Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Προεκλογικά.....

Εθνικές εκλογές 2015: Στο 36,13% η αποχή



Η  ανεξάντλητη έμπνευση της φίλης Μαρίας Λιώτη , μας χαρίζει άλλο ένα εξαιρετικά επίκαιρο στιχούργημα, ας το απολαύσουμε .......
 

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ
--------------------------------------------------------------
Πάλι για ψύλλου πήδημα γίνονται εκλογές
κι υποψήφιοι εκφωνούν τους λόγους με κραυγές.
Κάποιοι τα λένε στο λαό, έτσι,αλλιώς, κι αλλιώτικα
κι άλλοι μάγκικα  βαριά, και Πασαλιμανιώτικα.
 
Ο κάθε ένας απ΄ αυτούς έχει τουπέ μεγάλο
και του γνωστού ποιήματος θυμίζει παπαγάλο. *
Μιλούν στο πλήθος δυνατά με ζωηρά συνθήματα
που τάχουν μάθει κάνοντας εντατικά μαθήματα
 
Αναμασάνε διαρκώς τα ίδια και τα ίδια
και μ'ύφος αλαζονικό σηκώνουνε τα φρύδια.
Τάζουν παράδες με ουρά, φλουριά μαλαματένια
και να φυτρώσουν του σπανού υπόσχονται τα γένια.
 
"Στο Χολαργό οι μηχανές ξανά θα λειτουργήσουν
και των φτωχών τα στρώματα με χρήμα θα γεμίσουν".
Το τρίτο το μνημόνιο λένε πως θα τ' αλλάξουν
κι από τα μέτρα τους φτωχούς ρωμιούς θα απαλλάξουν.
 
Μα αν τους ρωτήσεις πώς μπορούν αυτά να τα πετύχουν,
με απορία σε  κοιτούν ,κι ύστερα  ξεροβήχουν.
Αγώνα προεκλογικό, άρχισαν νεα  κόμματα
συνασπισμοί, κινήματα, ενώσεις κι αποκόματα.
 
Κάποιοι , που χρόνια ήτανε σε νάρκη χειμερία
τώρα να μπούν μεσ' τη Βουλή ζητάνε ευκαιρία.
Την εξουσία κυνηγούν, νηστεύσαντες και  μή
της χώρας το κατάντημα γι αυτούς είν' αφορμή.
 
Ο δύστυχος ο εκλογεύς ,ποιό κόμμα να επιλέξει;
απ' την Κική και την Κοκό,ποιά  τάχα να διαλέξει;
Μα όποιο αποτέλεσμα οι  κάλπες κι αν θα φέρουν
με τα μνημόνιο οι ρωμιοί για χρόνια θα υποφέρουν.
--------------------------------------------------------------------------------
Μαρία Λιώτη
* αναφέρομαι στο γνωστό ποίημα του Ζαχαρία
Παπαντωνίου :O παπαγάλος.
 
Και εδώ κλείνει το προεκλογικό αφιέρωμα , με το κορυφαίο σκίτσο του ΑΡΚΑ
 
 
 
 
 
 
 
 

16 σχόλια:

  1. Μνημονεύει...( ωχ κόλλησα με τα μνημόνια ) με τους στιχους της Κλαυδία μου...ακριβως την κατασταση η φίλη Μαρία ..η καθε λεξη της μεσα στην επικαιρότητα... ο Αρκάς απογειωσε την σατυρα.....μονο σατυρικα μπορείς να δεις την κατασταση αυτή που ζούμε.. φιλεναδα...γιατί σοβαρα.. δεν νομιζω πως τους παίρνει πια κανείς... χιλιοειπομενα και επαναμβανομενα... όλα... τι να αποφασησεις κανεις και τι να επιλεξει .. ας γινει το καλήτερο για αυτήν την ταλαιπωρη πατριδα...!! να είσαι καλα φιλη μου .. και ας τους φωτίσει ο Θεός..!! φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου η Μαρία έχει το χάρισμα να καταγράφει σε στίχους την επικαιρότητα, τόσο άμεσα και περιγραφικά, τόσο εύστοχα και διεισδυτικά.....η σάτιρα θεωρώ ότι είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και γι΄αυτό τρέφω απέραντο θαυμασμό για τους σατιρικούς ποιητές και γελοιογράφους... Ας επικαλεσθούμε τη θεία φώτιση για όλους και μακάρι να εισακουσθούμε... Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Κλαυδία μου καλή μου
    Το ποίημα αυτό είναι μια υπέροχη φωτογραφία της προεκλογικής Ελλάδας.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου είναι εκπληκτικό το χάρισμα της Μαρίας, "φωτογραφίζει" τέλεια και ξεκάθαρα την εικόνα της προεκλογικής Ελλάδας, σ΄ευχαριστώ που πέρασες αλλά και για το σχόλιό σου.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Με έχει καταπλήξει Ράνια μου η ευχέρειά της να αποδίδει τόσο εύστοχα και με τόση άνεση την εικόνα της πραγματικότητας με αψεγάδιαστους στίχους !!! Χαρισματική !!!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ που μου έστελνες τους στίχους της Μαρίας όλο το καλοκαίρι να σατιρίζει την επικαιρότητα με ένα δικό της τόσο διασκεδαστικό και πικάντικο τρόπο.
    Να της πεις τα θερμά μου συγχαρητήρια
    και σε σένα στέλνω δυο μεγάλα φιλιά γιατί μου έλειψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου ελπίζω να μας διαβάζει η Μαρία και να εισπράττει άμεσα τα συγχαρητήρια και την ευχαρίστηση που μας χαρίζει με τους στίχους της.....Παίρνω τα φιλιά σου και σου στέλνω τα δικά μου, κι εσύ μου έλειψες και ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά.

      Διαγραφή
  5. Μια ρεαλιστική και άκρως χιουμοριστική αποτύπωση της πολιτικής πραγματικότητας. Είναι ιδιαίτερα ακριβής και καυστική χωρίς όμως να κουράζει. Απόλαυσα την ανάγνωση. Συγχαρητήρια στη δημιουργό και σε σένα κα Κλαυδία που μας την παρουσιάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου η επιτυχημένη σάτιρα, το έξυπνο χιούμορ, λειτουργούνε θεραπευτικά και λυτρωτικά σε περιόδους έντασης, άχους και γενικευμένης παράνοιας μπορώ να πώ.....η Μαρία είναι κορυφαία στο είδος και χαίρομαι που μοιραζόμαστε τους απολαυστικούς της στίχους !!!

      Διαγραφή
  6. Για να δουμε τι θα δουμε (και αυτη τη φορά)
    Καλημέρα Κλαυδία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να φωτιστούμε όλοι, να ξελαμπικάρουμε και να κάνουμε σωστές επιλογές !!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο στη δημιουργό και μπράβο και σε σένα που διαδίδεις την υπέροχη δουλειά της!
    Είναι αξιοθαύμαστο το ταλέντο της να σκιαγραφεί την επικαιρότητα, πατώντας επάξια στον καμβά της σάτιρας. Περιμένουμε και επόμενή της δουλειά, αν είναι εφικτό αυτό.
    Για τον Αρκά και για να είμαι ειλικρινής, τον λατρεύω αλλά θα προτιμούσα να μην αναλώνεται σε πολιτικές γελοιογραφίες. Όχι γιατί δεν είναι ικανότατος να το κάνει, αλλά η πολιτική στον τόπο μας ξεπερνά από μόνη της τον όρο της γελοιογραφίας.
    Φιλιά πολλά Κλαυδία μου και καλή μας τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου η Μαρία με τίμησε με την εμπιστοσύνη της και χαίρομαι που μοιραζόμαστε τη χαρλα της ανάγνωσης των τόσο επιτυχημένων σατιρικών της....τον ΑΡΚΑ τον θεωρώ κορυφαίο και εκτιμώ πολύ το ποιοτικό του χιούμορ , όχι απαραίτητα το πολιτικό, και θεώρησα ταιριαστή τη συνύπαρξή του με τα "πολιτικά" ποιήματα της Μαρίας στην ανάρτησή μου....Καλή μας φώτιση και καλή μας τύχη !!!!Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Όπου μια εικόνα δε φτάνει για τις λέξεις, έρχεται η ποίηση με τους σταράτους κι εύστοχους στίχους!
    Εύγε στη Μαρία και σ' εσένα που φιλοξένησες ετούτο το υπέροχο (προεκλογικό) "σκηνικό"!

    Για τον Αρκά, θα συμφωνήσω με τη Μαρία (@Maria Kanellaki). Επιπλέον, λόγω της δημοφιλίας του, οι πολιτικές του γελοιογραφίες γίνονται εύκολα και συχνότατα εκ του πονηρού, αντικείμενο εκμετάλλευσης (όπως αυτό ερμηνεύεται και με ό,τι συνεπάγεται).

    Τα φιλιά και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου η Μαρία με το πηγαίο ταλέντο της και την υψηλής αισθητικής πολιτική της σάτιρα, αποφορτίζει το κλίμα γενικευμένης αποδόμησης που μας έχει κατακλύσει.....προσφέρει μια κάποια ανακούφιση το χιούμορ και το εκτιμώ αφάνταστα.... η άποψή σου για την εκμετάλλευση των γελοιογραφιών μέσω του τύπου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη Φιλιάααα

      Διαγραφή