Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Κακά μαντάτα.....










Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ…


Να ΄τος πάλι ο πονόκοιλος, το σύγκρυο κι τρόμος,
κάθε φορά που έρχεται στο σπίτι ο ταχυδρόμος,
καλός είναι ο άνθρωπος και ευγενής επίσης
όμως δε φέρνει δυστυχώς ποτέ καλές ειδήσεις…
Δεν φέρνει πλέον καρτ ποστάλ, δε φέρνει επιστολές,
λογαριασμούς κι εντάλματα φέρνει για πληρωμές…
Παίρνω το υπογλώσσιο και δυό ηρεμιστικά
κι ανοίγω κάθε φάκελο, πολύ προσεκτικά,
τα νούμερα χορεύουνε , τα μάτια μου θαμπώνουν
και τα ποσά προς πληρωμή, το νού μου τον θολώνουν,
τόσο, που κόντεψα προχτές να πάθω αποπληξία,
νόμισα πληρωτέο ποσό, την ….ημερομηνία !!!
Γέμισα με λογαριασμούς, ολόκληρη σακούλα
μετά ανέβασα παλμούς, σαν να ΄παιζαν ταμπούρλα
μουδιάσανε τα χέρια μου, παγώσανε τα χείλια
τα πόδια μου βαρύνανε, σαν νάχα τρέξει μίλια…
Χτυπάει το κουδούνι μου, Ποιός είναι; Ο ταχυδρόμος!!!
Σέρνομαι… και ανοίγω αργά, μου φάνηκε σαν χρόνος,
Κυρία συγγνώμη σας ζητώ, ανθρώπινα τα λάθη,
τους παραλήπτες έμπλεξα, κακό που έχω πάθει !!!
Ανάσανα κι επέστρεψα φακέλους ανοιγμένους,
Τραπεζών πάγιες εντολές , λογαριασμούς ληγμένους,
κάθισα πάλι απ΄την αρχή, να ξαναλογοριάσω,
τι μένει από τη σύνταξη, το μήνα να περάσω !!!
Αισίως μου απομένουνε , μισά εκ των μισών,
προγραμματίζω γεύματα οσπρίων, χορταρικών,
κι ο τραχανάς θα τιμηθεί και με το παραπάνω
λέγοντας Δόξα τω Θεώ, που δίαιτα θα κάνω !!!
Θα το παλέψω δηλαδή, δεν γίνεται αλλιώς
LEXOTANYL και ATTARAX κάθε λογαριασμός!!!
Με μακαρόνια ορφανά, κανένα αυγουλάκι
θα καταπιώ των χαρατσιών, το άτιμο φαρμάκι,
άντε και με το κέντημα και τη χειροτεχνία,
τη φιλική παρέα μου , ασπίδα στη ληστεία,
κρατώ ψηλά το ηθικό κι αντέχω τα στραπάτσα,
αγανακτώντας δίκαια, για την κακή μας ράτσα,
κι όσο το συλλογίζομαι, με προλαβαίνει ο χρόνος,
και πάλι το κουδούνι μου, χτυπάει ο Ταχυδρόμος !!!


Κλαυδία





11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το σατυρικό σου ποίημα.Και όχι μόνο κεντήματα και Σουρής αμα λάχει, ναι; Πολύ γέλασα αν και περιέχει τραγικές αλήθειες.
    Καλό απόγευμα Κλαυδία μου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ τι όμορφο ποίημα είναι αυτό? Αστείο, σατυρικό, απίστευτο! Μπράβο, Κλαύδιά μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου, και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε, όχι που σε επισκέπτεται τακτικά ο ταχυδρόμος, αλλά το ποίημα.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρε Κλαυδία μου,
    με έκανες και χαμογέλασα με την καρδιά μου.
    Πολύ ωραία γραφή, με χιούμορ, με σάτιρα, με χαμόγελο.
    Πολύ το χάρηκα να ξέρεις.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "νόμισα πληρωτέο ποσό, την ….ημερομηνία"...
    Κλαυδία μου, κέντησες πάλι. Γνήσιο επιθεωρησιακό κείμενο, σπιρτόζικο και σατυρικό. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κλαυδία μου, αντιμετώπισες τον τρόμο και τον φόβο των λογαριασμών με χιούμορ!
    Γέλασα πολύ και σε ευχαριστώ γι' αυτό!

    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το θαύμασα και στο ΦΒ και το ξαναδιάβασα και τώρα εννοείται. Είσαι μία φοβερή πέννα !!!! Μπράβο Κλαυδία - ταλέντο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μου θύμισε κάτι από παλιά καλή ελληνική ταινία
    πολύ δύσκολο να γράφει κανείς σατυρικά ποιήματα και εσύ αστείρευτη είσαι
    μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό. Σατίρισες την επικαιρότητα με ποιητικό τρόπο. Βραχνάς μας έχουν γίνει οι λογαριασμοί.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με τον σατυρικο σου στιχο πόσες αληθειες λες φιλεναδα..!!
    Μπορεί να διακομωδούμε την κατασταση αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα Κλαυδια μου και εσύ σαν αλλος Σουρής..σατυριζεςις την επικαιροτητα.. μου θυμησες και το κωμειδύλλιο ...χα..χα το θυμασαι;..
    Αχ..βαχ..φιλεναδα..! φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή