Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

ΓΑΛΗΝΗ.......


Μια υπέροχη ιστορία για τη γαλήνη της ψυχής.


"Ποιος καλός άνεμος σε φέρνει εδώ;"
ρώτησε ο σοφός δάσκαλος τον οδοιπόρο που ζητούσε
απεγνωσμένα να τον συναντήσει.

"Εγώ θέλω γαλήνη" απάντησε μελαγχολικά εκείνος.

Ο δάσκαλος πήρε ένα ξύλο κι έγραψε στο χώμα :
Εγώ θέλω γαλήνη

"Κοίταξε τώρα πόσο απλό είναι" είπε στον οδοιπόρο και
Διέγραψε με μια κίνηση το «Εγώ».

"Σβήνεις πρώτα το εγώ. Είναι αδύνατον να βρει γαλήνη αυτός που
πιστεύει ότι είναι αποκομμένος από τον Θεό και τους συνανθρώπους του.
Το εγώ πάντα νιώθει ότι απειλείται κι έτσι φοβάται και αντιστέκεται."

Με μια δεύτερη κίνηση διέγραψε το «θέλω»

"Το θέλω δηλώνει επιθυμία, ανάγκη και προσκόλληση.

Όταν τρέχεις πίσω από τις επιθυμίες σου ποτέ δε θα γίνεις
ευτυχισμένος. Είναι η γνωστή «επίδραση του κουνουπιού».

Αν σε ένα δωμάτιο υπάρχουν δέκα κουνούπια κι εσύ σκοτώσεις τα εννιά,
το δέκατο κουνούπι δε θα σε αφήσει να κοιμηθείς.

Έτσι είναι και οι επιθυμίες. Όσες και να ικανοποιήσεις πάντα θα
υπάρχει κάποια που δε θα σε αφήνει να κοιμηθείς."

Ο οδοιπόρος κοιτώντας την δυνατή εικόνα στο χώμα λένε πως βίωσε την
πρώτη του αφύπνιση.

Είχαν σβηστεί το «Εγώ» και το «θέλω» και

είχε μείνει η ... Γαλήνη.

 

10 σχόλια:

  1. Μια ιεράρχηση χρειάζεται πάντα...

    Καλημέρα Κλαυδία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σοφό!! Και το πλέον διδακτικό για καθένα μας!
    Καλησπέρα Κλαυδία Καλή και ευλογημένη χρονιά εύχομαι και από εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί όμορφοοοοο!
    Μένει ένα χαμόγελο στα χείλη, μια αίσθηση πληρότητας και ουσιαστικά, αυτογνωσία!
    Καλό βραδάκι, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσο απλά. Μια γομολάστιχα θέλει η ζωή μας, να σβήσουμε πολλά και περιττά ρήματα και αντωνυμίες. Να μείνουν μόνο τα "ουσιαστικά" της ζωής.
    Τα φιλιά μου Κλαυδία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό και γαλήνιο !!!!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Κλαυδία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω και εγώ με την Κανελάκι ,να μείνουν τα ουσιαστικά στη ζωή μας .Να είσαι καλά ,καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις ,άργησα λίγο γιατί με ταλαιπώρησε η γρίπη.Καλή εβδομάδα Κλαυδία μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ιστορία και απάντησε σε μια συζήτηση που είχα το απόγευμα(το χέρι του Θεού το νιώθω σε κάτι τέτοιες απαντήσεις όταν τις χρειάζομαι)....Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή