Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Ο κ. Βαρουφάκης...πάλι στην επικαιρότητα...






Η επικαιρότητα έφερε στο προσκήνιο μέσω των ΜΜΕ τον κ. Βαρουφάκη κι εγώ δράττομαι της ευκαιρίας να σας παρουσιάσω ένα στιχούργημα που γράφτηκε σε συνεργασία με την αγαπημένη φίλη και ταλαντούχα στιχοπλόκο, Φιλία Β., την εποχή που το άστρο του κ. Βαρουφάκη μεσουρανούσε και η κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου ήτανε Πρόεδρος της Βουλής....(και διηγώντας τα να κλαίς....στην κυριολεξία)




H νύχτα φέρνει….

Η νύχτα φέρνει έρωτα και βράδια αξημέρωτα...
οι νιόπαντροι στον τέταρτο , θηρία ανημέρωτα…
κι είναι παλιά, ανάθεμα ,η πολυκατοικία,
δεν έχει ούτε μόνωση, στα έρμα τα τοιχία…
και κάθε αναστεναγμός και βογγητό ακόμη,
ακούγεται σαν νά΄μαστε, παρέα στο σεντόνι....
Κι εκεί που είμαι έτοιμη, λιγάκι να γλαρώσω,
τινάζομαι από τις φωνές που μπήγει η κυρά Φρόσω...
«Εν εξάλλω» η κυρά Φρόσω, κατεβάζει στον Θανάση,
τα καντήλια της ζωής του, λέει, πως τώρα είναι σε φάση,
που του τρέχουνε τα σάλια σαν κοιτάει τα κοριτσάκια
στα ταμεία του σούπερ μάρκετ, και γεμίζει καροτσάκια,
τόσο που δεν έχει χώρο στο τριάρι να χωρέσουν
και τα καταπίνει ο ίδιος γιατί λέει του αρέσουν!
Κι  έτσι η μπάκα του κορόιδου, έχει γίνει σαν σωσίβιο
τόσο που η ταμίας τον βλέπει.... ολοστρόγγυλο  αμφίβιο!
Μα κι’ η γνώμη της Φροσούλας  είναι κάπως μια απ’ τα ίδια:
σαν σακί ,αυτή τον βλέπει, φουλ ως πάνω στα σκουπίδια.
Τώρα, πώς τον ενυμφεύθη....  είναι μια παλιά ιστορία….
κι από τέτοιες τραγωδίες, τίγκα η πολυκατοικία!
Πάνω που γύρισα πλευρό και ένοιωσα νυσταγμένη,
μια λιγούρα μ΄έπιασε τρελή, καταραμένη…..
έφαγα βλέπεις ελαφριά, γιαούρτι, παξιμάδι....
άρχισαν τα γουργουρητά και που να βγεί το βράδυ,
σηκώνομαι ξυπόλυτη, γραμμή για την κουζίνα,
λίγο σαλάμι και τυρί, ελιές καμιά ντουζίνα...
η ώρα πήγε δυόμισυ κι εγώ πάω στο κρεββάτι,
μα μέχρι τις τρεις και μισή....δεν έχω κλείσει μάτι….
Οι επάνω, πέντε- έξι φορές, τραβήξαν καζανάκι
και από το δρόμο ακούγεται… τέρμα…η Αρβανιτάκη…
 «Η νύχτα κατεβαίνει με μαύρο φερετζέ
 κι η πόλη διψασμένη για φώτα και σουξέεεεεε.»
εγώ όμως τι φταίωωωω, θέλω να κοιμηθώωωω,
όμως στριφογυρίζω….μήπως να σηκωθώ;
Και κάπου εκεί ακούγεται μια μελωδία φάλτσα,
ώρες είναι, ξημέρωμα, ν΄ ακούσω και την Μπάλτσα!
Αϋπνίες κι’ ο απέναντι; Χριστέ και Παναγιά μου!
βιολί να μάθει βάλθηκε στην πλάτη τη δικά μου.
Κάθε που τούρχεται, καλέ, αρπάει το δοξάρι
το τρίζει πάνω στις χορδές κι’ ο χάρος όποιον πάρει!
Στο μαξιλάρι χώνομαι, σκεπάζομαι ως πάνω
μπα, δε βαριέσαι, τέλειωσε, τον ύπνο μου τον χάνω,
και πήγε κιόλας τέσσερις, μάτια ανοιχτά σαν κιάλια,
δε βρίσκω και τη ρομπ ντε σάμπρ.... τα νεύρα μου τσατάλια.
Στο στήθος μου σφυροκοπά ανάστατη η καρδιά μου,
βαρυανασαίνω κάτωχρη και ψάχνω τα γυαλιά μου,
στην τουαλέτα εφορμώ, ίσα-ίσα που προφτάνω ,
να ξαλαφρώσω η δύστυχη,  πριν πάνω μου τα κάνω!!!
Ξαπλώνω γι άλλη μια φορά, πιο αποφασισμένη,
μέσα στα επόμενα λεπτά να είμαι….κοιμισμένη,
μετράω γίδες και τραγιά, μετράω προβατάκια,
μα ύπνος δεν λέει ναρθεί , να κλείσω τα ματάκια
κι έστω, δυό ώρες ήρεμα, να αποκοιμηθώ….
για φόρτιση μπαταριών και να μην τρελαθώ,
κι εκεί που από τα πολλά, τα βλέφαρά μου κλείνουν
και ξεκινούν τα όνειρα, παράσταση να δίνουν,
σα σίφουνας ορμητικός, πάνω στη μηχανή του,
ο Βαρουφάκης εφορμά και η Ζωή μαζί του !!!
Αυτή ουρλιάζει υστερικά, ζητάει τ΄όνομά μου,
θα μ΄απολύσει τελικά….θα χάσω τη δουλειά μου,
αυτός μου δίνει συμβουλές : « να κάνω λιτό βίο…»
τινάζομαι περιδεής, λουσμένη ιδρώτα κρύο….
Πορτοκαλί με πράσινο φορούσε η πρόεδρος μας
γιακά με ρίγα κόκκινη της “Prada” ο παίδαρος μας.
Υπάρχει πιο χειρότερος στον κόσμο εφιάλτης;
συνδυασμός του θανατά, σου λέω, μην το ψάχνεις.
Στριφογυρίζω, αγωνιώ, γαρδούμπα το σεντόνι....
πώς γίνεται; Είν’ άνοιξη κι’ ο ιδρώτας με παγώνει.
μα, να,  μια αχτίδα πέρασε απ’ την κλεισμένη γρίλια,
ξανάρθε ελπίδα ολόγλυκια σαν παγωτό βανίλια!
Bουτάω το τηλεκοντρόλ και τι να δω, Χριστέ μου.....
η Μέρκελ κι’ ο Αλέξης μας σε εκπομπή του.... Θέμου!
Γελάνε, χαριεντίζονται.... Κάναν’ καινούρια αρχή,
κι’ ο Ντράγκι με την κάνουλα ρίχνει ευρώ βροχή!
Συνταξιούχοι βγήκανε στο δρόμο με τραγούδια,
κι’ απολυμένοι υπάλληλοι τους ραίνουν με λουλούδια,
κι’ απάνω που είμ’ έτοιμη να στήσω πανηγύρι,
ήχος στ’ αυτάκια μου στριγκός! Χτυπάει το ξυπνητήρι....


Aπρίλιος 2015
Προϊόν συνεργασίας Κλαυδίας και Φιλίας





11 σχόλια:

  1. Συνεργασία άψογη Φιλιώ μου και Κλαυδία
    μου θύμισε μια παλιά..σχέση σε κωμωδία..
    Σε ένα Κωμειδύλλιο και σάτιρα μεγάλη
    όπου η μία έκοβε και έραβε η άλλη..
    Χρόνια παλιά αξέχαστα...χρόνια μέσα στην δράση
    που έκαναν τα χείλη μας λιγάκι να γελάσει...
    Εμπνευση νά χεις κι αφορμές φίλη θα βρεις ωραία..
    να γράφεις..χίλια θέματα με την Φιλιώ παρέα....

    Καλό υπόλοιπο κολοκαιριού φίλες μου ...φιλακιαααα



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδια μου οπως σου το είπα στο τηλέφωνο...αν πατησεις στο Κωμειδύλλιο επανω στο μπλοκ ρολ μου το έχω στο πλαι...θα σε βγαλει κατευθείαν εκεί... το τσέκαρα σήμερα ξανα..!! φιλάκιααα!!

      Διαγραφή
    2. Ρουλάκι μου ίλια ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές, θα το προσπαθήσω γιατί μου έγινε απαραίτητο να ρίχνω μια ματιά κάθε τόσο, να πηγαίνουνε κάτω τα φαρμάκια..... κορυφαίο ομοιοπαθητικό φάρμακο βλέπεις....διά πάσαν νόσον .... σκοπεύω να του κάνω και ειδικό αφιέρωμα για να ξαναθυμηθούμε όλοι οι συντελεστές τα υπέροχα συναισθήματα που βιώσαμε γράφοντάς το....Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
    3. Ρουλάκι μου οι στίχοι σου, μου φέραν ενθυμήσεις
      κι αναπολώ κάθε στιγμή, γεμάτη συγκινήσεις....
      γιατί παρέα βιώσαμε τη θαυμαστή εμπειρία
      του Κωμειδύλλιου γράφοντας, την άπαιχτη ιστορία !!!

      Σαν εσένα δεν ειν΄άλλη, στέλνω αγκαλιά μεγάααααλη !!!!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα της συνεργασίας σας, το απόλαυσα όσο δε λέγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παρέες γράφουν ιστορία Pippi μου και οι συνεργασίες επίσης, θα συμπληρώσω εγώ....Χαίρομαι που το απόλαυσες, προσεχώς ευελπιστώ να προκύψουνε και άλλα τέτοια....

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη ανάρτηση, Κλαύδιά μου. Αγαπώ το στιχούργημα και τα νοήματά του. Εξαίρετη συνεργασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η συνεργασία πραγματικά ήτανε μοναδική !!! Χαίρομαι που το απόλαυσες !!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σεντόνι που έγινε γαρδούμπα, μ' αποτελείωσε!
    Είστε αχτύπητο δίδυμο Κλαυδία μου!
    Σπιρτόζικο πολύ και άνετα θα μπορούσε να γίνει ένα νούμερο επιθεώρησης.
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πράγματι, χάρη σ΄ αυτή τη συνεργασία προέκυψε ένα σατιρικό επιτυχημένο και επίκαιρο !!! Το διασκεδάσαμε πολύ με τη Φιλία και μακάρι να προκύψει κάτι ανάλογο στο μέλλον !!!

      Διαγραφή
  5. Απ τα πιο ωραία σας Κλαύδια μου.
    Το διαβάζω και γελάω μόνη μου.
    Ελπίζω να μείνει το σχόλιο, γιατί δεν μου κάνει πάντα το χατίρι εδώ στο κάμπινγκ.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή