Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

H επίκληση στις Μούσες.....


Η επίκληση στις Μούσες……

 

Ότι η Αριστέα οργανώνει συχνά-πυκνά Συμπόσια Ποίησης, οι περισσότεροι φίλοι και φίλες, μάλλον το γνωρίζετε, ότι οι συμμετοχές είναι αξιόλογες και κάθε φορά ο πήχης ανεβαίνει, είναι γεγονός που διαπιστώνεται κάθε φορά, ότι στο πρόσφατο 5ο Συμπόσιο, το στιχούργημά μου, κέρδισε τις περισσότερες ψήφους του κοινού, δεν οφείλεται στο γεγονός ότι ήτανε το καλλίτερο, γιατί όλες οι συμμετοχές ήτανε υπέροχες και εξαιρετικά υψηλού επιπέδου, απλά οι αναγνώστες επιβράβευσαν το χιούμορ και την ανάλαφρη διάθεση που απέπνεε…..

Το παραθέτω λοιπόν για όσους δεν το έχουνε ήδη διαβάσει
και δίνω κάποιες λεπτομέρειες παρακάτω για το παρασκήνιο της συγγραφής αυτού του ποιήματος…..

 

Στις μούσες αποφάσισα, να κάνω το τραπέζι,

το κάλεσμά μου  δέχτηκαν, και τώρα με πιέζει

ο χρόνος, μα και ο κορσές που πάλι με στενεύει

και να μ΄ αφήσει άπνοη, ο άτιμος κοντεύει.

Ευθύς ανασκουμπώθηκα, ψώνισα τα υλικά,

να ετοιμάσω στρώθηκα, μεζέδες και γλυκά.

Ανοιξα τον Τσελεμεντέ, της Βέφας τα βιβλία,

και του Παρλιάρου βίντεο, μελέτησα είκοσι τρία,

όταν κατέληξα λοιπόν, κι έφτιαξα το μενού,

φόρεσα την ποδίτσα μου κι έβαλα κατά νού,

τις «θείες» καλεσμένες μου, πως να εντυπωσιάσω,

με τούτο το τραπέζωμα, για να τις καλοπιάσω,

γιατί κακά τα ψέματα, τι είναι ο ποιητής;

Χωρίς οίστρο και έμπνευση,  σκέτος ουτοπιστής,

ένα ασήμαντο, μικρό κι ανόητο ανθρωπάκι,

ένας γραφιάς, που προσπαθεί, να γράψει ένα στιχάκι.

Επικαλέσθηκα λοιπόν, την Καλλιόπη πρώτα,

κι εκείνη μου είπε ευγενικά, την Ουρανία ρώτα,

η Ουρανία στράφηκε μετά στην Ερατώ,

μα η ιδέα φάνηκε καλή και   στην Κλειώ,

έπειτα ενημερώθηκαν Θάλεια και Τερψιχόρη

κι η Ευτέρπη μ΄ένα νεύμα της, μου έγνεψε : «προχώρει»!

και στην Πολύμνια στάθηκα εμπρός με συστολή,

μήπως θα΄ταν καλλίτερα να στείλω επιστολή;

Απ΄ την Ευτέρπη τελικά έλαβα το ΟΚΕΥ

και άρχισα το ψήσιμο, μιας και ο φούρνος καίει.

Τραπέζι στρώνω άψογο με τα καλά σερβίτσια,

για να τιμήσω, comme il faut, τα μυθικά κορίτσια,

κρασί θα πιούνε γαλλικό, σε ακριβά ποτήρια

και κάποια ευκαιρία θα βρώ για αίτηση σωτήρια:

«Ω! Μούσες χαριτόβρυτες και χιλιοπαινεμένες

την έμπνευση χαρίστε μου Ω! χιλιοδοξασμένες!

Την ποίηση επιθυμώ, θερμά να υπηρετήσω,

των μέτρων και των συλλαβών το κλέος να τιμήσω,

να εμφυσώ νοήματα, στις λέξεις , τα στιχάκια

και όσα γράψω ποιήματα….να είναι διαμαντάκια!

Λέξεις να βάζω στο χαρτί, να γίνω…. Λογοπλάστης,

όπως κουλούρια στο ταψί στρώνει ο ζαχαροπλάστης !!!»

Αυτές χαμογελάσανε χωρίς να πούνε λέξη,

μ΄ αφήσανε να εννοηθεί, κάτι καλό θα παίξει,

εκπέμπω τελευταίο SOS, για να το καταλάβουν,

δεν έχω περιθώρια, ίσα που θα προλάβουν!

Η Αριστέα οργάνωσε Συμπόσιο και πάλι….

κι εγώ τρελά αγχώθηκα , μου ήρθε και μια  ζάλη,

«Ω Μούσες!!! Σας παρακαλώ, το αίτημα επείγει !

Στείλτε μου λίγη έμπνευση, η προθεσμία λήγει !!!»

 

Μετά από πολύ προβληματισμό και σκέψη, το τόλμησα, τι είχα να χάσω άλλωστε; Μήπως θα ήμουνα η πρώτη που θα κατέφευγα στην επίκληση των Μουσών , η η μοναδική που με ένα τραπέζωμα θα επεδίωκα την ευνοϊκή διευθέτηση ενός αιτήματος;

Να μην σας τα πολυλογώ, ξεπέρασα όλες τις αναστολές μου, προχώρησα στην πρόσκληση  και μπήκα στη βάσανο της σύνθεσης του μενού:

 

Τι να μαγειρέψω; Κάτι που θα τους άρεσε, κάτι που δεν θα ήτανε μακριά από τις διατροφικές τους συνήθειες, κάτι που δεν θα τις βαρυστομάχιαζε, κάτι ιδιαίτερο, κάτι νόστιμο και υγιεινό, κάτι πρωτότυπο και εμπνευσμένο….

Τέλος πάντων, απέρριψα τα σαλιγκάρια και τα κυνήγια, γιατί φαντάστηκα ότι θα τα έχουνε μπουχτίσει και πήγα σε πιό απλές επιλογές:

Ανάμεσα στην Κολοκυθοτυρόπιττα με χειροποίητο φύλλο και το Ανοιξιάτικο παστίτσιο με λαζάνια, προτίμησα το δεύτερο, για ορεκτικό επέλεξα Πιπεριές ψητές γεμισμένες με τυριά, Ρολλά μελιτζάνας με μπουκιές μοσχαρίσιου κρέατος, και κεφτεδάκια, τζάμπα έκανα διατριβή στους κεφτέδες στην προηγούμενη ανάρτηση; ΄Ημουνα σίγουρη ότι θα μου φανεί χρήσιμη η εξειδίκευση και μάλιστα σύντομα. Για κυρίως, μου φάνηκε καλή ιδέα το Κοτόπουλο κρασάτο με μανιτάρια και πατάτες και τα χοιρινά κότσια ψητά συνοδευόμενα με ανάμεικτη σαλάτα με ρόδι και φλούδες παρμεζάνας. Το μόνο που δεν με προβλημάτισε ήτανε το κρασί : Κρασί γαλλικό (κόκκινο), ευτυχώς είχε μία προσφορά το Lidl και επωφελήθηκα, σερβιρισμένο στα κολωνάτα κρυστάλλινα ποτήρια (που από 12 έχουνε απομείνει 10, το ένα το έσπασα εγώ από αστοχία στο πλύσιμο, το δεύτερο το πέταξε η κουμπάρα μου  στο κεφάλι του κουμπάρου, μια Πρωτοχρονιά, γιατί βρήκε κάτι ύποπτα μηνύματα στο κινητό του….) δώρο στο γάμο μου από τη θεία Κερασίτσα, ο θεός να την αναπαύσει, ήτανε χάρμα οφθαλμών!!!
Στο γλυκό, μπερδεύτηκα είναι η αλήθεια με τα βίντεο του Παρλιάρου, πολύ σοκολάτα χρησιμοποιεί ο patissier και δεν ήθελα να διακινδυνεύσω να τις πιάσει κανένα τσιρλιό τις καλεσμένες και να έχουμε ευτράπελα…., έτσι κατέφυγα στις δοκιμασμένες παραδοσιακές λιχουδιές.


 

Ζήτησα από τη μάνα μου να μου φτιάξει έναν σιμιγδαλένιο
Χαλβά με κουκουνάρια και κανέλλα (τον κάνει τέλειο!), έφτιαξα μία πλούσια φρουτοσαλάτα σερβιρισμένη σε ποτήρια σαμπάνιας και τέλος μία μελόπιτα με θυμαρίσιο μέλι και ανθότυρο με συνταγή του αείμνηστου Ν. Τσελεμεντέ.

 

Εκεί που τα βρήκα σκούρα, ήτανε η μουσική….πως θα περνούσε η βραδιά, στα μουγκά; Δεν είχα προνοήσει να καλέσω και τον Απόλλωνα με τη λύρα……ευτυχώς με καλύψανε οι κρητικοί λυράρηδες, ας είναι καλά και επιστράτευσα όσα CD είχα και προς μεγάλη μου έκπληξη, οι Μούσες ενθουσιαστήκανε, η Τερψιχόρη μάλιστα, αν και καθισμένη, χόρευε και οι υπόλοιπες κάνανε πολύ κολακευτικά σχόλια ….!!!
 

Όταν αποχωρήσανε, η σοβαρή και επιβλητική Καλλιόπη, μου χάρισε ένα εγκάρδιο βλέμμα, η Κλειώ μου έκλεισε το μάτι, από την  Ευτέρπη και την Ερατώ εισέπραξα έναν σύντομο εναγκαλισμό, η Τερψιχόρη ήτανε πιο διαχυτική, μου ζήτησε μάλιστα λίγο χαλβά ακόμη, να τον πάρει μαζί της, αίτημα που ικανοποίησα πάραυτα, η Μελπομένη και η Ουρανία μου έκαναν θερμή χειραψία μειδιώντας , η Θάλεια με φίλησε φευγαλέα στο μέτωπο και η Πολύμνια μου ζήτησε τη συνταγή της μελόπιτας !!!

 
Τώρα αν αυτή η πρωτοβουλία μου θεωρηθεί αθέμιτος συναγωνισμός, το αφήνω στην κρίση σας, ……τι να πώ…..δεν έτυχε, πέτυχε !!!

Οι σεβάσμιες Μούσες, όχι μόνον ανταποκριθήκανε στο αίτημά μου, αλλά υπήρξανε και εξαιρετικά γενναιόδωρες μαζί μου γιατί στείλανε έμπνευση σε συσκευασία extra large με αποτέλεσμα όλοι οι συμμετέχοντες στο 5ο  Συμπόσιο της Αριστέας να γράψουνε εξαιρετικά εμπνευσμένα ποιήματα και εγώ, να μην περιοριστώ στο ένα, αλλά να γράψω και δεύτερο ποίημα το οποίο σας παραθέτω :

 


Ο ΄Ερωτας και η ποίηση

 

Ο έρωτας κι η ποίηση πιασμένοι χέρι-χέρι

σ΄ένα σεργιάνι αέναο σε πείσμα των καιρών,

από αιώνες γνώριμοι, στου κόσμου όλου τα μέρη,

πάνω σε στίχους και ρυθμούς των ίδιων τραγουδιών…

Και κάθε νότα και γραφή πασχίζει να εκφράσει,

όσα το νού μαγεύουνε και την καρδιά πονούνε

κι όσα μονάχα μια ματιά, μπορεί να διαπεράσει

και χίλιες φλόγες στη στιγμή μεμιάς να αναφτούνε.

Η ποίηση εκέντησε του έρωτα στρωσίδια

κι η μουσική συντρόφεψε κάθε αναστεναγμό

και των ανθρώπων οι ψυχές βιώσανε τα ίδια,

ερωτικά σκιρτήματα ,  του πάθους το λυγμό !!!

Οσα μέσα στα ποιήματα γραφτήκανε σε στίχους

κι όσα τραγουδηθήκανε από χιλιάδες χείλη,

αιώνια θα αντανακλούν πάντα τους ίδιους ήχους,   

την ίδια τη φεγγοβολιά στου κόσμου το καντήλι.

 


 

 

Ευχαριστώ σας Μούσες μου, για τη βοήθειά σας,

για πάντα θα ΄μια υπόχρεη , μόνιμη ικέτισσά σας !

Ευχαριστώ Αριστέα μου, για τη φιλοξενία,

σε σένα οφείλω άλλωστε κάθε μου παρουσία !!!
(Στα υπέροχα Συμπόσιά σου !)

 

 

73 σχόλια:

  1. Ά Π Α Ι Χ Τ Ο !!!
    Να είσαι καλά!!!
    φιλιά
    υ.γ.Οι μούσες θεώρησαν ανταπόδωση το τραπέζι σου, αφού απ΄αρχής σου είχαν προσφέρει τα δώρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ άχ με ξαλαφρώνεις από τις ενοχές μου.....να το πιστέψω δηλαδή δεν προκειται για δωροδοκία αλλά για ανταπόδωση......τι καλά !!!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη, Φιλιά !!!

      Διαγραφή
  2. καλημερα καλη μου!
    ειναι υπεροχο το ποιημα σου! και η παρουσιαση που εκανες!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια !!! Ας όψονται οι Μούσες και η εξαιρετική τους ανταπόκριση !!!Φιλιάααα

      Διαγραφή
  3. Είσαι απίστευτη !!!!!!!! Τώρα εξηγούνται όλα !!!!!!! Γέλασα πολύ με την περιγραφή του τραπεζώματος των μουσών !!!!!! Έχεις τα συγχαρητήρια και του άντρα μου , ο οποίος δηλώνει θαυμαστής των ποιημάτων και του χιούμορ σου (έχει διαβάσει και τα προηγούμενα)
    Πολλά φιλιά ,Κλαυδία μου !!!!! Να είσαι καλά - ξεκινάω τη μέρα μου με γέλιο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, αγγελιοφόρε καλών ειδήσεων, είχα υποχρέωση να αποκαλύψω τις λεπτομέρειες για να καθησυχάσω τις ενοχές μου......Χαίρομαι που άρεσε στον άνδρα σου, γιατί στον δικό μου δεν άρεσε !!! "Βρέ αυτές τις χαζομάρες γράφεις; " μου είπε, εκείνος ποίηση θεωρεί αυτή του Σεφέρη, του Ρίτσου κλπ δηλαδή γιγάντων του πνεύματος και κορυφαίων στο είδος....Φιλιά !!!χαίρομαι για το γέλιο που σου χάρισα !!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κλαυδία
    Συγχαρητήρια κι από εδώ!!!!
    Είσαι μια υπέροχη στιχοπλόκος!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σ΄ευχαριστώ θερμά για τα συγχαρητήριά σου, με την συνεπικουρία των Μουσών προέκυψε το ποίημά μου, ας είναι καλά, που με μεγάλη χαρά διαπίστωσα ότι χάρισε χαμόγελα, κι αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο !!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ δεν σε πέτυχα στις Μούσες, αγαπητή «συνταξιδιώτισσα», αλλά σε βρήκα στη δεύτερη συμμετοχή σου, την οποία σχολίασα.
    Στίχοι όμορφοι, νοήματα καθαρά, σαφήνεια.
    Με τη δική μου συμμετοχή προσπάθησα να εκφράσω την υποστήριξή μου στην κλασσική ποίηση και την αντίθεσή μου στην επικρατούσα «ποίηση» τής θολούρας, της εσκεμμένης ασάφειας, του μάταιου λυρισμού.
    Θέλω να σου ευχηθώ καλή συνέχεια στους ωραίους σου στίχους και βεβαίως παραγωγικές συμμετοχές στις πρωτοβουλίες τής ακούραστης Αριστέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε τιμά ιδιαίτερα η επίσκεψή σας εδώ κ. ΑΑ όπως με τίμησε και με χαροποίησε το σχόλιό σας για το ποίημά μου Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ, η αλήθεια είναι ότι δεν τολμώ να θεωρηθώ συνταξιδιώτισσα......δεν γράφω από ανάγκη εξωτερίκευσης συναισθημάτων, γράφω κατόπιν πρόκλησης (πχ Συμποσίων Αριστέας και παιχνιδιού λέξεων Φλώρας) και το χαίρομαι ,ιδιαίτερα όταν έχω αναλαμπές περιπαικτικής διάθεσης, που μου "βγάζουνε" ένα στιχούργημα ικανό να προκαλέσει το χαμόγελο στον αναγνώστη.....Αυτές τις προκλήσεις, τις βρίσκω διασκεδαστικές και τις. χαίρομαι αφάνταστα, μου δίνουνε την ευκαιρία να γράψω, πράγμα που δεν θα έκανα αυτόβουλα, αλλά κυρίως να διαβάσω υπέροχα ποιήματα και κείμενα, ξεχωριστά ταλαντούχων ανθρώπων !!!! Τολμώ να αναφέρω, ότι το δικό σας ποίημα ΦΟΡΟΙ, που διάβασα πρόσφατα, το απόλαυσα ιδιαίτερα , το βρήκα θαυμάσιο ειλικρινά !!!
      Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους τους συμμετέχοντες στα ξεχωριστά και ποιοτικά Συμπόσια της Αριστέας και ευελπιστώ οι Μούσες να συνεχίσουν να παρέχουν σε όλους την εύνοιά τους.. για να έχουνε τη χαρά οι συμμετέχοντες, να γράφουνε και οι αναγνώστες να διβάζουνε.!!! Κύριε ΄Αλμπη, τα σέβη μου και τις ευχαριστίες μου για το όμορφο σχόλιό σας.Το εκτίμησα ιδιαίτερα.

      Διαγραφή
  6. Κυρά Λωξάντρα της μπλοκογειτονιάς μας! Πέρα από την πανέμορφη συμμετοχή σου που επιβραβεύτηκε δεόντως κι όχι άδικα, μας κάνεις και σούπερ παρουσίαση!
    Ακόμα κι εγώ που έχω κόψει τις πολλές σχέσεις με τα πλούσια εδέσματα και στο τέλος συνήθισα μου έτρεξαν τα σαλάκια!
    Κλαυδία μου συγχαρητήρια κι εδώ ( αν και θα ήθελα να δω και τον σκυλίσιο έρωτα σε ανάρτηση, ξέρεις εσύ☺) ελπίζω να σου αρέσει ό,τι καταφέρω να σου ετοιμάσω!
    Και το περίεργο είναι ότι θα λάβεις πρώτα το δώρο του 5ου Συμποσίου αφού του 2ου ακόμα περιμένει στη γωνία μισό! ;-) Στείλε τις μούσες κι από δω κι ας μην είναι για ποίηση ! Κάτι θα κάνουν με τέτοιο τραπέζωμα....δεν μπορεί! αχαχα!
    Φιλιά πολλά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου υπήρξες προφητική ....!!! Κάνω πάραυτα νέα έκκληση στις Μούσες να σε συνδράμουν σε ότι χρειάζεσαι, πήρα θάρρος τώρα και αλλοίμονο !!!!Σχετικά με τα δώρα που τόσο απλόχερα χαρίζεις, θα σου επαναλάβω αυτά που ήδη σου έχω γράψει σε μέηλ....μην αγχώνεσαι, Χαλλλλαράαααα!!!! Περιμένω εγώ, δεν το κουνάω, δεν ανυπομονώ, δεν βιάζομαι....Προσπαθώ να χαλιναγωγήσω τη λαιμαργία και την κοιλιοδουλεία μου, αλλά δυστυχώς αποτυγχάνω παταγωδώς !!! Μου βγαίνει παντού, ακόμη και στην ποίηση....τρομάρα μου....Τον "άλλο" έρωτα, δεν τόλμησα να τον μπουμπουνίσω, από φόβο μην αγανακτήσουνε οι φίλες και φίλοι αναγνώστες με την πληθωρικότητα της ανάρτησής μου.......ίσως αν προσεχώς κάνεις ένα Συμπόσιο με το ανάλογο θέμα, να κάνει την εμφάνισή του εκεί.......έχω υπομονή σου λέω....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Να πω επίσης ότι και η δεύτερη συμμετοχή δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητη ! Συγκέντρωσε 8 βαθμούς ( εκ των οποίων 3 2αρια , πολύ σημαντικό ανάμεσα σε 30 άλλες συμμετοχές ε;)
    Είχες εξαιρετική έμπνευση σε αυτό το Συμπόσιο Κλαυδία μου και ήσουν ....πολυγραφότατη! :)))
    Φιλιά και πάλι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποδοχή της δεύτερης συμμετοχής με εξέπληξε ιδιαίτερα......όπως δεν περίμενα και την αθρόα ανταπόκριση στις Μούσες, υπήρχανε τόσο αξιόλογες και πανέμορφες συμμετοχές.....
      για την έμπνευση υπεύθυνες είναι οι Μούσες φυσικά, για τα παραπανίσια μου κιλά, τα τραπεζώματα, και για την περιπαικτική μου διάθεση......η αντίδρασή μου σε όσα συμβαίνουνε γύρω μας.....!!! Σε φιλώ Αριστέα μου και σ΄ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεις, να εκφράζομαι ποιητικώς !!!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω οι μούσες έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένες από το τραπέζι και τα μεζεδάκια σου και σου έδωσαν τόση έμπνευση που έγραψες όχι ένα εξαιρετικό ποίημα, αλλά δύο!
    Μου άρεσαν πολύ και τα δύο ποιήματα για την απλότητα των στίχων που τα έκανε κατανοητά σε όλους και πιο πολύ το χιούμορ που επέλεξες να "ενσωματώσεις" στους στίχους σου που έκανε ακόμα και τον πιο κακόκεφο να χαμογελάσει!
    Πάντα να έχεις έμπνευση εύχομαι και να γράφεις πάντα "όπως κουλούρια στο ταψί στρώνει ο ζαχαροπλάστης" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Εβαλα τα δυνατά μου, είναι η αλήθεια, άμα θέλεις να πετύχεις ένα σκόπο, το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρεις είπε ο Cohelio , μα για σιγουριά, καλό είναι ν΄ακολουθήσεις
      τις πατροπαράδοτες μεθόδους.......πόσες ευνοϊκες διευθετήσεις δεν έγιναν,πόσα αιτήματα δεν ικανοποιήθκαν, μετά από ένα καλό τραπέζωμα των κατάλληλων ατόμων ;Η ιστορία διδάσκει, ας μην το ξεχνάμε...
      Αυτά τα κουλούρια στο ταψί, πολύ τα λιγουρεύω τελευταίως....γιατί είναι...απαγορευμένα...!!!

      Διαγραφή
  9. Οι μούσες ήταν πολύ γενναιόδωρες μαζί σου!!!
    Και τα δύο ποιήματα εξαιρετικά!
    Δυστυχώς λόγω περιορισμένου ίντερνετ δεν μπόρεσα να ψηφίσω.
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ευγνωμονώ τις Μούσες για τη γενναιοδωρία και την καταδεκτικότητά τους !!! Χαίρομαι που σου αρέσανε τα ποιήματά μου, χαίρομαι για τα χαμόγελα που ανθίσανε ,αυτό 'εχει τη μεγαλύτερη σημασία για εμένα και όχι οι ψήφοι....Καλό Σαββατοκύριακο !!!

      Διαγραφή
  10. Υποκλίνομαι ..... γιατί έχεις ταλέντο !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μην έκανα το τραπέζι εγώ......και θα βλέπαμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος !!! Ράνια μου σ΄ευχαριστώ για την υπόκλιση και σε φιλώ !!!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητηρια Κλαυδια μου, πάντα δημιουργικη και τυχερη!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου, καλοδεχούμενες οι ευχές σου !!! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι !!!

      Διαγραφή
  12. Τα θερμότερα συγχαρητήρια μου στην πολυγραφότατη και αξιολογότατη φίλη Κλαυδία! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς (γενικώς!) κι εμείς να σε απολαμβάνουμε! Φιλιά και καλό Σ/Κ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετροκόριτσο ευχαριστώ για τις ευχές !!! Η δημιουργία είναι απόλαυση και το διαδικτυακό συναπάντημα τόσων ταλαντούχων και δημιουργικών ανθρώπων....ευλογία !!! Είμαι ευγνώμων και το χαίρομαι !!! Σε φιλώ, μήπως να κανονίζαμε καμία συνάντηση;;; Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  13. Βρε Κλαυδία μου το πόσο μου άρεσαν τα ποιήματά σου το κατάλαβες τα ψήφισα και τα δύο!!
    Πραγματικά μου άρεσαν πάρα πολύ χίλια μπράβο!!
    Να γράφεις πάντα και εμείς να απολαμβάνουμε!
    Αυτός ο διαγωνισμός ήταν μοναδικός ήταν όλα υπέροχα!
    Να σαι καλά και εσύ και οι μούσες σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Ελενά μου αυτό το Συμπόσιο είχε εκλεκτά και υπέροχα ποιήματα, οι συμμετέχοντες ξεπέρασαν τον εαυτό τους !!! Μου αρέσανε όλα, λάτρεψα τη διαφορετικότητα του καθενός και θαύμασα το ταλέντο , τη φαντασία, τη δεξιοτεχνία κάθε δημιουργού !!! Οι Μούσες πανταχού παρούσες !!!! Φιλιάαααα, καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  14. Τώρα που τα έχεις καλά με τις Μούσες, δεν κάνεις μιαν επίκληση να συνδράμουν στην αποκαθήλωση των μουσαντένιων πολιτικών μας; Θα τους στήσουμε άγαλμα έξω απ' τη Βουλή, πλάι στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη...
    Κλαυδία μου με κέρδισε με την πρώτη ανάγνωση. Έχεις ένα υπέροχο χιούμορ και αυτοσαρκασμό που σε συνδυασμό με τις γνώσεις σου, παράγουν αριστουργήματα (πνευματικής) τροφής. Είσαι απ' τους ανθρώπους που όταν κάθεσαι κοντά τους, ακτινοβολείς κι εσύ απ' το πνεύμα και την ευστροφία τους.
    Απολαμβάνω μέχρι και τα σχόλια σου...
    Να'σαι καλά ρε Κλαυδία και εύχομαι να τα πούμε σύντομα κι από κοντά. Μου έλειψε η αστραφτερή σου ματιά και ο μελίρρυτος λόγος σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σίγουρα η σχέση με τις Μούσες είναι σε καλό δρόμο και εκκρεμεί η συνταγή που έχω υποσχεθεί στην Πολύμνια, οπότε με αυτή την ευκαιρία θα πασάρω και το αίτημα για το θέμα που έθιξες και είναι φλέγον.......΄Εχω καταληφθεί από μία περίεργη περιπαικτική διάθεση
      και δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ ή όχι.....τελευταία όλο σε μνημόσυνα και κηδείες πηγαίνω οπότε μου βγαίνει το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός σαν αντίδραση......Το ξέρεις ότι λατρεύω το δικό σου γράψιμο.....κανόνισε να συναντηθούμε, τώρα που μαζεύτηκε και το Πετροκόριτσο......να σας πάω βόλτα στην Πλάκα, είναι τέλεια αυτή την εποχή....!!!

      Διαγραφή
  15. Αχ! Κλαυδία, αχ! Κλαυδία ,
    έχεις την εύνοια του Δία
    και σου 'στειλε τις Κόρες του
    έμπνευση να σου δώσουν.
    Θερμότατα παρακαλώ
    σ' άλλο τραπέζι γιορτινό,
    να καλέσεις την Ινώ!
    Μέχρι να συμβεί
    αυτό, άκου αυτό που αγαπώ!
    www.youtube.com/watch?v=Sn4L5N1Wc4g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ Ινώ από τη Σκιάθο,
      πόσο θα ΄θελα να μάθω
      πότε είναι καλή ώρα
      για να πάρω πάλι φόρα
      και τραπέζι να ετοιμάσω
      καλούς φίλους να κεράσω !!!
      Σίγουρα να το θυμάσαι,
      πρώτη καλεσμένη θα ΄σαι
      και θα το έχω φροντίσει,
      κάτι πούχεις αγαπήσει,
      ν΄ακουστεί στη διαπασών!!!
      Το τραγούδι των Μουσών !!!
      www.youtube.com/watch?v=Sn4L5N1Wc4g

      Διαγραφή
  16. Αχ Κλαυδία, αχ Κλαυδία,
    Τί είναι αυτή η ευκολία,
    το πιό έξυπνο στοιχάκι
    τό'χεις πάντα στο τσεπάκι!

    Πραγματικά, είναι σκέτη απόλαυση να σε διαβάζει κανείς! Ακόμα και στα σχόλια, όπως λέει η Μαρία πιό πάνω! Υπέροχα και τα δύο σου ποιήματα! Με ή χωρίς την εύνοια των Μουσών, είσαι πάντα απολαυστική! Θερμά συγχαρητήρια!!!
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie Anne μου mille merci
      στίχους γράφω sans soucis
      θέλω όλοι να μπορούν
      πάντα να χαμογελούν....!!!

      Δεν έχω λόγια !!! Με ξετρέλανες !!! Σ΄ευχαριστώ απέραντα....Τα φιλιά μου !!!!

      Διαγραφή
  17. Κλαυδία
    είσαι απο τα ταλέντα που θαυμάζω απεριόριστα στην γειτονιά και με κάνεις πάντα όταν σ ε διαβάζω να χαμογελώ. Είσαι ΜΟΥΣΑ η ίδια!!!
    Φιλάκια πολλά και χαρούμενα,όπως χαρά μοιράζεις κι εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, το χαμόγελο είναι κάτι που το χρειαζόμαστε όλοι όπως το οξυγόνο, ειδικά αυτή την εποχή των πολλαπλών προβλημάτων και της γενικής μιζέριας, οπότε μου "βγαίνει" η ανάγκη να το προκαλέσω και να το αντλήσω όπως μπορώ.....Πολύ με "ανεβάζεις" χαρακτηρίζοντάς με Μούσα, μάλλον το ΜΟΥΣΕΙΟ μου ταιριάζει καλλίτερα, αλλά εκτιμώ αφάνταστα την γενναιοδωρία σου και την ευγένειά σου και αισθάνομαι πολύ τυχερή και ευγνώμων για το συναπάντημα με άτομα όπως εσύ, στο διαδίκτυο......Σε φιλώ χαμογελαστά

      Διαγραφή
  18. Κλαυδία μου αυτός ο αυθορμητισμός στη γραφή σου είναι που αρέσει !!! Είτε γραπτός είναι ο λόγος έχε πάντα την έμπνευση και την απλή παιδικότητα έτοιμη και για πότε τα σκαρώνεις !!!
    Μπράβο σου και το χιούμορ σου είναι τόσο εκλεπτυσμένο που με κάνει να χαμογελώ !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου αγαπημένη, ο καλός σου λόγος γλυκαίνει την καρδιά, σ΄ευχαριστώ ειλικρινά !!! Μόλις "πάτησα" τα 60 "έσβησα το 0 και έμεινα στο 6......γι΄αυτό διακρίνεται η παιδικότητα στα γραπτά μου.....έχω κάνει την πονηριά μου, το ομολογώ !!! Πολλά φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  19. Μάλλον θα σε πάρουν για σύντροφό τους οι Μούσες, έτσι ωραία που γράφεις!!!
    Διάβασα το ποίημα σου στης Αριστέας και ήρθα για να σου πω τα συχαρίκια!!!!!
    Αλλά πως να σου τα πω καλή μου που με ξελίγωσες με την περιγραφή του τραπεζώματος!!!!
    Τέλος πάντων, συγχαρητήρια και για τα ποιήματα και για το τραπέζωμα !!!!!
    Ελπίζω να βρεθούμε πάλι για μια βόλτα στην Πλάκα μαζί και το Κανελάκι!!!!
    Κάποτε ούτε να ακούσω για Αθήνα και τώρα το μυαλό μου όλο κοντά σας είναι!!!
    Πολλά φιλιά σε όλες σας!!!

    υ.γ. πάω να φάω το γιαουρτάκι μου τώρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, ωραία περάσαμε με τις Μούσες, παρά το άγχος μου να τις περιποιηθώ και να τις ευχαριστήσω, το διασκέδασα τελικά και μου βγήκε η επίκληση χιουμοριστική μεν, αποτελεσματική δε....Επειδή έχω πέσει κι εγώ στα γιαούρτια τελευταία, τα "δίνω" όλα στα εικονικά τραπεζώματα σε μία απέλπιδα προσπάθεια να ξορκίσω το στερητικό σύνδρομο....
      Η Πλάκα μας περιμένει, φόρεσε άνετα παπούτσια και έλα να βολτάρουμε .....Φιλιάααα!!!

      Διαγραφή
  20. Χα! τώρα εξηγούνται όλα!
    Να γιατί άργησαν οι μούσες να με επισκεφτούν...παραλίγο να τις σκάσεις στο φαΐ...χαχα!!
    Κλαυδία μου πολλά συγχαρητήρια και για τις δυο συμμετοχές σου!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μόλις συνειδητοποίησα ότι ακριβώς αυτό έκανα....τις "έσκασα" στο φαί....δεν μπορώ να συγκρατήσω την πληθωρικότητά μου , φοβερό ελάττωμα !!! Στο επόμενο Συμπόσιο θα τις προσκαλέσω για ένα ποτάκι...άντε να σερβίρω κανέναν ξηρό καρπό, το σημειώνω και σου το υπόσχομαι !!! Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη Μαρία μου και το όμορφο σχόλιό σου !!!

      Διαγραφή
  21. Ακόμη ένα ταλέντο, το οποίο προσωπικά δεν γνώριζα. Με ιδιαίτερη λεπτότητα και σκωπτική διάθεση τα ποιήματα και το κείμενο, γράφηκαν για να διαβάζονται με μιας. Απλά υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια χάρηκα ιδιαίτερα που απόλαυσες το κείμενο και τα ποιήματά μου, η σκωπτική διάθεση με έχει καταλάβει ολοκληρωτικά και μου "βγαίνει" ασυγκράτητη προς τα έξω...... αναρωτιέμαι.....είμαι πολύ άρρωστη γιατρέ μου;;;;Σ΄ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο και την επίσκεψή σου στο μπλοκόσπιτό μου....

      Διαγραφή
  22. χαχαχαχα...εκπληκτικό.ευχάριστο, δροσερό, και λιγουρευτικό το ποιηματάκι σου και δικαίως Κλαυδία μου πήρε το βραβείο.. φανταστική και η παρουσίαση.Το γλυκάκι στο τέλος μιααααμμμμ! (μη δω γλυκό εγώ!!!).
    Καλή εβδομάδα κούκλα μου φιλάκια πολλά :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες επειδή βρίσκομαι σε διαρκή διαδικασία απεξάρτησης από το φαγητό, να μου βγαίνει το στερητικό σύνδρομο;;;; Τα γλυκά, σε πληροφορώ, τα τσακίσανε οι Μούσες και δεν περίσσεψε ψίχουλο, για να σε κεράσω.....Σ΄ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια . Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Μαρία ΄Ελενα ,χάρη στο χιούμορ και την ανάλαφρη διάθεση που αποπνέει, το ποίημά μου έφτιαξε και τη διάθεση και όσων το διάβασαν ,προς μεγάλη μου χαρά !!!
      Φιλιάααα!!!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια Κλαυδία!!!!
    ΤΕ-ΛΕΙ-ΟΟΟΟΟΟ!!!!
    Είναι απόλαυση να διαβάζει κανείς τα ποιήματά σου!!!
    Έχεις σαρώσει τα Συμπόσια!!!
    Να είσαι καλά και να μην χάνεις το χιούμορ σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με τιμά ιδιαίτερα η αποδοχή των στιχουργικών μου δημιουργημάτων και χαίρομαι για τα χαμόγελα που τυχόν σκορπίζουνε....Είναι ένας τρόπος αντίστασης στη ζοφερή πραγματικότητα και τις δυσκολίες που λίγο πολύ καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε όλοι...Φιλιάααα
      Φιλιά....

      Διαγραφή
  25. Μα εμείς Κλαυδία μου, πρέπει να είμαστε αυτοί που θα ευχαριστήσουμε τις Μούσες γιατί σ' ενέπνευσαν τόσο όμορφα και δημιουργικά!
    Και σαν να μην έφτανε αυτό σου έδωσαν ιδέες και έστρωσες ένα υπέροχο τραπέζι!
    Χίλια μπράβο σου αξίζουν!
    ΑΦιλάκια με όλο μου τον θαυμασμό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία, με τιμάς με την παρουσία σου στο μπλοκόσπιτό μου και με συγκινείς με το όμορφο σχόλιό σου...Αφορμή ήθελα, να στρώσω ένα πλουσιοπάροχο "εικονικό" τραπέζι και τη βρήκα !!! ΄Εβγαλα όλα μου τα απωθημένα....εξασφάλισα και την εύνοια των Μουσών !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  26. Έλειπα και άργησα να περάσω από εδώ.... έφτασα όμως και υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!!!!!! Ο τρόπος που γράφεις πάντα μοναδικός, με απεριόριστο χιούμορ!!!!!! Ότι και αν κάνεις έχει την σφραγίδα σου και είναι μοναδικό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ έλειπες κι εγώ βρήκα ευκαιρία να βγάλω όλα μου τ΄απωθημένα, κότσια ψητά, παστίτσια, κεφτεδάκια, μελόπιτες, χαλβάδες.......ξεσάλωσα χωρίς την παραμικρή ενοχή ...!!!

      Διαγραφή
  27. Μπράβο για τη συμμετοχή!

    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιώργο και καλή εβδομάδα, σ΄ευχαριστώ που πέρασες και μου άφησες το Μπράβο σου !!! Το εκτιμώ ιδιαίτερα !!!

      Διαγραφή
  28. Το ταλέντο σου δεδομένο, ο τρόπος που εκφράζεσαι απολαυστικός , μοναδικός και δοσμένος με απίστευτο χιούμορ ! Κάθε φορά που μπαίνω στο σπιτακι σου , με εκπλήσσεις μοναδικά ! Να'σαι καλά, Κλαυδία !! Φιλιά και να'χεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, επιστρατεύω το χιούμορ μου για να αντιμετωπίσω τα ζόρια.......και κάνω "εικονικά" τραπεζώματα γιατί είναι ανέφικτο να κάνω πραγματικά....Καλή εβδομάδα !!! Φιλιάαα!!!!

      Διαγραφή
  29. Εγώ χαζεύω και στις Αριστέας γίνεται της....ποίησης!
    Και τι ποίηση!
    Δια χειρός και......μυαλού σου που την στιχοπλοκία την παίζεις..... στα ποδαράκια και είσαι ικανή να βάλεις τις Μούσες να κάνουν μέχρι και......μουσακά όταν η έμπνευση σου χτυπήσει κόκκινο.
    My condratulations Κλαυδία και να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι στο περιβόλι της Αριστέας γίνονται θαυμάσια πράγματα !!! Κάθε επίσκεψη σε ανταμείβει πλουσιοπάροχα , άσε που η φιλοξενία της είναι μοναδική, γι΄αυτο κι εγώ δε χάνω Συμπόσιο για Συμπόσιο....εκλεκτοί καλεσμένοι, ωραία ατμόσφαιρα..... μου βγάζουν τα καλλίτερα συναισθήματα (πάντα) και......ποιήματα (ενίοτε).....Σε φιλώ Xristin, καλή εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  30. Όποια μούσα κι αν σε ενέπνευσε
    Είτε η Κλειώ, είτε η Καλλιόπη, είτε η Ερατώ
    Στα φιλοκάρδια μας, σε κλείδωσε
    Παίρνοντας το "άριστα", στης Αριστέας το Πλατώ.
    Δ.Λ.Α.

    Υποκλίνομαι στο "Άριστα" της "Αριστέας"
    Μήπως μπορέσω και σηκώσω τη σκέψη μου ψηλά.
    ΜΠΡΑΒΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ απο καρδιάς καπετάνιε για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιό σου.Οι Μούσες μου χαρίσανε την εύνοιά τους κατόπιν επικλήσεως, σε σένα όμως, έχω να παρατηρήσω ότι την παρέχουνε διαρκώς και άνευ επικλήσεως, γιατί είσαι ο εκλεκτός που πραγματικά το αξίζει ! Σου αφιερώνω αυτό :

      Ο Ποιητής και η Mούσα (Αποκηρυγμένα Κ.Π. Καβάφης)

      Ο Ποιητής
      Προς τι καλόν, τι όφελος ηθέλησεν η τύχη,
      κ’ εν τη αδυναμία μου επλάσθην ποιητής;
      Μάταιοι είν’ οι λόγοι μου· της λύρας μου οι ήχοι
      αυτοί οι μουσικώτεροι δεν είναι αληθείς.

      Εάν θελήσω ευγενές αίσθημα να υμνήσω,
      όνειρα είν’, αισθάνομαι, η δόξα κ’ η αρετή.
      Παντού απογοήτευσιν ευρίσκ’ όπου ατενίσω,
      κ’ επί ακάνθων πανταχού ο πους μου ολισθεί.

      Η γη ’ναι σφαίρα σκοτεινή, ψυχρά τε και δολία.
      Τα άσματά μου πλανερά του κόσμου είν’ εικών.
      Έρωτα ψάλλω και χαράν. Aθλία παρωδία,
      αθλία λύρα, έρμαιον παντοίων απατών!

      Η Μούσα
      Δεν είσαι ψεύστης, ποιητά. Ο κόσμος τον οποίον
      οράς εστίν ο αληθής. Της λύρας αι χορδαί
      μόναι γνωρίζουν τ’ αληθές, και εις αυτόν τον βίον
      οι ασφαλείς μας οδηγοί μόναι εισίν αυταί.

      Του θείου είσαι λειτουργός. Σοι έδωκε τον κλήρον
      του κάλλους και του έαρος. Μελίρρυτος αυδή
      ρέει από τα χείλη σου, και θησαυρείον μύρων
      είσαι — χρυσή υπόσχεσις και άνωθεν φωνή.

      Εαν η γη καλύπτεται με σκότον, μη φοβείσαι.
      Μη ό,τι είναι έρεβος νόμιζε διαρκές.
      Φίλε, πλησίον ηδονών, ανθών, κοιλάδων είσαι·
      θάρρει, και βάδισον εμπρός. Ιδού το λυκαυγές!

      Ομίχλη μόνον ελαφρά το βλέμμα σου τρομάζει.
      Υπό τον πέπλον ευμενής η φύσις διά σε
      ρόδων, και ίων, κ’ ευγενών ναρκίσσων ετοιμάζει
      στεφάνους, των ασμάτων σου ευώδεις αμοιβαί.

      (Από τα Αποκηρυγμένα, Ίκαρος 1983)

      Διαγραφή
  31. Κλαυδία μου τι κάθεσαι και κουράζεσαι με τα τραπεζώματα και μας ανοίγεις και μας την όρεξη?Εσένα σε έχουνε προικήσει καλα οι μούσες,ταλέντο έχεις μη σπαταλάς το καιρό σου στη κουζίνα.Κάθησε΄στον υπολογιστή σου και γράφε.ξέρεις ότι έχεις μεγάλο κοινό και περιμένει.Εγώ πάντως γελάω μόνη μου όταν θυμάμαι κάποιους στίχους.
    Φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ μόνη μου γελάω Νικολίτσα μου, με τις προκλήσεις της Αριστέας και της Φλώρας, μου βγαίνει το χιούμορ και το απολαμβάνω όσο και τα .....τραπέζια.... Σε φιλώ

      Διαγραφή
  32. Κλαυδία μου, επειδή έχω μπερδευτεί για το αν συμμετάσχεις τελικά στο "παιχνίδι" με το τραγούδι, όποτε μπορείς σε παρακαλώ γράψε μου ένα σχόλιο στο blog μου, για να το δω, για να σε προσθέσω στη λίστα. Ευχαριστώ φιλιά και καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετράδι τρέχω να σου αφήσω σαφές σχόλιο συμμετοχής......(είμαι ψάρι μην ξεχνάς και η ασάφεια είναι δεύτερη φύση μου.....)

      Διαγραφή
  33. Έγραψες ένα μικρό αριστούργημα και το ψήφισα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν δεν υπήρχε η συμμετοχή της Μ. Κανελλάκη -που μου έκανε αυτό το "κλικ" επειδή ήταν πολιτικού περιεχομένου- θα έδινα και τους 3 βαθμούς στο δικό σου ποίημα.
    Φυσικά σημασία έχει η συμμετοχή, αλλά και η βαθμολόγηση σημαίνει πως εκπέμπεις στο ίδιο μήκος κύματος και με άλλους ανθρώπους.
    Πάντα τέτοια Κλαυδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο, πολλά αριστουργήματα κάνανε την εμφάνισή τους και σ΄αυτό το Συμπόσιο της Αριστέας και το απολαύσαμε όλοι, οι συμμετοχές αξιόλογες και όλες ... ενδιαφέρουσες, με ξετρελαίνει και με ξαφνιάζει κάθε φορά, η ποιοτική διαφορετικότητά τους!!!Το Κανελλάκι αρωματίζει τόσο ιδιαίτερα τα κορυφαία γραπτά του, πεζά ή ποιήματα που σίγουρα αξίζει τις ανώτερες διακρίσεις, εγώ πάλι το διασκεδάζω όσο δεν παίρνει......μου βγαίνει ενίοτε μία παιχνιδιάρικη διάθεση σαν αντίβαρο στα ζόρια της καθημερινότητας και επειδή στην ίδια κατάσταση βρίσκεται πολύς κόσμος, είναι φυσικό να υπάρχει θετική ανταπόκριση .....κατά τα άλλα στην προκειμένη περίπτωση, δεν δίστασα να χρησιμοποιώ και αθέμιτα μέσα για να έχω την απαραίτητη έμπνευση....Σ΄ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και. καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  34. Καλά δεν παίζεσαι με τίποτα..χι.χι. τι τραπέζωμα ήταν αυτό Κλαυδία μου; πως να σου χαλασουν χατίρι οι μούσες..!!!μεχρι και χαλβά σιμιγδαλενιο με κουκουναρι τις κέρασες.. !! τελεια οικοδέσποινα..!! και τα δυο σου ποιηματα ξεχωριστα .. ειναι ..το χιούμορ το έχεις στο τσεπακι σου φιλεναδα...... θυμαμαι τι εντύπωση μου είχε κανει τότε το γραψιμο σου στο Κωμειδύλιο .. θυμάσαι;χι..χι.. παντα τέτοιες εμπνεύσεις σου ευχωμαι... να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιαααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ακολούθησα την πατροπαράδοτη πρακτική που συνιστά ένα καλό τραπέζωμα στα κατάλληλα άτομα, για να διευθετηθεί ένα θέμα, να συζητηθεί μία πρόταση, να τακτοποιηθεί ευνοϊκά ένα ζήτημα, να διατυπωθεί ένα αίτημα.....έκανα τα αδύνατα, δυνατά για να επιτύχω το ποθούμενο και τελικά η μέθοδος αποδείχθηκε αλάνθαστη !!! Το Κωμειδύλιο μου έχει μείνει αξέχαστο και το αναπολώ συχνά, μακάρι να ξανακάναμε κάτι παρόμοιο, το είχαμε διασκεδάσει
      τρελά !!!Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό Σ/Κ !!!

      Διαγραφή
  35. Πολλά συγχαρητήρια σ' εσένα και τις εμπνευσμένες Μούσες σου!

    Καλό Σαββατοκύριακο! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ρούλα/γατούλα για την επίσκεψη και το σχόλιό σου . Καλό Σ/Κ αντεύχομαι !!!

      Διαγραφή
  36. Το χα γράψει και στις Αριστέας, χάρηκα τόσο πολύ όταν έμαθα ότι ήσουν εσύ πίσω από την πρώτη θέση! Μπορώ να σου πω πως το ποιηματάκι σου έχει τέλειο ρυθμό και θα γινόταν ένα εξαιρετικό hip hop τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xριστινάκι μου, μου βάζεις ιδέες......προσπαθώ να το φανταστώ σε hip hop,.... πλάκα θα είχε !!!
      Μήπως η Αριστέα να κάνει ένα Συμπόσια με στίχους τραγουδιών;;; Ρεφραίν, κουπλέ κλπ;;;;;

      Διαγραφή