Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Γυρολόγοι.....

Η μία από τις 2 συμμετοχές μου στο  13ο Παιχνίδι των λέξεων που διοργανώνει και φιλοξενεί η Μαρία στο http://mytripssonblog.blogspot.gr/
Αξίζει να επισκεφθείτε το μπλοκ της και να διαβάσετε όλες τις εκπληκτικές συμμετοχές !!!





Σαν νεοφώτιστη γιαγιά, το θέμα με άγγιξε ιδιαίτερα.....

14. Γυρολόγοι……


Ο Μάνθος και ο Αστέριος γνωριστήκανε στην Παιδική Χαρά της γειτονιάς τους, εκεί που συνοδεύανε καθημερινά τα εγγονάκια τους, να ξεδώσουν, να κάνουν τραμπάλα, κούνια, να κοινωνικοποιηθούνε βρε αδελφέ….Ανέπτυξαν αβίαστα στενή φιλία, το ίδιο και οι συμβίες τους, συχνά πυκνά τους συνοδεύανε τόσο στις παιδικές χαρές όσο και στους παιδότοπους, στα Λούνα Παρκ , στο κολυμβητήριο, αλλά και στις ανοιχτωσιές του μεγάλου  Πάρκου  που εκείνοι κουβαλούσαν τα παιδικά ποδήλατα  κι εκείνες με το απαραίτητο ταπεράκι με το κολατσιό των μικρών ,τρέχανε αλαφιασμένες  να τους δώσουν καμιά μπουκιά φρούτο όσο εκείνα έκαναν  αδέξια πετάλι….

Παππούδες γυρολόγοι καταντήσαμε έλεγε χαριτολογώντας ο Μάνθος, εμείς ξενιτευτήκαμε τρία χρόνια ακολουθώντας τα παιδιά μας στις ΗΠΑ , εκεί που ο γαμπρός  και η κόρη μας έκαναν το  μεταπτυχιακό  τους…..Κι εμείς συμπλήρωσε ο Αστέριος, μια από τα ίδια, Στρατιωτικός βλέπεις ο γαμπρός μας, πολλές μεταθέσεις,  από κοντά κι εμείς Εβρος, Χαλκίδα, Κύπρος, Ιταλία…. Το΄χει η μοίρα μας φαίνεται, η  Ελπίδα η γυναίκα μου ,   πρωτοδιορίστηκε δασκάλα σ’ένα μικρό ορεινό χωριό της Κρήτης. Εγώ μόλις είχα διοριστεί στην Υπηρεσία Ταχυδρομείων, χάρη στις υψηλές γνωριμίες ενός μπάρμπα μου. Γνωριστήκαμε χάρη στις επιστολές που πήγαινα στο χωριό δύο φορές την εβδομάδα…Παντρευτήκαμε σε έξι μήνες και για χρόνια, κάθε που άλλαζε η Κυβέρνηση, ξεσηκώναμε το σπιτικό μας για  άλλο τόπο…..γυρολόγοι στα νιάτα μας, γυρολόγοι και στα γεράματά μας, ας είμαστε καλά….

Εγώ ήθελα να γίνω Φαρμακοποιός, εξομολογήθηκε ο Μάνθος, από παιδί αυτό ονειρευόμουνα κι επιθυμούσα, μάλιστα έδωσα εξετάσεις και πέρασα στη Φαρμακευτική. Ο πατέρας μου με τους μπαρμπάδες μου, έκαναν χονδρεμπόριο τροφίμων….εγώ ούτε που ν΄ακούσω …όμως έλα που τα έφερε έτσι ο γεραμπής…..μέσα σ΄ένα χρόνο, σκοτώθηκε ο μεγαλύτερος αδελφός μου σε ατύχημα,  ο πατέρας μου έπαθε συγκοπή 3 μήνες αργότερα κι έγινα  από τη μια στιγμή στην άλλη, προστάτης της μάνας μου και της μικρότερης αδελφής μου…Εγκατέλειψα το Πανεπιστήμιο και με βαριά καρδιά πήγα να εργαστώ στην Οικογενειακή επιχείρηση.  Οι μπαρμπάδες θεώρησαν απαραίτητο να γνωρίσω τους μεγάλους πελάτες μας στην επαρχία, έτσι οδηγώντας το  φορτηγό της επιχείρησης έκανα το γύρο της Στερεάς, της Εύβοιας, της Πελοποννήσου…..Στο Ναύπλιο, γνώρισα τη γυναίκα μου, την Ανθή. Έρωτας με την πρώτη ματιά, αυτή πότιζε τα ανθισμένα ζουμπούλια στο μπαλκόνι της κι εμένα στέγνωσε το σάλιο στο στόμα μου, κόπηκε η ανάσα μου , έφυγε το τιμόνι από τα χέρια μου….Ενάμισι χρόνο αγωνιζόμουνα να βρίσκομαι όσο συχνότερα στο Ναύπλιο, ενάμισι χρόνο η Ανθή πάσχιζε να πείσει τους δικούς της να συναινέσουν στο γάμο μας, δεν θέλανε να δώσουν τη μοναχοκόρη τους σε γυρολόγο….

Βίοι παράλληλοι σχεδόν….μονολόγησαν η Ανθή και η Ελπίδα. Αισθανόντουσαν τυχερές που μέσα στην απρόσωπη απεραντοσύνη της μεγαλούπολης, είχανε συναντηθεί και είχανε ταιριάξει .
Κι έμελλε να συνδεθούν ακόμη περισσότερο οι δύο οικογένειες, όχι μόνον εξ αιτίας των εγγονών, …….τα μικρότερα παιδιά τους, ο Αντώνης και η Αγνή πολύ σύντομα θα γίνονταν ζευγάρι , αφού ολοκλήρωναν τις  βασικές σπουδές τους στα Οικονομικά και τα δύο τους Μεταπτυχιακά και εργαζόντουσαν σε διάφορες περιστασιακές δουλειές, 3ωρα, 4ωρα.  απλήρωτοι τις περισσότερες φορές, θα αποφάσιζαν να παντρευτούν και να ανοίξουν στου Μακρυγιάννη το Γυροπωλείο «Ο Γυρολόγος» !!!









Read more: http://mytripssonblog.blogspot.com/2018/01/paizontas-me-tis-lekseis.html#ixzz563x1xBV8






28 σχόλια:

  1. Κλαυδία μου,
    πολύ γλυκό, πολύ ανθρώπινο και καθημερινό.
    Ένα παράθυρο στην καθημερινή μας ζωή. Με ρεαλιστικό λόγο, όμορφα αισθήματα και πολλά μηνύματα.
    Μπράβο σου και πάντα καλοδεχούμενες οι εμπνεύσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη μου, η αλήθεια της καθημερινότητας που βιώνουν οι παππούδες προκειμένου να βοηθήσουν τα παιδιά τους που είναι υποχρεωμένα να εργάζονται νυχθημερόν σε 2 και 3 δουλειές ο κάθε ένας....σημεία των καιρών...

      Διαγραφή
  2. Ζεστή και ανθρώπινη η συμμετοχή σου. Όντως σαν γυρολόγοι οι παππούδες και οι γιαγιάδες της ζωής.
    Να σαι καλά και πάντα δημιουργική
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστών Αννα μου, η καθημερινή πραγματικότητα της εποχής μας....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη συμμετοχή Κλαυδία μου και χαίρομαι που ήρθα στο χώρο σου για πρώτη φορά! Πάντα δημιουργίες σου εύχομαι και καλώς βρεθήκαμε! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες κορίτσι μου.....σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....Την καλημέρα μου !!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ γλυκό !!!!
    Μπράβο Κλαυδία.... καλή Κυριακή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου αυτή την πραγματικότητα αποτύπωσα που ζούνε πολλοί παππούδες και γιαγιάδες σήμερα.... Καλή Κυριακή !!! Φιλιά !!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο, Κλαύδιά μου. Το γυροπωλείο "Ο Γυρολόγος" με ξετρέλανε, πανέξυπνη ιδέα. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου, έγινα πρόσφατα γιαγιά και το θέμα με συγκίνησε ιδιαίτερα ..... Φιλιάαααα

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Κλαυδία μου
    Συγχαρητήρια για την άκρως συναισθηματική
    συμμετοχή σου

    Καλή Κυριακή με πολλά φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ΄ευχαριστώ πολύ, εγινα πολύ πρόσφατα γιαγιά, βιώνω και την πραγματικότητα των γιαγιάδων φιλενάδων μου και την αποτύπωσα με ακριβή περιγραφή.....σημεία των καιρών μας , δυστυχώς....Σε φιλώ, καλή Κυριακή σου εύχομαι

      Διαγραφή
  7. Εμένα μου άρεσε και αυτή η συμμετοχή σου, αλλά επέλεξα να ψηφίσω τον "Αρχαιολόγο", διότι ήταν χιουμοριστικό και πολύ μου άρεσε!
    Καλημέρα Κλαυδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αρτίστα μου !!! Με τις καταπληκτικές λέξεις κλειδιά. αυτού του παιχνιδιού, η έμπνευσή μου δε δυσκολεύτηκε να εκφραστεί και με κείμενο, με κοινωνικό θέμα, αλλά και με το σκωπτικό στιχούργημα του Αρχαιολόγου....Μου συμβαίνει σπάνια βέβαια, αλλά το χάρηκα και χαίρομαι που το χάρηκες κι εσύ...

      Διαγραφή
  8. Απόσπασμα από μια μεγαλύτερη ιστορία θα μπορούσε να ήταν Κλαυδία μου.
    Το έχουμε εξάλλου ξανά: μπορείς να γράψεις ολόκληρο βιβλίο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινα πολύ πρόσφατα γιαγιά Αριστέα μου και το θέμα με έχει αγγίξει ιδιαίτερα....το ζώ μέσα από τις ζωές των γιαγιάδων και παππούδων φίλων και συγγενών.....μία πραγματικότητα που θα θέλαμε να είναι διαφορετική....Σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Καλορίζικη στο νέο σου ρόλο Κλαυδία μου! Να σας ζήσει το εγγονάκι σας!
    Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου, κι εμένα με κέρδισε εξ αρχής αυτός ο εξαίσιος Αρχαιολόγος (πόσο όμορφος και σπιρτόζικος στίχος!)
    Καλές γύρες με το μωράκι σας λοιπόν και βάλε μπροστά τις βελόνες και τις ραπτομηχανές για την προίκα του :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου δηλώνω πανευτυχής για το νέο ρόλο μου.....και ευγνώμων για τη χαρά που μας αξίωσε ο Θεός να ζήσουμε !!! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, τα προικιά του μικρού ετοιμάζονται πυρετωδώς και ξημεροβραδιάζομαι στις σελίδες με τα παιδικά/βρεφικά είδη.....Ο ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ μου προέκυψε εντελώς απρόσμενα και το καταδιασκέδασα !!Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Ούσα κι η ίδια γιαγιά, ενσάρκωσες με τον καλύτερο/ρεαλιστικότερο τρόπο τη καθημερινότητα και τη πολύτιμη παρουσία & βοήθεια των γιαγιάδων και των παππούδων στα παιδιά τους. Και συνάμα, σ' αυτό το πλαισίωμα, παίρνουμε τόση τρυφεράδα και χαμόγελα. Μπράβο σου, Κλαυδία μου - μια πολύ καλογραμμένη κι ανθρώπινη ιστορία.

    *Να σας ζήσει το εγγονάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lysippe βιώνοντας την καθημερινότητα των γιαγιάδων φιλενάδων μου,την αποτύπωσα με ακριβή περιγραφή.....σημεία των καιρών μας , δυστυχώς.Είχα την τύχη να έχω υπέροχους παππούδες και γιαγιάδες οπότε θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ ανάλογα....ο ρόλος εξ άλλου είναι υπέροχος !!! Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές, καλημέρα και καλή εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  11. Να σας ζήσει το εγγονάκι Κλαύδια μου .
    Εύχομαι από εσένα να πάρει όλα σου τα ταλέντα .
    Οι συμμετοχές σου και οι δύο είναι υπέροχες όπως πάντα.
    Ψήφισα τον αρχαιολόγο, γιατί το βρήκα πολύ χαριτωμένο κι έξυπνο.
    Μακάρι τα εγγόνια μας να ζήσουν σε καλύτερους καιρούς.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και μακάρι ο μικρός μας να είναι γερός, τυχερός κι ευλογημένος όπως όλα τα παιδάκια , να ζήσουνε σε καλύτερους καιρούς και σε έναν καλύτερο κόσμο !!! Οι λέξεις κλειδιά αυτού του παιχνιδιου, μου κάνανε κλικ από την πρώτη στιγμή και προέκυψαν τα πονήματά μου....χαίρομαι που σου άρεσαν. ΣΔε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Σαν να εγραφες την δικη μου ιστορία με τα εγγονια μου όταν ηταν μικρά Κλαυδία μου ετσι παλια στις γειτονιες και στα παρκα πηγαιναμε να παιξουν.. τι ομορφα χρονια ..πολύ με συγκινησες φιλη μου.. και τωρα που εγινες γιαγια θα ζήσεις όλες αυτες τις όμορφες στιγμες που μας δίνουν τα εγγονακια μας...μεχρι να μεγαλωσουν..και να ανοιξουν τα φτερα τους !!!
    Και οι δυο σου συμετοχες υπεροχες ο Αρχαιολογος δε μου αρεσε πολύ για την σατυρα του.. ξερεις μια αδυναμια την εχω στα χαμογελα...να εισαι καλα΄να χαρείτε το εγγονακι και να το δειτε ευτυχισμενο και χαρουμενο..φιλη μου.. καλο σου βραδυ φιλάκιαααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου, αποτύπωσα την πραγματικότητα που βιώνουν οι παππούδες και γιαγιάδες της εποχής μας....είναι βέβαιο ότι κι εγώ σύντομα με τον σύζυγο παππού θα χριστούμε γυρολόγοι μιάς και ο εγγονός μας, ζει στην Πάτρα με τους γονείς του.....Οπως και να το κάνουμε, ο ρόλος του παππού και της γιαγιάς, είναι γεμάτος γλύκα, τρυφερότητα και στοργή ....Σε φιλώ και εύχομαι καλή εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  13. Κλαυδία μου συγχαρητήρια για την τόσο καλογραμμένη ιστορία σου, που ξεδίπλωσε με λίγες λέξεις ολόκληρες ζωές!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου οι λέξεις κλειδιά αυτού του παιχνιδιού, μου έδωσαν την ευκαιρία να αποτυπώσω την καθημερινότητα των γιαγιάδων φιλενάδων μου, τώρα ήρθε και η σειρά μου να γίνω "γυρολόγος" και αισθάνομαι πανευτυχής !!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι, Φιλιάααααα

      Διαγραφή
  14. Κλαύδιά μου, πέρνα μια βόλτα από το μπλογκοσπιτάκι μου. Θα δεις ένα ευχαριστώ για σένα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ιστορία σου, έτσι αβίαστα όπως κυλούσε, νομίζω μπορούσε να μας κρατάει συντροφιά για πολύ. Μπήκα στις ζωές αυτών των ανθρώπων, των πραγματικών.
    Νέα γιαγιά; Να σου ζήσει! γερό και καλότυχο! Να ζήσεις όμορφες στιγμές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή