμως τραβάει την ανηφόρα τρέχοντας και πρέπει να προλάβουμε και τις υποχρεώσεις μας αλλά και όσα μας δίνουν χαρά !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με κανεις να νοιωθω σοφη γιατι ετσι λειτουργουσα απο παντα. Ασε που με βοηθησε να μην νοιωσω φριχτα οταν με τα χρονια δεν ειχα πια δυναμεις να διατηρω το ιδιο καθαρο το σπιτι. Για να μην αναφερω την εξαιρετικη τυχη να εχω εναν αντρα με μεγαλη κατανοηση και πληρη συμμετοχη στα 'πρεπει'. 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή