Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗ....



Το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή είναι να μάθεις πώς να δίνεις αγάπη και πώς να την αφήνεις να έρχεται.

Morrie Schwartz








"Θα περιμένω μήνυμά σου, ότι έφτασες σπίτι.
Μου λείπεις.
Σου μαγείρεψα.
Θα περάσω σε λίγο να σου φέρω.
Έπεσε ο πυρετός;
Φόρεσε το κράνος μου.
Έχει αέρα σήμερα, μην βγεις για ποδήλατο.
Σου αρέσει; Στο χαρίζω!
Έκπληξη!!! Χρόνια πολλά!!!
Άστο, πάω εγώ να ανοίξω.
Κλείσε, θα σε πάρω εγώ, έχω μονάδες.
Πρόσεχε.
Σε κάλυψα, δεν πήρες απουσία.
Μην κλαις, με στεναχωρείς.
Πήγαινε εσύ με το ασανσέρ αφού δεν χωράει άλλο άτομο, ανεβαίνω με τα σκαλιά εγώ!
Άσε το κινητό να χτυπάει, συνέχισε αυτό που μου έλεγες.
Φύγε εσύ, θα πω ότι το έκανα εγώ. Φύγε!
Είμαι από έξω, άνοιξε το παράθυρό σου.
Αυτό το λουλούδι είναι για εσένα.
Πώς πήγε σήμερα στη δουλειά;
Αν δεν καπνίσεις σήμερα, θα έχεις μία έκπληξη!
Σε έχω καλέσει 100 φορές. Ανησύχησα.
Πώς κοιμήθηκες;
Χόρτασες;
Πάρε και από το δικό μου.
Σου αγόρασα αυτή τη σοκολάτα, θυμάμαι που μου είχες πει ότι είναι η αγαπημένη σου.
Έλα εδώ να σου κάνω μασάζ.
Σου έφτιαξα θερμοφόρα, θα σου κάνει καλό στον πόνο.
Πώς νιώθεις;
Τί σκέφτεσαι;
Σε κάλεσα γιατί ήθελα να σε ακούσω, δεν έγινε κάτι σοβαρό.
Πιες κι εσύ νερό, στην υγεία μας!
Μην τρέχεις στον δρόμο.
Φόρα την ζώνη σου.
Σου έστιψα πορτοκαλάδα.
Εχθές άκουσα αυτό το τραγούδι και σε σκέφτηκα..
Κράτα με, μην πέσεις.
Είναι βράδυ και επικίνδυνα, θα περάσω εγώ να σε πάρω, μην βγαίνεις με τα πόδια.
Ότι χρειαστείς, είμαι εγώ εδώ.
Θα σε βοηθήσω εγώ με την εργασία σου, θα την προσπαθήσουμε μαζί.
Μην βάζεις μόνο λάδι, βάλε πρώτα αντιηλιακό.
Διάβασες για αύριο;
Κλείνω το θερμοσίφωνο.
Μπες για μπάνιο πρώτη εσύ τώρα που έχει ζεστό νερό, θα μπω μετά εγώ.
Φορά το μπουφάν μου, δεν κρυώνω.
Έφαγες σήμερα;
Μην καμπουριάζεις.
Καλημέρα.
Καληνύχτα.
Αν είσαι τυχερός και αγαπάς, έχεις σίγουρα αναφέρει κάποια από τις προηγούμενες φράσεις.
Αν είσαι τυχερός και αγαπιέσαι, έχεις σίγουρα απαντήσει σε μία από αυτές τις φράσεις.
Αν είσαι τόσο τυχερός...μην ξεχάσεις ποτέ πόσο τυχερός είσαι.
Μην εκμεταλλευτείς το άτομο που σε αγαπά.
Να είσαι μαλακός μαζί του, ήρεμος, στοργικός.
Μην το πληγώσεις.
Σκέψου προτού πράξεις.
Δείξε του πόσο τον αγαπάς κι εσύ.
Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα στη ζωή από το να βιώνεις και να δείχνεις την αγάπη..."
(Via: Akrivi Kollia)






Το να αγαπιέσαι βαθιά από κάποιον σου δίνει δύναμη, όμως το να αγαπάς κάποιον βαθιά σου δίνει θάρρος.

Lao Tzu

8 σχόλια:

  1. Ω ναι, είμαι από τις τυχερές και παίρνω απλόχερα αγάπη τόσο από την οικογένειά μου, όσο και από τους φίλους μου και συμπεριφέρομαι αναλόγως!
    Ωραίο ποστ Κλαυδία!
    Καλό απόγευμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου παίρνεις και δίνεις....είναι ολοφάνερη η απλοχεριά σου σε συναισθήματα και είναι γεγονός πως ανήκεις στο είδος των αγαπησιάρηδων....Εγώ σε γνώρισα και σε αγάπησα από τις θαυμάσιες γραφές σου....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Το μοίρασμα της αγάπης είναι είναι ένα μοναδικό συναίσθημα Κλαυδία. Σου δίνει ζωή, σε λυτρώνει, σε καθαρίζει από κάθε άσχημη σκέψη.
    Πολύ όμορφες αυτές οι αναφορές εδώ στο γραπτό.
    Στέλνω καλησπέρες και ευχές να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία ανάρτηση Κλαυδία μου. Ναι θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό γιατί η αγάπη παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Χωρίς Αγάπη η ζωή δεν υποφέρεται...
    Να σαι καλά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μικρές φράσεις που μου είναι τόσο γνώριμες. Τις έχω ακούσει, τις έχω απευθύνει κι εγώ. Σημάδι πως έχουμε αποθέματα αγάπης κι ας προσπερνούν όλα αυτά απαρατήρητα στη δίνη της καθημερινότητας.
    Πανέμορφο κείμενο, Κλαυδία μου!!!
    Μαζί με την καλησπέρα μου, κι ένα τεράστιο "Ευχαριστώ" για την υπενθύμιση ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνώ απόλυτα!
    η αγαπη πανω απο ολα
    ειναι το παν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί συγκινητική ανάρτηση Κλαύδια μου!
    Με έκανες να δακρύσω.
    Πολλές από αυτές τις φράσεις τις έχω ακούσει κι εγώ, αλλά κσι τις έχω πει.
    Πόσο ευτυχείς είμαστε όταν βιώνουμε τέτοιες στιγμές.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε ένα οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχία. Ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρή πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: (simondurochefort@gmail.com)
    Whatsapp ή Viber: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή