Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2022

Στην σκάλα την θεόρατη....

Σαν έτοιμη από καιρό........μόλις η Μαίρη μας (https://ghinimatia.blogspot.com/2022/10/4.html?sc=1666526775346#c8645934394022216017) ανακοίνωσε το νέο δρώμενο...και δημοσίευσε τις σχετικές φωτό....ΤΣΑΦ ! Η σπίθα άναψε και αναπήδησε πασίχαρη στο πληκτρολόγιο...!!! Προέκυψε αυτό που θα διαβάσετε παρακάτω και ελπίζω να το χαρείτε....(Οι γνώσεις μου στην χρήση του υπολογιστή δεν βελτιώθηκαν και παραμένω στο προνηπιακό στάδιο.....οπότε μην παρεξηγήσετε την αδυναμία μου να βάλω σωστά τις εικόνες και να βελτιώσω την όψη του κειμένου....)

 


Στη σκάλα τη θεόρατη, ψηλά ανεβασμένη,

μ΄ένα πινέλο και μπογιά , η αγγελοκρουσμένη….

κάτασπρα, αφράτα , φουσκωτά, σύννεφα ζωγραφίζει,

και στον γαλάζιο ουρανό με τέχνη τα σκορπίζει, 

σαν προβατάκια τροφαντά που ανέμελα βοσκάνε, 

χωρίς τσοπάνο και σκυλιά  για να τα σαλαγάνε....

Κι  είναι εντελώς παράλογο , τόλμημα  της  μουρλής

να γίνει  ουράνιος βαφιάς μα και…  δημοφιλής !!!

Τρείς νύχτες συνεχόμενες….τον ύπνο της στοιχειώνει

αυτό το ίδιο όνειρο….κι ο φόβος την παγώνει…..

αναρωτιέται όλα αυτά, τι τάχα να σημαίνουν

τι είδους προμηνύματα τα όνειρα της στέλνουν ;;;

Με το πινέλο η σχέση της είναι  πολύ οικεία….

μα αφορά ξεκάθαρα κουζίνας ιστορία…..

μ΄αυτό λαδώνει τα ταψιά, τα φύλλα για γλυκά,

τις πίτες, τα τυρόψωμα και τα σιροπιαστά….

Οσο γιά την άσπρη μπογιά, κι αυτή είναι γνώριμή της

αστάρι γιά το ντεκουπάζ , κάτι σαν κολλητή της....

Κι εκείνη η σκάλα η ψηλή, τι τάχα να σημαίνει ;;;

Πως την καλούν οι ουρανοί, κι ειν΄ώρα να πηγαίνει  ;;;

Κι αν πλέον ήρθε η ώρα της θα πρέπει να φροντίσει

να κλείσει εκκρεμότητες πριν να αποχωρήσει ….

Λέτε τα άσπρα πρόβατα  ετούτο να σημαίνουν,

και να βιαστεί όσο μπορεί ,  γιατί την περιμένουν;;;

Με σκέψεις βασανίζεται και η λύπη την τυλίγει

κι αν η ζωή είναι ζόρικη, τώρα την βρίσκει λίγη….

και αν ο κόσμος σκάρτεψε ,  κι έγινε σκοτεινός,

κι η κοινωνία κατάντησε βόρβορος κι οχετός,

αυτή πάντοτε στάθηκε στην φωτεινή πλευρά του

και μάλιστα αγωνίστηκε, για κάποια  δίκαιά του…

Δεν έμεινε αμέτοχη, δεν έκλεισε τα μάτια….

Ούτε αποζήτησε ποτέ, τα πλούτη ή τα παλάτια….

Τώρα σαν χάρη αναζητά και την δική σας γνώμη,

τι να σημαίνει τ΄όνειρο,  που τόσο την αγχώνει…

Βρίσκεται αναμφίβολα στην τρίτη ηλικία,

έχει λιγάκι πίεση και πόνους στα ισχία…..

όμως βολτάρει στο ΙΝΤΕRΝΕΤ , έχει και φιλενάδες ,

κεντάει , φτιάχνει κοσμήματα, γλυκά και μαρμελάδες…

έχει και έναν εγγονό, μόλις 4ρων χρόνων

που της έκανε πρόταση γάμου και αρραβώνων….

Εχει βιβλία αδιάβαστα, στα υπόψη συνταγές….

ταξίδια αταξίδευτα , ταινίες και μουσικές….

Δώστε λοιπόν εξήγηση πριν γκρεμιστεί απ’  την σκάλα…

γιατί αν γλιτώσει έχει καλώς…….αλλιώς  άντε στα διάλα….

 

Κλαυδία  Μάμαλη 2022

38 σχόλια:

  1. Κλαυδία μου!!!
    Βρε θηρίο, τι λυρική έκρηξη ήταν αυτή! Βρε κοπέλα μου, καλή μας φίλη. Εδώ κεντάς μιλάμε. Ένα ποίημα με άψογη ρίμα, με ρυθμό που σε παρασύρει ολόψυχα να τον διαβείς να τον ακολουθήσεις. Και μια έμπνευση εύστοχη.
    Κλαυδία, το χάρηκα αλήθεια το ποίημα. Το χάρηκα με την καρδιά μου καλή μου φίλη και μπράβο ολόψυχα.
    Ξεκίνησες σαρωτικά το νέο μας δρώμενο.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη μου σ ευχαριστώ από καρδιάς πάντα εμψυχωτικός και γλυκομίλητος καλέ μου φίλε...προφανώς υπήρχε συσσωρευμένη πολλή μεγάλη ανάγκη έκφρασης...και μου βγήκε...σατιρικά...

      Διαγραφή
  2. Καλά το γέλιο που έχω ρίξει δε λέγεται! Φοβερό! Και σε προκαλώ φίλη, να σκεφτείς ένα ποίημα για την κάθε εικόνα. Είσαι; Σ' ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο κέφι που μου έδωσες με την ταχύτητα της αστραπής όπως πάντα, και όσο για τη σκάλα να ανησυχούσες αν το πρώτο σκαλοπάτι δεν φαινόταν χαχαχα ! Μέχρι εκεί που ανέβηκες δεν πάει άλλο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου μετά από αποχή μηνών, ξεχείλισε η ανάγκη έκφρασης και συμμετοχής στα αγαπημένα δρώμενά σου , οπότε μόλις δημοσίευσες τις εικόνες....οι στίχοι άρχισαν να χοροπηδάνε ανεξέλεγκτα στο πληκτρολόγιο και φυσικά γελούσα κι εγώ ενώ έκανα κατάθεση ψυχής.....Να είμαστε όλοι καλά ...Μου έλλειψε το παρεάκι μας...Αν δεν γκρεμοτσακιστώ από την σκάλα , ίσως καταφέρω να περιλάβω και τις άλλες φωτό...Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Χι, χι! Το απόλαυσα κι εγώ το έμμετρο όνειρο και τις πιθανές εξηγήαεις του, Κλαυδία μου! Και σε προσκαλώ να δεχτείς την πρόκληση της Μαίρης.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου ζούμε σε δύσκολους καιρούς και η ανάγκη αποφόρτισης με οδηγεί αυτόματα στην σάτιρα.....χρειαζόμαστε όλοι το γέλιο, το χαμόγελο, το χιούμορ γιά να ξορκίσουμε το κακό που μας έχει κυκλώσει....χαίρομαι που το απόλαυσες! Να είσαι καλά !

      Διαγραφή
  4. Στο όνειρο εξήγηση θα θέλεις να σου δώσω
    Κλαυδία μου και τι να πω και να σου φανερώσω;
    Όλα τα σκέφτηκες καλά και ξεκαθαρισμένα,
    τι περιμένεις φίλη μου τάχατες από μένα;
    Να ξεδιαλύνω όνειρα δεν τό χω φιλενάδα,
    αλλά για ότι διάβασα σου γράφω μια αράδα.
    Να πω για το χαμόγελο που μού φερες στα χείλη;
    ή για την τόση έμπνευση που σού ρθε σαν σφοντύλι;
    Στη σάτυρα δεν πιάνεσαι και πες το πως το έχεις
    κι αν την πίεση ψηλά την βρίσκεις, να κατέχεις,
    δεν είσαι μόνη φίλη μου και γύρω σου αν κοιτάξεις,
    θα δεις συντρόφισσες πολλές και γνώμη θα αλλάξεις.
    Για λίγο μόνο θα σταθώ, στην πρόταση του γάμου,
    που απ τα γέλια μ έριξε και έχω πέσει χάμου.🤣
    Να σαι καλά Κλαυδία μου με όλα τα ωραία,
    χρόνια πολλά να είμαστε όλοι μαζί παρέα!! φιλιααααα! 🤣





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο την σκάλα την ψηλή σου πέμπω φιλενάδα
      ευχαριστίες ν΄ακουστούν σε όλη την Ελλάδα...
      Ρούλα μου συμπορεύομαι ολόχαρη μαζί σου
      και παίρνω πολύ σοβαρά την κάθε συμβουλή σου
      Μην λείψει το χαμόγελο κάθε στιγμή και μέρα
      καλή υγεία να ΄χουμε και στα πανιά αέρα....
      αγάπη να σκορπίζουμε παίρνοντας άλλη τόση,
      με την ευχή πως η ζωή , μόνο χαρές να δώσει,
      να κάνουμε τις τρέλλες μας , να γράφουμε στιχάκια,
      ακμαίες να παραμείνουμε με παιδιά κι εγγονάκια...
      εξ άλλου πιά το μάθαμε καλά το μάθημά μας,
      άλλα τα σχέδια του Θεού και άλλα τα δικά μας....΄

      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου φίλη

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχα!!!!!!
    Κεντάς φιλενάδα!!!!
    Τί φανταστικό ποίημα είναι αυτό;
    Από τα γέλια ξύπνησα τον όσιο.
    Καλό είναι το όνειρο, πολύ καλό.
    Μη φοβάσαι τίποτα.
    Θα χορέψουμε και στον γάμο του εγγονού σου.
    Ίσως με το Π, αλλά θα χορέψουμε.
    Για νύφη λίγο μικρή του πέφτεις, ας ψάξει λίγο πιο μεγάλη.
    Μεγάλο ταλέντο πάντως έχεις με τα ποιήματα .
    Και το άλλο ταλέντο σου απάντησε κξ αυτό με ποιήματα.
    Εμείς οι υπόλοιποι, πού πάμε ορέ;
    Να είσαι πάντα καλά και να διαβάζουμε τόσο ωραίες συμμετοχές.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι ανώνυμη είμαι;
      Ρένα Χριστοδούλου.
      Παρούσα.

      Διαγραφή
    2. Ρένα μου με την αναφορά στον όσιο βγήκες αυτόματα από την ανωνυμία....και φυσικά μην αναφέρεσαι εσύ η πολυτάλαντη στο δικό μου ταλέντο....Καλά να είμαστε να πορευόμαστε σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα πιό τρομακτικός και να στηρίζουμε όσο καλύτερα μπορούμε, όσους περισσότερος μπορούμε ....Θέλω να παραμείνω αισιόδοξη αν και αυτό γίνεται ολοένα και πιό δύσκολο....γι΄αυτό οι στίχοι μου βγαίνουν σατιρικοί ...γιά να χαρίσουν γέλιο και χαμόγελα που όλοι έχουμε τόσο ανάγκη....Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το ποίημα σου, Κλαυδία! Διότι μιλάει από καρδιάς, ανεπιτήδευτα, δίχως φόβο και αχρείαστα φτιασίδια.
    Κάναμε καλή αρχή στο δρώμενο αυτό και χαίρομαι.
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ γιά το όμορφο σχόλιο φίλε μου, έκανα ποδαρικό στο αγαπημένο μας δρώμενο με κάτι σατιρικό , γιατί το χιούμορ σώζει και το χαμόγελο είναι ζητούμενο που το έχουμε όλοι ανάγκη ! Καλή συνέχεια να έχουμε !!!

      Διαγραφή
  7. Κλαυδία μου, σε διάβασα στο φέις και ήρθα να αφήσω τον θαυμασμό μου για μια ακόμη φορά. Δεν το έχω με τη ρίμα και το μέτρο και πάντα θαυμάζω τη δεινότητα όσων το κάνουν και φαίνεται παιχνιδάκι!
    Μου άρεσε που το έκανες βιωματικό!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι εγώ μπορεί να φέρνω βόλτα τις ρίμες και τους δεκαπεντασύλλαβους εσύ όμως έχεις τόσο πολλά και ξεχωριστά ταλέντα.....Ντεκουπάζ, ζωγραφικές, κατασκευές, γραφές.....άσε την αξεπέραστη διοργάνωση των Συμποσίων !!! Σε θαυμάζω απέραντα ! Φιλιάαα... !!!

      Διαγραφή
  8. Απολογισμός της ζωής, μέσα από τους υπέροχους στοίχους!
    Εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο, χαίρομαι που το σατιρικό μου χάρισε χαμόγελα !!!Καλή συνέχεια στο δρώμενό μας και καλή εβδομάδα !!!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ πρώτα θα σου πω μπράβο γιατί βλέποντας από πριν την εικόνα σκέφτηκα ότι ήταν η δυσκολότερη! Εσύ την έκανε μία ιστορία με στίχους, ακόμα πιο δύσκολή και συγχρόνως έδωσες ζωή σε μία βιωματική έκφραση με τόση ομορφιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου με την πρώτη ματιά όλες οι είκονες κάτι έχουν να πουν....εμένα αυτή η θεόρατη σκάλα με προκάλεσε να σκαρφαλώσω , να πιάσω το πινέλο και την άσπρη μπογιά και να καλλιτεχνίσω στο απέραντο γαλάζιο.....όχι ακριβώς δηλαδή, προτίμησα να εκφραστώ βιωματικά και χιουμοριστικά με δεκαπεντασύλλαβους ....χαίρομαι γιά τα χαμόγελα όλων όσων με διάβασαν , και το δικό σου φυσικά !!! Σε φιλώ !

      Διαγραφή
  10. Μαζί με την Ρούλα, είστε ένα αχτύπητο ποιητικό δίδυμο! Μήπως να αναβιώσετε τις παλιές καλές εποχές του θρυλικού "Κωμειδύλλιου";
    Κλαυδία μου, ό,τι και να σου πω, θα είναι λίγο. Μου έφτιαξες τη διάθεση με την υπέροχη, πανέξυπνη και συνάμα συγκινητική συμμετοχή σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισες το ανεπανάληπτο και αξεπέραστο "Κωμειδύλλιον" Κανελλάκι μου και με διαπέρασαν ρίγη συγκίνησης....τι πανηγύρι, με την Ρούλα, την Ελένη, την Φωτεινή....και τις άλλες συγγράφουσες....Χαίρομαι με την χαρά όλων όσων με διαβάζουν και απολαμβάνω νοερά την αίσθηση ότι χαμογελούν.....Ευλογία να εισπράττω τόση απέραντη χαρά και αίσθημα πληρότητας!!! Ειμαι ευγνώμων και περιμένω εναγώνια να διαβάσω όλες τις συμμετοχές !!! Σε φιλώ !!!

      Διαγραφή
  11. Εγώ θα μπορούσα να μείνω και μέχρι τα σιροπιαστά, γιατί με κέρδισε αυτός ο στίχος χαχαχχα
    Αλλά από σεβασμό στον κόπο του δημιουργού, αντιπαρήλθα τα σιροπιαστά και συνέχισα χιχι
    Είσαι απόλαυση Κλαυδία μου. Υπήρχαν στιγμές που πραγματικά γέλασα. Τι ευλογία στους καιρούς που ζούμε, να ξέρεις πως φύγαμε από το blog σου ανάλαφροι και χαμογελαστοί. Έκανες υπέροχο ξεκίνημα στο δρώμενο μας!
    Μπράβο σου για την ευφάνταστη συμμετοχή.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου με το χιούμορ και το χαμόγελο προσπαθώ να ξορκίσω την ζοφερή πραγματικότητα....που και που και με κανένα σιροπιαστό.....για να εξισοροπηθούν οι πίκρες....Χαίρομαι που κατάφερα να σας χαρίσω χαμόγελα...καλή συνέχεια εύχομαι με ωραίες ιστορίες ! Σε ευχαριστώ γιά το όμορφο σχόλιο και σε φιλώ....

      Διαγραφή
  12. Κλαυδία μου υπέροχο. Θαυμάζω την ευκολία που έχεις να σκαρώνεις ποιήματα με χιούμορ και όχι μόνο. Διάβασα και τη Ρούλα στα σχόλια με την δική σου απάντηση και τρελάθηκα, είστε καταπληκτικές.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου όταν υπάρχει κατάλληλο ερέθισμα , υπάρχει και η ευκολία και αυτό συμβαίνει σε όλους νομίζω....το χιούμορ είναι λυτρωτικό και το θεωρώ αντίδοτο γιά τα δεινά και ζοφερά που συμβαίνουν γύρω μας, αν και γίνεται όλο και δυσχερέστερη η επιστράτευσή του.....Η Ρούλα είναι αδελφή ψυχή με ξεχωριστό ταλέντο και πηγαία έμπνευση.......μαζί συμπορευτήκαμε στο θρυλικό ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟΝ ....και η εμπειρία αυτή παραμένει ανεπανάληπτη... Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  13. Το διάβασα και στο φβ και πρέπει να ομολογίσω για άλλη μία φορά ότι πρέπει να γράφεις πιο συχνά γιατί τόχεις φιλενάδα και να τα συγκεντρώσεις σε ένα βιβλίο....θα έχεις επιτυχία γιατί είσαι μοναδική !!!!!
    Αλλά κι αυτή η Ρούλα......άλλη ταλεντάρα........δώστε μας κι άλλα πλιζ.....μας φτιάχνεται τη διάθεση !!!! Την αγάπη μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου το κατά δύναμιν κάνουμε κι εγώ και η Ρούλα με την οποία έχω την τιμή και την χαρά να αποτελώ στιχουργικό δίδυμο.....Ξορκίζουμε τα δεινά επιστρατεύοντας το χιούμορ και την σάτιρα, όσο και όπως μπορούμε....Φτιάχνοντας την διάθεση των γύρω μας, φτιάχνεται και η δική μας και αυτή είναι μεγάλη ευλογία...!!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. Από την δημοσίευση στο FB
    Άρης Άλμπης
    Αιθεροβάμων τολμηρή η αγγελοκρουσμένη
    μηνύματα ουράνια αρχίζει να λαβαίνει.
    Εμμέσως μεν αλλά σαφώς για δράση την καλούνε,
    της κοινωνίας τα στραβά ν’ αντιμετωπιστούνε.
    Αφού δεν ενδιαφέρεται για πλούτη και παλάτια
    και μπρος στο άδικο κρατά ορθάνοιχτα τα μάτια,
    τη θεωρούν κατάλληλη αγώνα να κινήσει,
    απολωλότα πρόβατα να κατασυγκινήσει.
    Χωρίς τσοπάνο πρόβατα, μπογιές, πινέλα σκάλα
    υπονοούν τού σήμερα προβλήματα μεγάλα.
    Πως αν πολλοί αφυπνιστούν ψηλότερα να βγούνε,
    την άσπρη μέρα που ποθούν γρήγορα θα τη δούνε.
    Απάντηση4 ημ.
    Κλαυδία Μάμαλη
    Άρης Άλμπης Ω! δάσκαλε σ΄ευχαριστώ που με τιμάς με στίχους
    θίγοντας προβληματισμούς και του παρόντος γρίφους…
    Εκεί ψηλά που ανέβηκα, στης σκάλας την κορφή,
    μια σκέψη αίφνης ξεπήδησε, που κράταγα κρυφή....
    πως αν το βλέμμα υψώσουμε και φωτιστεί η ψυχή μας,
    το πνεύμα θα ανορθωθεί, θ΄αλλάξει η ύπαρξή μας….
    Όμως, όταν τα μάτια μου χαμήλωσα στη γή….
    η ασχήμια όλη και το κακό, έχασκαν σαν πληγή….
    Κι αναλογίστηκα πικρά , καιρός ν΄αφυπνιστούμε
    με όλα τούτα το δεινά, θα πρέπει να βιαστούμε…
    μείναμε άπραγοι καιρό, και εφησυχασμένοι
    ελάχιστοι είναι δυστυχώς… οι προβληματισμένοι
    οι λύσεις αναμένονται με τρόπους μαγικούς…
    χωρίς ευθύνη κι αλλαγές στον ίδιους εαυτούς….
    Απάντηση4 ημ.
    Άρης Άλμπης
    Κλαυδία Να μιλάει κανείς για βαψίματα, για κεντήματα, για μαγειρέματα, για πόνους στα ισχία και άλλα παρεμφερή, και μέσα από αυτά να εκφράζει πολιτικούς προβληματισμούς, ε αυτό είναι ταλέντο σπουδαίο.
    Αποκαλύπτει άνθρωπο που δεν αρκείται στην διεκπεραίωση της καθημερινότητας, αλλά που αγωνιά για την πορεία τής κοινωνίας με πολιτικά κριτήρια!
    Καλή συνέχεια, αγαπητή, εν τη στιχοποιία συναδέλφισσα!
    Απάντηση3 ημ.
    Κλαυδία Μάμαλη
    Άρης Άλμπης Αφουγκράζομαι και ανταποκρίνομαι κατ΄ελάχιστον.....Με τιμούν τα τόσο καλά σας λόγια, ....ούτε κατά διάνοιαν συναδέλφισσα....Ευχαριστώ από καρδιάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα...χαιρομαι που οι υπάρχουν κι άλλοι που μιλούν την γλώσσα μας φιλενάδα .
      Ενα μπράβο και στον κ. Αρη Αλμπη. 😊🤗

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου εδώ η γιαγιά μου θα έλεγε ! Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε.....το καπάκι !!!!

      Διαγραφή
    3. Περνάω υπέροχα εδώ μέσα :) Πόσο πολύ μου αρέσει ο τρόπος που επικοινωνείτε, δε φαντάζεστε! Ο κ. Άλμπης και το Σμαραγδάκι μου έκαναν "σιγόντο" στο τόσο εμπνευσμένο σατυρικό σου ποίημά Κλαυδία μου.
      Να τολμήσω να ερμηνεύσω και το όνειρο. Δηλώνει "ξεχειλισμένη δημιουργία". Είδες όνειρο έναν καινούργιο δημιουργικό τρόπο για να χρησιμοποιήσεις ένα κοινό αντικείμενο: το πινέλο! χαχα. Να' σαι καλά, γέλασα τόσο!

      Διαγραφή
  15. Είσαι απίθανη, πραγματικά!
    Φεύγω από εδώ με ένα τεράστιο χαμόγελο!!
    Εντωμεταξύ είσαι η μόνη που διάλεξες νομίζω αυτή την δύσκολη εικόνα και πόσο εμπνευσμένα συμμετείχες..

    Καλή συνέχεια με όσα αγαπάς σε φιλώ 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου το "δύσκολη" εικόνα είναι νομίζω σχετικό.....ανάλογα την στιγμή, κάτι μας κάνει ΚΛΙΚ, προκαλείται κάποιο ερέθισμα και μπαίνουν αυτόματα σε λειτουργία μηχανισμοί της σκέψης, της φαντασίας, των συναισθημάτων....μόλις είδα αυτή την εικόνα με φαντάστηκα σκαρφαλωμένη εκεί επάνω.....ίσως ο συνειρμός έγινε γιατί πρόσφατα κατέβασα από τα επάνω ντουλάπια τα χειμωνιάτικα και τις κουβέρτες......το ζητούμενο πάντως είναι το χαμόγελο, που το αποζητάμε στους ζοφερούς καιρούς που ζούμε, και εισπράττω τεράστια ικανοποίηση όταν καταφέρνω να το χαρίζω....Σε φιλώ χαμογελαστά

      Διαγραφή
  16. Και με τη φωτογραφία τα κατάφερες και με αυτό το θαύμα που έγραψες! Πραγματικά συγχαρητήρια! Έχω εντυπωσιαστεί και χαίρομαι που ήρθα στο χώρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω Γιώτα μου και ελπίζω να πέρασες καλά εδώ...σε καλή συγκυρία η επίσκεψή σου, η φωτό της Μαίρης ενεργοποίησε μηχανισμούς αντιπερισπασμού που συντέλεσαν στη δημιουργία του στιχουργήματός μου...γιατί έτσι λειτουργώ εγώ...όταν ζορίζουν τα πράγματα, επεμβαίνει λυτρωτικά η σάτιρα προς εξισορόπηση και η μεγαλύτερη απόλαυσή μου είναι να μοιράζω χαμόγελα.. ..χαίρομαι και γιά το δικό σου...

      Διαγραφή
  17. Μπράβο Κλαυδία μου. Έχεις το χάρισμα για να γράφεις τέτοιο ποίημα απόλαυση αλλά με τόσα μηνύματα
    Τα συγχαρητήρια μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φορές, που μία εικόνα σηματοδοτεί αυτόματα μηχανισμούς έμπνευσης και δημιουργίας και συμβαίνουν θαυμάσια πράγματα ... το αποδεικνύουν τα έργα των μελών της παρέας μας εξ άλλου...Παραδόξως εγώ εκφράζομαι συχνά πυκνά σατιρικά....πράγμα που με εκπλήσσει...και χαίρομαι πολύ που μπορώ να χαρίζω χαμόγελα...Σ ευχαριστώ, καλό βράδυ

      Διαγραφή