Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023

 ΔΡΩΜΕΝΟ : ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ από την Μαίρη μας της ΓΗΙΝΗΣ ΜΑΤΙΑΣ

 https://ghinimatia.blogspot.com/

Μετά από απουσία αρκετών μηνών , η Μαίρη μας , που μας έλειψε και μόνο στο AMBER ALERT  δεν προστρέξαμε, επανέρχεται να μας εμψυχώσει και να μας επαναδραστηριοποιήσει προσφέροντάς μας την δυνατότητα συμμετοχής σε μία νέα Σκυτάλη !!!

Συμμετέχω λοιπόν με χαρά , επιλέγοντας την παρακάτω φωτό....



Παραίσθηση απ΄την πείνα…


Βγήκαν οι εξετάσεις μου και πήρα τα μαντάτα,

ανεβασμένα στο θεό για τ΄ουρανού τη στράτα….

χοληστερίνες, κάλια, γλυκοζυλιωμένη…

και στα τριγλυκερίδια τιμή ανεβασμένη….

Τίποτα το κανονικό, τίποτα καθώς πρέπει

τα πάντα  θέλουν ρύθμιση , έχουνε γίνει χρέπι….

Εδώ φανερωθήκανε ετών ατασθαλίες…

όλες μου οι παρεκτροπές και όλες οι αμαρτίες….

Μου κούνησαν το δάχτυλο γιατροί και θυγατέρες

και διορία σωφρονισμού έλαβα….  δύο μέρες….

Περίλυπη στέκω λοιπόν κρατώντας κουταλάκι

μπροστά σε λιτοδίαιτο γεύμα με γιαουρτάκι,

με extra bonus , τόσο δα , μικρούλι μηλαράκι

άντε  …και σαν αντίδωρο, μικρό παξιμαδάκι…..

Αφήνω γειά στις νοστιμιές που τόσο αγαπάω

κι αρχίζω να εκπαιδεύομαι, μαθαίνω να πεινάω….

Τίποτα το παράξενο, παραίσθηση απ΄την πείνα,

γραία ,αφράτη , τροφαντή, με βλέπω μπαλαρίνα !!!



Μοιράζομαι τον πόνο μου , για γέλια ιστορία...

στου κόσμου τα προβλήματα, αυτά είναι αστεία...

Πολλοί υποφέρουν και πεινούν , λιμοκτονούν , πεθαίνουν.

κι όλου του κόσμου τα δεινά, αδιάκοπα πληθαίνουν....



31 σχόλια:

  1. Φυσικά με έκανες να βάλω τα γέλια πάλι! Ωστόσο εγώ είπα πως αυτή η ανάρτηση είναι ο πρόλογος σου! Θα ήθελα κάτι πιο βαθύ από την πείνα σου χαχαχα Και φυσικά ως συνήθως τα ταίριαξες όλα μια χαρά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμο το γέλιο στην ζωή μας....Κάπου διάβασα ότι :"Η πιο χαμένη από όλες τις μέρες είναι εκείνη που δεν γελάσαμε." αλλά αυτό που με εκφράζει απόλυτα, στην παρούσα φάση της ζωής μου , είναι τούτο : "Δεν σταματάς να γελάς επειδή γερνάς. Γερνάς επειδή σταματάς να γελάς."....Σε φιλώ

      Διαγραφή
    2. Tότε σε αυτήν την περίπτωση σου οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ, γιατί είσαι το ελιξίριο της νεότητας για εμάς! Φιλάκια να έχεις όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  2. Είσαι μοναδική.....το απόλαυσα μέχρι δακρύων χαχα
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι Ράνια μου .....Το γέλιο είναι ένα ηρεμιστικό χωρίς παρενέργειες, και εντελώς δωρεάν !!!Φιλιά !!!

      Διαγραφή
  3. Mε το αστείρευτο ταλέντο σου στη σατιρική ποίηση, διέπρεψες πάλι. Χιούμορ, φαντασία, αυτοσαρκασμός και κοινωνικός προβληματισμός, μέσα απ' την υπέροχη συμμετοχή σου. Συγχαρητήρια πολλά, Κλαυδία μου! Με τη διάθεσή μας να είναι σωστό "χρέπι", μας έκανες να χαμογελάσουμε και το είχαμε τόση ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστρατεύοντας το χιούμορ προσπαθώ να αντιπαλέψω τη ζοφερή πραγματικότητα.......Χαίρομασι για το χαμόγελο που σου χάρισα Κανελάκι μου... Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Χριστοδούλου Ρένα9 Νοεμβρίου 2023 στις 3:53 μ.μ.

    Μπράβο Κλαυδία μου!
    Πώς καταφέρνεις και τα ταιριάζεις έτσι;
    Πολύ ωραία η ιστορία σου. Περιμένουμε κι άλλες.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ζούμε σε δύσκολους καιρούς και το χιούμορ το έχω δει σαν μιά μορφή εξισορρόπησης......και θεραπείας... Φιλιάααα

      Διαγραφή
  5. Κι εσύ AMBER ALERT για τη Μαίρη; Κι εγώ έτοιμη ήμουν χαχαχα
    Σ'ευχαριστώ για το κέφι και τα χαμόγελα που μου χάρισες με την συμμετοχή σου.
    Νομίζω ότι αξίζεις την πρωτιά στη σατιρική ποίηση. Τα λες όλα και μάλιστα υπέροχα
    Μπράβο σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έλειψε η Μαίρη μας, η παρέα μας, οι ιστορίες μας....Στους ζοφερούς καιρούς που ζούμε, βρίσκω το χιούμορ ως ισχυρό αντίδοτο.... Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Μού άρεσε πάρα πολύ, Κλαυδία μου, η χιουμοριστική σου ματιά σε ένα επώδυνο ιατρικό θέμα, που πλέον όλοι έχουμε αρχίσει να κοιτάμε.
    Ναι το χιούμορ ήταν διασκεδαστικό, σατιρικό. Πάντα ο αυτοσαρκασμός μού αρέσει στο γραπτό λόγο, δείχνει ανοιχτό άνθρωπο και σκέψη.
    Μπράβο κοπέλα μου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου συμβιβαζόμαστε αναγκαστικά και επιστρατεύουμε ότι καλύτερο μπορούμε γιά να ανταπεξέλθουμε.....προσωπικά το χιούμορ , γλυκόπικρο συνήθως, εξισορροπεί προς το παρόν την κατάσταση ....Ιδωμεν !!!Νά ΄ταν τα νειάτα δυό φορές, τα γηρατειά καμία.....που λέει και η λαϊκή ρήση....

      Διαγραφή
  7. Χιούμορ, αυτοσαρκασμός; , σίγουρα σε παρόμοια φάση είμαι κι εγώ, οπότε πικρό το χαμόγελό μου. Μου άρεσε το κείμενο, διότι αν μπορείς να αντιμετωπίζεις την ηλικία (και τα δεινά της) με τέτοιον σκωπτικό τρόπο, έχεις αληθινή δύναμη μέσα σου. ( Εμένα μου λείπει η σοκολάτα...)
    Την Καλημέρα μου Κλαυδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Νά ΄ταν τα νειάτα δυό φορές, τα γηρατειά καμία.....που λέει και η λαϊκή ρήση....Ωριμάζουμε και αποδεχόμαστε......επιστρατεύοντας ότι καλύτερο μπορούμε.....Σοκολατίτσα μαύρη πάντως μπορείς να απολαμβάνεις, λιγουλάκι.....Καλημέρα !!!

      Διαγραφή
  8. Κλαυδία μου μου χάρισες γέλιο πρωί πρωί.
    Πέρα όμως απ' αυτό το μήνυμά σου για αυτοσυγκράτηση στις διατροφικές αμαρτίες δεν βλάπτει.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ η εν πολλαίς αμαρτίαις Ελένη μου , υποχρεώνομαι να συμμορφωθώ και επιστρατεύοντας το χιούμορ, να δώσω ένα μήνυμα και πολλά , πολλά....χαμόγελα....

      Διαγραφή
  9. Η φωτογραφία τέλεια έως και συγκινητική μπορώ να πω. Και μετά ήρθε το χαμόγελο που παρακάτω έγινε γελάκι και στο τέλος γέλιο κανονικό. Θαύμασα την ικανότητα σου Κλαυδία να φτιάχνεις ποιήματα με τόσο χιούμορ, να αυτοσαρκάζεσαι και έτσι να ταυτιζόμαστε (λιγουλάκι;)Το απόλαυσα και σε χάρηκα.
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεραπευτικό το χιούμορ και λυτρωτικό το χαμόγελο......σ΄ευχαριστώ γιά τα όμορφα λόγια.....Φιλιά !!!

      Διαγραφή
  10. Αχ Κλαυδία μου, μου χάρισες ένα τεράστιο χαμόγελο. Παρότι το θέμα έχει τη δική του σημασία και αγωνία, το σατιρίζεις τόσο επιτυχημένα που πραγματικά σε θαυμάζουμε και για την φαντασία σου και για την τέχνη της ομοιοκαταληξίας!
    Μπράβο σου!
    Πραγματικά σε απόλαυσα!
    Πολλά φιλιά.
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου , από τα λίγα υπέροχα πράγματα και μάλιστα δωρεάν , είναι το χαμόγελο !!! Χαίρομαι που το απόλαυσες το σκωπτικό μου αφήγημα....Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Κάπως έτσι τα έβλεπα κι εγώ και ο τρόπος που μας τάπες μου έδωσε την εικόνα των καταστάστάσων με αυτό το ιδιαίτερο λεπτό χιούμορ αυτοσαρκασμού που διαθέτεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου αναγκαστικά αποδεχόμαστε και προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε όσο καλύτερα μπορούμε....ο καθένας μας αντλεί δύναμη εσωτερικά και εξωτερικά.....εσύ εκτός από τον Δημήτρη και τους αγαπημένους σου, έχεις και την ευλογία της τέχνης που μαζί με την απέραντη δοτικότητά σου....είναι πολύτιμα δώρα ζωής !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Πολύ μου άρεσε η συμμετοχή σου, και πόσο λεπτομερής και ακριβής στον τρόπο που χειρίζεσαι το θέμα σου! Μπράβο, Κλαυδία!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίπη μου χαίρομαι να μοιράζω χαμόγελα !!! Επιστρατεύω το χιούμορ σαν αντίδοτο και το απολαμβάνω !!! Να είσαι καλά !!!

      Διαγραφή
  13. Πολλά θίγεις στο ποίημά σου. Χαίρομαι που υπάρχει ο κοινωνικός προβληματισμός, σημαντικό όμως να μάθουμε να μας προσέχουμε.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και (θα το ξαναπώ) σε θαυμάζω πάρα πολύ που μπορείς να γράφεις με ομοιοκαταληξία.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτα μου πολύ σημαντική η επισήμανσή σου: "Να μάθουμε να μας προσέχουμε" !!! Είναι καθήκον μας και πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε νωρίς.....Χαίρομαι που σου άρεσε το ομοιοκατάληκτο στιχούργημά μου....Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα !

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετική συμμετοχή Κλαυδία μου γεμάτη χιούμορ σάτιρα θίγεις ένα θέμα που προβληματίζει πολλούς ανθρώπους Πιστεύω ότι κάποια προβλήματα υγείας δεν έχουν ηλικία δυστυχώς.
    Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι δυστυχώς γεγονός ότι τα προβλήματα υγείας δεν έχουν ηλικία.....παρ΄όλα αυτά , τα άτομα 3ης ηλικίας έχουν αναπόφευκτα κάποια και πρέπει να τα αντιμεωπίζουν γιά να προλαμβάνονται τα χειρότερα που θα ταλαιπώρήσουν τους ίδιους αλλά και τους οικείους τους.....σατιρίζω βέβαια, αλλά ατιμετωπίζω με κάθε σοβαρότητα την κατάσταση.....δεν θα ήθελα να επιβαρύνω κανένα από απερισκεψία....

      Διαγραφή
  15. Η ανάρτησή σας ήταν εξαιρετική! Η γραφή σας είναι και ξεκάθαρη και συναρπαστική. Γράψτε περισσότερα, παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή