Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Μόνο αγάπη....



Δεν χρειάζεσαι σώσιμο άνθρωπέ μου, μόνο αγάπη




Μάρη Γ







Κανένας φύλακας άγγελος, κολλητός, πολύτιμος συνεργάτης, αδερφός, πατέρας, μάνα, σύντροφος ερωτικός, ή ό,τι άλλο θες δεν θα σε «σώσει» στα δύσκολα όσο κι αν το ζητάς, ή νιώθεις πως έχεις ανάγκη.


Όταν τα ζόρια σκάνε μύτη και είναι μάλιστα χοντρά, ασυναίσθητα ψάχνουμε έναν ώμο ν’ ακουμπήσουμε, ένα χέρι να κρατήσουμε, δυο μάτια να μας κοιτάξουν στοργικά, δυο χείλη να ψελλίσουν «Είμαι εδώ» και να το εννοούν.


Δεν γνωρίζω τελικά κατά πόσο ανάγκη τα έχουμε όλα αυτά, όταν υποσυνείδητα αυτό που ψάχνουμε είναι μια «σανίδα σωτηρίας». Όταν βρισκόμαστε σε θέση συναισθηματικής ευαλωτότητας, το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια άλλωστε.


Δεν χρειάζεσαι σώσιμο άνθρωπέ μου. Μόνο αγάπη. Αγάπη από εσένα, για σένα. Φροντίδα από εσένα, για σένα. Δύναμη από εσένα, για σένα.


Θα μου πείτε: «Μα καλά, οι άνθρωποι είμαστε όντα κοινωνικά, δεν είναι σημαντικές οι σχέσεις μας με τους άλλους;». Μα ποιος είπε το αντίθετο… Σημαντικές μόνο; Σημαντικότατες.


Απλά τυχαίνει να πιστεύω βαθιά πως η πιο σημαντική σχέση που μπορούμε να αναπτύξουμε ποτέ με κάποιον, η πιο ουσιαστική και η πιο δεμένη είναι με τον εαυτό μας. Τόσο απλά.












Ναι εντάξει, δε θέλουμε να το παραδεχτούμε. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι είμαστε περιτριγυρισμένοι από αγάπη και αληθινούς ανθρώπους στη ζωή μας, πως όλα είναι τέλεια, έχουμε βρει την ιδανική φιλία, τον ιδανικό σύντροφο, την ιδανική δουλειά και πάει λέγοντας.


Η αλήθεια είναι όμως πως αν κοιτάξουμε λίγο πέρα απ’ την επιφάνεια και δούμε την ουσία, καταρρίψουμε το «φαίνεσθαι» και έρθουμε κατά μέτωπο με το «είναι», τότε όλα είναι εμείς. Τα πάντα. Τα όνειρα, οι φόβοι μας, η τρέλα, τα παράξενά μας… η δύναμή μας.


Και ακριβώς για όλα τα παραπάνω, έχω να προτείνω μόνο αυτό: Αγάπη σε όλους, μα πάνω απ’ όλα στον εαυτό μας. Καθόλου εγωιστικό, πολύ ουσιαστικό και βαθιά ειλικρινές.

12 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς...αν αγαπάμε τον εαυτό μας και τον δεχόμαστε όπως είναι τότε είναι σίγουρο πως θα αγαπήσουμε τον κόσμο όλο !!! φιλώ σε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς όπως τα λέει!
    Συνυπογράφω και σε χαιρετώ γλυκά Κλαυδία μου.
    Καθυστερημένες ευχές για την πρόσφατη γιορτή σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Αυτογνωσία είναι κατάκτηση. Αν δεν αγαπήσεις τον εαυτό σου, αν δεν τον εκτιμήσεις και δεν του αποδώσεις το σεβασμό που του αξίζει τότε πως θα ανοίξεις την αγκαλιά σου στους συνανθρώπους σου.
    Θα συμφωνήσω μαζί με το γραπτό σου Κλαυδία μου και θα σου ευχηθώ όμορφες γιορτινές μέρες.
    Χρόνια σου πολλά επίσης για τη γιορτή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι ακριβώς Κλαυδια μου συμφωνώ και επ αξανω..γι όσα διάβασα εδώ .. πως να αγαπησεις τον άλλον αν δεν αγαπας πρωτα τον εαυτό σου..!!
    Γιόρταζες φιλεναδα; χρονια σου πολλα και καλα να σε χαίρονται οσοι σ αγαπανε..και εμεις μαζι τους...να ευχηθω λιγο νωρις ..Καλό Πασχα; φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ τόσο πολύ. Είναι δική μας ευθύνη να αγαπάμε τον εαυτό μας. Βέβαια στα αληθινά προβλήματα πάντα έχουμε βοήθεια. Αλλά είναι και φορές που χανόμαστε και για πιο απλά πράγματα και γινόμαστε λιγάκι κουραστικοί, ίσως για αυτό να μη βρίσκουμε σε αυτές τις φάσεις έναν ώμο. :) Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το καταλαβαίνουμε όταν είναι αργά αυτό Κλαύδια μου.
    Θα φροντίσω να το θυμάμαι πιο συχνά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα. Αγάπη για τον εαυτό μας και σίγουρα έτσι θα αγαπήσουμε και τους άλλους. Και η Αγάπη κάνει θαύματα και στα προβλήματα που τυχόν παρουσιαστούν στη ζωή μας
    Καλή σου μέρα Κλαυδία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ αγαπη αγαπη αγαπη!!!
    :)


    καλημέρα Κλαυδία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Κλαυδία!!!
    Εχω καιρό να σου γράψω μα δεν σε ξεχνώ!!!
    Οπως ακριβώς τα λες,συμφωνώ απόλυτα!!!
    Καλό Πάσχα!!!
    Φιλάκια!!!!












    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην πραγματικότητα όταν αφηνόμαστε σε αρνητικά συναισθήματα και όταν κάνουμε όσα δεν θέλουμε να μας κάνουν τότε πραγματικά δεν αγαπάμε καθόλου τον δόλιο τον εαυτό μας. Αγαπώντας σωστά τον εαυτό μας μαθαίνουμε να αγαπάμε σωστά και τον διπλανό μας. Η αγάπη και ο σεβασμός πάνε μαζί. Πολλά φιλιά Κλαυδία μου και σου εύχομαι καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνο αγάπη χρειάζεται, Κλαύδιά μου. Αν έχουμε αγάπη μέσα μας μπορούμε να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και τους άλλους. Εύχομαι αυτό να είναι το μήνυμα του φετινού Πάσχα. Χριστός Ανέστη, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή